Gå til innhold

Torpet 2023

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (40 minutter siden):
  Skjul innhold

Håper det er to deltakere for ellers så vil de 2 neste ukene bli kjedelig siden vi vet at de to neste som ryker er garantert å komme tilbake.

Spoiler

I såfall er det nok 2 nye deltakere, ikke noen som har vært der allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tonebelinda skrev (7 timer siden):
  Vis skjult innhold

I såfall er det nok 2 nye deltakere, ikke noen som har vært der allerede. 

Spoiler

Kanskje det hehe.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Spoiler om neste Torpet episode.

Spoiler

Enig. Eller om sønnen til Finn plutselig dukket opp. Han har jo meldt seg på farmen sa Finn. Skulle ønske Charlotte og Kjell kunne kommet tilbake, men de trakk seg jo så. Synd. Jeg likte Charlotte så godt, det lille vi fikk se av henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Når først ting endte som det gjorde, altså at to deltakere trakk seg og èn ble værende igjen alene på Torpet, så skal produksjonen prise seg lykkelig for at det var nettopp Arvid som ble personen som var alene. For snakk om pelementmaker. Han finner på så mye rart at det er god underholdning å se han tusle rundt alene. Og han holder ikke igjen på noe. 

Jeg antok ganske raskt at det var fruen hans som kom som gjest. Det ga mest mening oppi alt. En fin påskjønnelse for å holde ut alene helt avskåret folk og omverdenen. Den fortjente han. Håper bare de vasker lakene etterpå ;) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Dagens episode:

Skjul innhold

Når først ting endte som det gjorde, altså at to deltakere trakk seg og èn ble værende igjen alene på Torpet, så skal produksjonen prise seg lykkelig for at det var nettopp Arvid som ble personen som var alene. For snakk om pelementmaker. Han finner på så mye rart at det er god underholdning å se han tusle rundt alene. Og han holder ikke igjen på noe. 

Jeg antok ganske raskt at det var fruen hans som kom som gjest. Det ga mest mening oppi alt. En fin påskjønnelse for å holde ut alene helt avskåret folk og omverdenen. Den fortjente han. Håper bare de vasker lakene etterpå ;) 

Spoiler

Tror det hadde vært kjedelig om det var Erika der alene :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt å tenke på hvor mye skjermtid Arvid har fått de siste ukene, Torpet har blitt om til en Arvid serie nå 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes at det er merkelig at Arvid ikke har innsett enda at det ikke blir noen tvekamp eller noen som ryker fra Torpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om enten Kathrine ryker neste uke og havner på Torpet eller når Yassin kommer inn igjen på gården så kommer det til å bli fantastisk å se reaksjonen til Kathrine 😂  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok jeg meg selv i å tenke at Arvid sikkert er typen som ville klart seg svært godt på en øde øy. Ser for meg at han ikke hadde prøvd å få tak i hjelp, men heller laget seg sin egen verden der. 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (3 minutter siden):

Idag tok jeg meg selv i å tenke at Arvid sikkert er typen som ville klart seg svært godt på en øde øy. Ser for meg at han ikke hadde prøvd å få tak i hjelp, men heller laget seg sin egen verden der. 😅

Kunne vært med på Lost, røykmonsteret hadde ikke hatt noen sjans lol. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jannihj92 skrev (55 minutter siden):

Arvid som aleneboer på Torpet er stor humor! Jeg ler så jeg griner! Wax on, wax off. 

Ble skikkelig Cobrai Kai der et øyeblikk 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert for både Yassin og Arvid at det ble de to på Torpet, tenker jeg. En god og rolig kombinasjon. Spennende å se hvem som kjemper seg tilbake til Farmen. Noen som vet når det skal skje?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irja skrev (2 timer siden):

Supert for både Yassin og Arvid at det ble de to på Torpet, tenker jeg. En god og rolig kombinasjon. Spennende å se hvem som kjemper seg tilbake til Farmen. Noen som vet når det skal skje?

De må vel ikke kjempe seg tilbake når det ikke er noen å kjempe om plassen med :P dette er siste uken på Torpet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arvid og Yassin. ❤️ Har vært fan av Yassin siden dag 1. Synes han er en så fin fyr! Arvid mislikte jeg i starten, men nå digger jeg han! For en karakter han er! :) Håper begge kommer tilbake til Farmen!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...