Gå til innhold

Torpet 2023

Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Spoiler

Det var ufyselig da Maria begynte å skrike om me too. Hylte og bar seg og furtet som en drittunge.  Etterpå ble de to «damene» så veldig spake og pusete da de forsto at slikt ikke nyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (16 minutter siden):
  Skjul innhold

Det var ufyselig da Maria begynte å skrike om me too. Hylte og bar seg og furtet som en drittunge.  Etterpå ble de to «damene» så veldig spake og pusete da de forsto at slikt ikke nyttet.

Spoiler

Kan tenke at Maria dør av skam når hun ser seg selv på tv 🙈 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode, legger den i spoiler i tilfelle:

Spoiler

Nei Gud fader meg vel. At det går an. 🤦‍♂️

Maria kommer fra Farmen, der hun tråkket feil på hver eneste steg hun stod ovenfor, og så kjører hun på med trassig 12-åring-oppførsel på Torpet.
Metoo, sekualisering og krenket på vegne av sin kropp...uten at det er rot i virkelighet. Hun er jo helt på bærtur. 

All ære til Arvid for at han forholdt seg rolig og avbalansert, og gjennomskuet skuespillet til Maria momentant. Det er godt gjort når man blir beskyldt for slike grove ting. Det hadde ikke jeg klart. 

Chris tapte mot Maria på spikern. Tja. Hva skal man si. Det var en kamp mellom to der begge for min del kunne sjekke ut, for Chris har vært veldig passiv i det siste, så at Maria vant betyr vel mer drama. Så sånn sett...

Venninnene Kornelia og Maria oppfører seg som late tenåringer mens Arvid jobber og står på. Problemet er at Arvid gjør alt annet enn ting boka sier at deltakerne skal gjøre, og mye av det er unødvendig piss, så... tja... Skjønner godt at de går rundt og irriterer seg av hverandre.

Men mentor er snill i år og ble visst imponert, og deltakerne fikk full belønning etterpå. 

Maria ba om unnskyldning til Arvid tilslutt. Og det var ikke måte på hvor fint og flott ting liksom var og skulle være. I grenseland overilt, påtrengt og falsk, men det er ikke lett å skjønne hva som er genuint eller ikke ved Maria. Å stole på henne kan man iallfall ikke gjøre, for ting snur fort.
Hun er fryktelig masete i sin væremåte. Må være tungt i forholde seg til i lengden.

For øvrig, hadde jeg kommet med slike feilaktige grove anklagelser mot en uskyldig person, så hadde jeg ikke bare sagt unnskyld, men tror jeg hadde trukket meg i både respekt for den uskyldige part og i skam på egne vegne.

Endret av Ctrl
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt mentoren i år, han virker som en trivelig kar :)  Litt uvant å se mentoren smile så mye, de bruker vanligvis å ha steinansikt 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nesten skru av før jeg fikk sett ferdig dagens episoder. Så pinlig å se på. Oppfører seg som en 13 åring som har fått inndratt mobilen sin. Har ikke sansen for Arvid, men snakk om å stå i det. Så rolig han er. Helt utrolig.

Arvid er veldig kreativ og står på. Kult med stampen! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PhilosopherSe7en skrev (7 timer siden):

Jeg kan ikke fordra hun Marie. For et blåst menneske!

Sjeldent at jeg blir så irritert over en realitydeltaker som med henne :haar: 

Endret av Cid
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter disse to nye episodene av Torpet har jeg fått et nytt inntrykk av Arvid. Han er skikkelig spesiell og jeg opplever han ikke som en lagspiller, men litt av en skrue (på en positiv måte). "Jeg gjør ting som ikke står i noen bok, men som må ordnes" sier han, og henger opp Kristus på korset senere i episoden 😅 Jeg tror jeg hadde blitt sprø om jeg skulle vært på Torpet med han.

Også mentor da! Han er virkelig herlig! Han passer godt som mentor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (9 timer siden):

Etter disse to nye episodene av Torpet har jeg fått et nytt inntrykk av Arvid. Han er skikkelig spesiell og jeg opplever han ikke som en lagspiller, men litt av en skrue (på en positiv måte). "Jeg gjør ting som ikke står i noen bok, men som må ordnes" sier han, og henger opp Kristus på korset senere i episoden 😅 Jeg tror jeg hadde blitt sprø om jeg skulle vært på Torpet med han.

Også mentor da! Han er virkelig herlig! Han passer godt som mentor. 

Jeg hadde definitivt blitt sprø om jeg skulle vært på Torpet med Maria 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Kommer det ikke ny episode av torpet i dag?

Nei kom 2 på torsdag istedenfor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (43 minutter siden):

Nei kom 2 på torsdag istedenfor. 

Lurer på hvorfor det kom to i går i steden :klo: Kanskje Maria hylte og bar seg og krevde at de skulle komme etter hverandre så folk fikk se med en gang at hun sa unnskyld til Arvid? Hun er jo klin sprø. Er så imponert over Arvid som holdt seg så rolig. Jeg hadde klikka, tror jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (16 minutter siden):

Lurer på hvorfor det kom to i går i steden :klo: Kanskje Maria hylte og bar seg og krevde at de skulle komme etter hverandre så folk fikk se med en gang at hun sa unnskyld til Arvid? Hun er jo klin sprø. Er så imponert over Arvid som holdt seg så rolig. Jeg hadde klikka, tror jeg. 

Det jeg tror. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Samme her. Hun virker ikke helt god.

Så nå at innlegget de la ut på Facebook angående artikkelen om det med Maria at kommentarfeltet er stengt, det må ha gått hett for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Så nå at innlegget de la ut på Facebook angående artikkelen om det med Maria at kommentarfeltet er stengt, det må ha gått hett for seg.

Oida, men det er jo ikke rart folk reagerer. Rimelig drøye anklager det hun kom med. Maria har driti seg kraftig ut for hele Norge. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (5 minutter siden):

Oida, men det er jo ikke rart folk reagerer. Rimelig drøye anklager det hun kom med. Maria har driti seg kraftig ut for hele Norge. 

Blir nok ikke mange jobbintervju fremover nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Blir nok ikke mange jobbintervju fremover nei. 

Hehe, nei. Hun får livnære seg som sinna-influenser :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Hehe, nei. Hun får livnære seg som sinna-influenser :hoho: 

Hun hadde sikkert fått en rolle i Hotel Cæsar da om det fortsatt gikk, som Jenny sin venninne fra studiene som viser seg å være en psykopat og låser Jenny inne på kjølerommet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Hun hadde sikkert fått en rolle i Hotel Cæsar da om det fortsatt gikk, som Jenny sin venninne fra studiene som viser seg å være en psykopat og låser Jenny inne på kjølerommet.

:hoho: ja! Den ukjente søstera til Birgitte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...