Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #401 Del Skrevet 30. oktober 2023 Spoiler For en kjedelig Torpet episode, skal de virkelig bare ha Arvid på Torpet helt alene denne uken? De må jo få noen deltakere tilbake slik at de har nok til finale uken… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 30. oktober 2023 #402 Del Skrevet 30. oktober 2023 Heia Arvid! 🥳🥳 Jeg har klaget i år på at alle deltagerne er så kjedelige, så dette var stas 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #403 Del Skrevet 30. oktober 2023 UnderCover skrev (6 minutter siden): Heia Arvid! 🥳🥳 Jeg har klaget i år på at alle deltagerne er så kjedelige, så dette var stas 😄 Han er som en Crocodile Dundee 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 30. oktober 2023 #404 Del Skrevet 30. oktober 2023 Digger Arvid!!! Humra godt i dagens episode 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2023 #405 Del Skrevet 30. oktober 2023 Silisium skrev (2 minutter siden): Digger Arvid!!! Humra godt i dagens episode 😂😂 Samme her! For en artig skrue! Mentor kniste litt i skjegget han og, hehe 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 30. oktober 2023 #406 Del Skrevet 30. oktober 2023 Silisium skrev (1 minutt siden): Digger Arvid!!! Humra godt i dagens episode 😂😂 Jeg også Nå skal han jo en tur på markedet også. Lurer på om det kommer noen overraskelser der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #407 Del Skrevet 30. oktober 2023 Måten han lagde til de plakatene og plasserte dem rundt minte meg om Kevin i Alene hjemme når han lager til fellene 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 30. oktober 2023 #408 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (20 minutter siden): Måten han lagde til de plakatene og plasserte dem rundt minte meg om Kevin i Alene hjemme når han lager til fellene 😅 Hehe ja, lo godt da jeg leste «dridar» på ene skiltet 😂 og stemningen hos alle på gården. Altså fader for en humor 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #409 Del Skrevet 30. oktober 2023 Silisium skrev (12 minutter siden): Hehe ja, lo godt da jeg leste «dridar» på ene skiltet 😂 og stemningen hos alle på gården. Altså fader for en humor 🤣 Vet ikke hva dridar betyr engang 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2023 #410 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Vet ikke hva dridar betyr engang 😅 Jeg la ikke merke til det skiltet, men driter, kanskje? En driter, altså en do. Hvis skiltet er ved utedoen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 30. oktober 2023 #411 Del Skrevet 30. oktober 2023 jukkapalme skrev (5 minutter siden): Jeg la ikke merke til det skiltet, men driter, kanskje? En driter, altså en do. Hvis skiltet er ved utedoen? Ja, det er akkurat det det betyr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 30. oktober 2023 #412 Del Skrevet 30. oktober 2023 For en episode! Jeg storkoste meg! Arvid har mye humor altså. En person som sansynligvis fungerer best alene 😅 Jeg gleder meg til å se hva han finner på for noe gøy på markedet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober 2023 Forfatter #413 Del Skrevet 31. oktober 2023 Hvordan tror dere de vil løse dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 31. oktober 2023 #414 Del Skrevet 31. oktober 2023 Denne skilt-propagandaen må være iscenesatt. Hæ? Er dette virkelig Arvids verk? Jo, kanskje... han er jo typen som svir bort mye tid på alt som ikke trengs å gjøres Kaksen koser seg visst nå, ja! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. november 2023 #415 Del Skrevet 1. november 2023 Ctrl skrev (14 timer siden): Denne skilt-propagandaen må være iscenesatt. Hæ? Er dette virkelig Arvids verk? Jo, kanskje... han er jo typen som svir bort mye tid på alt som ikke trengs å gjøres Kaksen koser seg visst nå, ja! Helt sikkert produksjonen som har kommet med forslag, men tror ikke Arvid var vond å be 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 1. november 2023 #416 Del Skrevet 1. november 2023 Arvid er jo gull! Håper at han vinner hele Farmen 😀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. november 2023 #417 Del Skrevet 1. november 2023 Arvid er helt konge! Gleder meg til Torpet i morgen! Blir gøy å se på søndag og, hvem som kommer inn på Torpet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #418 Del Skrevet 2. november 2023 Spoiler Hvem tror dere kommer? Jeg tror det er 2 tidligere deltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. november 2023 #419 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (4 timer siden): Skjul innhold Hvem tror dere kommer? Jeg tror det er 2 tidligere deltakere. Spoiler Jeg tror det er noen random som bare kommer innom. Tror ikke det er nye deltakere. Blir spennende å se. Er bare Torpet jeg ser for tida 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 Forfatter #420 Del Skrevet 2. november 2023 tonebelinda skrev (1 time siden): Skjul innhold Jeg tror det er noen random som bare kommer innom. Tror ikke det er nye deltakere. Blir spennende å se. Er bare Torpet jeg ser for tida 🤪 Spoiler Håper det er to deltakere for ellers så vil de 2 neste ukene bli kjedelig siden vi vet at de to neste som ryker er garantert å komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå