Cid Skrevet 14. november 2023 Forfatter #501 Del Skrevet 14. november 2023 https://www.nettavisen.no/livsstil/farmen-bj-rk-krever-erstatning-fra-tv-2-de-ma-betale-for-seg/s/5-95-1436468 Uffa, kjipt å lese hvor jævlig det er for henne dette med tannen 😕 Håper TV 2 betaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 Forfatter #502 Del Skrevet 14. november 2023 Spoiler Haha det ble full pupp i denne episoden 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 14. november 2023 #503 Del Skrevet 14. november 2023 Er det her dere har gjemt Farmen-diskusjonen? Holder fremdeles med Anders, men han er med i feil "klikk" der inne så det spørs om jeg greier å heie på han hele veien. Ønsket at Arvid skulle komme inn fra Torpet så det var en skuffelse, han hadde hatt alle muligheter til å kunne slå ut kranglefantene... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 14. november 2023 #504 Del Skrevet 14. november 2023 Spoiler Så tøff Maria var som sa ifra ved matbordet. Men reaksjonen til Kathrine, hva i alle dager? Voksen dame som oppfører seg sånn ovenfor en mye yngre dame som faktisk tar opp noe hun synes er vanskelig! «Alle kan komme til meg med hva som helst». Nei, når du himler med øynene, flirer, ser en helt annen vei og tydelig viser at du synes vedkommende er irriterende og teit, da kan man faktisk ikke komme til deg med ting… Blir så provosert! Og Yassin da, for en fyr! Håper så inderlig han vinner! ❤️ 11 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 14. november 2023 #505 Del Skrevet 14. november 2023 23 minutter siden, Cookiesandcream said: Reveal hidden contents Så tøff Maria var som sa ifra ved matbordet. Men reaksjonen til Kathrine, hva i alle dager? Voksen dame som oppfører seg sånn ovenfor en mye yngre dame som faktisk tar opp noe hun synes er vanskelig! «Alle kan komme til meg med hva som helst». Nei, når du himler med øynene, flirer, ser en helt annen vei og tydelig viser at du synes vedkommende er irriterende og teit, da kan man faktisk ikke komme til deg med ting… Blir så provosert! Og Yassin da, for en fyr! Håper så inderlig han vinner! ❤️ Spoiler Enig, jeg reagerte veldig på det samme. Typisk Kathrine, hun viser gang på gang hvem hun er. Men smiskinga til Bjørk i dag ble bare for dumt.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 14. november 2023 #506 Del Skrevet 14. november 2023 Spoiler Hvem er blitt storbonde? Er såvidt jeg orker se på lenger. Fikk med meg at Carla er tilbake og det ga meg bare avsmak på å fortsette å se. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 14. november 2023 #507 Del Skrevet 14. november 2023 2 minutter siden, Zidji said: Hide contents Hvem er blitt storbonde? Er såvidt jeg orker se på lenger. Fikk med meg at Carla er tilbake og det ga meg bare avsmak på å fortsette å se. Spoiler Kathrine, of course. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 14. november 2023 #508 Del Skrevet 14. november 2023 Nusket skrev (26 minutter siden): Skjul innhold Enig, jeg reagerte veldig på det samme. Typisk Kathrine, hun viser gang på gang hvem hun er. Men smiskinga til Bjørk i dag ble bare for dumt.. Spoiler Ja, det hørtes nesten litt sånn… Vet ikke hva jeg skal si. «Takk for at du er så god mot oss». Fikk litt sånn sekt-følelse og at K er lederen 😅 Men skjønner jo at Bjørk føler seg veldig utsatt nå, så hun gjør vel det hun kan for å komme seg inn på K igjen. Men litt dumt når hun kritiserer Martin for å gjøre det samme… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 14. november 2023 #509 Del Skrevet 14. november 2023 1 minutt siden, Cookiesandcream said: Hide contents Ja, det hørtes nesten litt sånn… Vet ikke hva jeg skal si. «Takk for at du er så god mot oss». Fikk litt sånn sekt-følelse og at K er lederen 😅 Men skjønner jo at Bjørk føler seg veldig utsatt nå, så hun gjør vel det hun kan for å komme seg inn på K igjen. Men litt dumt når hun kritiserer Martin for å gjøre det samme… Spoiler Ja,enig. Hun burde være såpass oppegående å forstå at det spiller ingen rolle for Kathrine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 14. november 2023 #510 Del Skrevet 14. november 2023 Zidji skrev (1 time siden): Skjul innhold Hvem er blitt storbonde? Er såvidt jeg orker se på lenger. Fikk med meg at Carla er tilbake og det ga meg bare avsmak på å fortsette å se. Spoiler Har ikke orket å se jeg heller. Og når jeg leser her tror jeg at jeg skal stå over også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 14. november 2023 #511 Del Skrevet 14. november 2023 tonebelinda skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Har ikke orket å se jeg heller. Og når jeg leser her tror jeg at jeg skal stå over også Spoiler Ja, dette er bare ikke gøy lenger. Jeg unner Kathrine ingenting i verden og jeg orker ikke mer av Carla og Anders (og Martin...). Jeg kan ikke fordra den forpulte holdningen Kathrine har mot de andre, og jeg spyr av tanken på at hun og noen av de feige undersåttene hennes vinner Farmen. Produksjonen tror vel at hun er gull verdt for oss seere, men hun har mistet sin underholdningsverdi for LENGE SIDEN. Jeg likte hun ikke fra starten av og nå avskyr jeg henne så mye at jeg har mistet lysten til å se på ett av mine favoritt reality program. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 14. november 2023 #512 Del Skrevet 14. november 2023 Cookiesandcream skrev (3 timer siden): Skjul innhold Så tøff Maria var som sa ifra ved matbordet. Men reaksjonen til Kathrine, hva i alle dager? Voksen dame som oppfører seg sånn ovenfor en mye yngre dame som faktisk tar opp noe hun synes er vanskelig! «Alle kan komme til meg med hva som helst». Nei, når du himler med øynene, flirer, ser en helt annen vei og tydelig viser at du synes vedkommende er irriterende og teit, da kan man faktisk ikke komme til deg med ting… Blir så provosert! Og Yassin da, for en fyr! Håper så inderlig han vinner! ❤️ Spoiler Var veldig tøft av Maria at hun tok det opp. Men det så ikke ut som at det hadde noen virkning for Katrine. Virket som at Carla også bagateliserte det siden hun sa at hun tåler det å at Maria bare må tenke at det ikke er personlig. Men det blir jo veldig personlig på Farmen. De har ingen mulighet til å skjerme seg for mobbing og hets. Dessuten, når man sitter med samme erfaring som Maria, så er det ikke bare å koble ut tidligere erfaringer å ikke la det gå inn på seg. Katrine skjønner jo ikke at de andre der inne ikke tør å gå til henne hvis det er noe. Hun er ihvertfall ingen person som jeg hadde følt meg trygg på å gå til. Skjønner ikke at hun kan ha den jobben hun har. Nusket skrev (3 timer siden): Skjul innhold Enig, jeg reagerte veldig på det samme. Typisk Kathrine, hun viser gang på gang hvem hun er. Men smiskinga til Bjørk i dag ble bare for dumt.. Spoiler Jeg reagerte også på smiskingen til Bjørk. Det var kleint å se på. Kan være at boblen de er i gjør at de gjør sånne merkelige ting. Yassin reagerte også på det. Zidji skrev (1 time siden): Skjul innhold Ja, dette er bare ikke gøy lenger. Jeg unner Kathrine ingenting i verden og jeg orker ikke mer av Carla og Anders (og Martin...). Jeg kan ikke fordra den forpulte holdningen Kathrine har mot de andre, og jeg spyr av tanken på at hun og noen av de feige undersåttene hennes vinner Farmen. Produksjonen tror vel at hun er gull verdt for oss seere, men hun har mistet sin underholdningsverdi for LENGE SIDEN. Jeg likte hun ikke fra starten av og nå avskyr jeg henne så mye at jeg har mistet lysten til å se på ett av mine favoritt reality program. Spoiler Farmen har mistet underholdningsverdien for min del. Katrine har null selv innsikt, og hun har null interesse av å prøve å se andres sider enn sin egen. Ja, hun er der for å vinne, men det kan man gjøre på en mye verdigere måte. Man må ikke tråkke på andre på den måten hun gjør for å vinne. Håper hun ryker ut i finaleuken sammen med Carla og Andreas. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 14. november 2023 #513 Del Skrevet 14. november 2023 Just now, Knitalong said: Reveal hidden contents Var veldig tøft av Maria at hun tok det opp. Men det så ikke ut som at det hadde noen virkning for Katrine. Virket som at Carla også bagateliserte det siden hun sa at hun tåler det å at Maria bare må tenke at det ikke er personlig. Men det blir jo veldig personlig på Farmen. De har ingen mulighet til å skjerme seg for mobbing og hets. Dessuten, når man sitter med samme erfaring som Maria, så er det ikke bare å koble ut tidligere erfaringer å ikke la det gå inn på seg. Katrine skjønner jo ikke at de andre der inne ikke tør å gå til henne hvis det er noe. Hun er ihvertfall ingen person som jeg hadde følt meg trygg på å gå til. Skjønner ikke at hun kan ha den jobben hun har. Reveal hidden contents Jeg reagerte også på smiskingen til Bjørk. Det var kleint å se på. Kan være at boblen de er i gjør at de gjør sånne merkelige ting. Yassin reagerte også på det. Hide contents Farmen har mistet underholdningsverdien for min del. Katrine har null selv innsikt, og hun har null interesse av å prøve å se andres sider enn sin egen. Ja, hun er der for å vinne, men det kan man gjøre på en mye verdigere måte. Man må ikke tråkke på andre på den måten hun gjør for å vinne. Håper hun ryker ut i finaleuken sammen med Carla og Andreas. Spoiler Det er ærlig talt kun Yassin jeg ser på som verdig vinner nå. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 Forfatter #514 Del Skrevet 14. november 2023 (endret) Knitalong skrev (22 minutter siden): Skjul innhold Var veldig tøft av Maria at hun tok det opp. Men det så ikke ut som at det hadde noen virkning for Katrine. Virket som at Carla også bagateliserte det siden hun sa at hun tåler det å at Maria bare må tenke at det ikke er personlig. Men det blir jo veldig personlig på Farmen. De har ingen mulighet til å skjerme seg for mobbing og hets. Dessuten, når man sitter med samme erfaring som Maria, så er det ikke bare å koble ut tidligere erfaringer å ikke la det gå inn på seg. Katrine skjønner jo ikke at de andre der inne ikke tør å gå til henne hvis det er noe. Hun er ihvertfall ingen person som jeg hadde følt meg trygg på å gå til. Skjønner ikke at hun kan ha den jobben hun har. Skjul innhold Jeg reagerte også på smiskingen til Bjørk. Det var kleint å se på. Kan være at boblen de er i gjør at de gjør sånne merkelige ting. Yassin reagerte også på det. Skjul innhold Farmen har mistet underholdningsverdien for min del. Katrine har null selv innsikt, og hun har null interesse av å prøve å se andres sider enn sin egen. Ja, hun er der for å vinne, men det kan man gjøre på en mye verdigere måte. Man må ikke tråkke på andre på den måten hun gjør for å vinne. Håper hun ryker ut i finaleuken sammen med Carla og Andreas. Hun ville vel bare prøve å ha en levelig tone mellom dem den siste tiden, jeg hadde nok gjort det samme siden jeg ikke liker konflikter. Endret 14. november 2023 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 14. november 2023 #515 Del Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Hun ville vel bare prøve å ha en levelig tone mellom dem den siste tiden, jeg hadde nok gjort det samme siden jeg ikke liker konflikter. Overlevelsesstrategi tenker jeg fra Bjørk sin side, men ble litt overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 Forfatter #516 Del Skrevet 14. november 2023 Apis skrev (14 minutter siden): Overlevelsesstrategi tenker jeg fra Bjørk sin side, men ble litt overrasket Tviler på at det er noe vennskap mellom dem etter Farmen i hvert fall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 14. november 2023 #517 Del Skrevet 14. november 2023 1 hour ago, Cid said: Hun ville vel bare prøve å ha en levelig tone mellom dem den siste tiden, jeg hadde nok gjort det samme siden jeg ikke liker konflikter. Første setningen (skal ikke røpe), helt ok. Men så sklei det ut og ble bare påtatt og dumt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. november 2023 #518 Del Skrevet 14. november 2023 Ja, og det gir vel bare K enda mere vann på mølla. Er jo nettopp den type smisking ho kritiserer ho sånn for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november 2023 Forfatter #519 Del Skrevet 14. november 2023 Nusket skrev (26 minutter siden): Første setningen (skal ikke røpe), helt ok. Men så sklei det ut og ble bare påtatt og dumt. Jeg liker henne fortsatt da, hun og Yassin burde stå i finalen 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 14. november 2023 #520 Del Skrevet 14. november 2023 Spoiler Kathrine er stuck i ungdomsskolebølle-rollen. Himling med øynene, utfrysing, henger ut folk, nekter å ha konstruktive samtaler, er langsint og ser ikke en eneste feil ved egen oppførsel. "De kan komme til henne hvis de har noe å utsette på henne".....hva er poenget med det Kathrine? Du innrømmer jo aldri egne feil og bryr deg ikke en skit om andres meninger/følelser. Har aldri kommet noe godt ut av å ta opp ting med henne.....for et makkverk av et menneske, jeg blir helt satt ut av hvor slem og empatiløs det går an å være. Skjønner godt at Martin og Bjørk kryper for henne nå. Yassin er vel den eneste med nok bein i nesa til å stå opp mot henne nå. Og eneste verdige vinneren i mine øyne. Er så glad han er inne igjen! 14 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå