Silfen Skrevet 4. juni 2016 #221 Del Skrevet 4. juni 2016 Det spiller da ingen rolle om det er ulike streker. Du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 4. juni 2016 #222 Del Skrevet 4. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg gal nå, eller ser dere det jeg ser???? Anonymkode: 04a9a...9a2 Her er det strek ja! 😁😁😁👍🏻👍🏻👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deprim Skrevet 4. juni 2016 #223 Del Skrevet 4. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg gal nå, eller ser dere det jeg ser???? Anonymkode: 04a9a...9a2 Jeg ser klart en strek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deprim Skrevet 4. juni 2016 #224 Del Skrevet 4. juni 2016 Måtte selvfølgelig ta en ny idag.. tok tiden på 5 minutt, å streken kom vel etter 2.. er det håp? *krysser alt jeg har* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juni 2016 #225 Del Skrevet 4. juni 2016 Altså, du er gravid. Om det går bra eller ikke ser du jo etter hvert. Du trenger ikke håpe på at du er gravid, for i skrivende stund så ER du det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deprim Skrevet 4. juni 2016 #226 Del Skrevet 4. juni 2016 6 minutter siden, Silfen skrev: Altså, du er gravid. Om det går bra eller ikke ser du jo etter hvert. Du trenger ikke håpe på at du er gravid, for i skrivende stund så ER du det. Kjenner jeg klarer ikke helt å tro på det wææææ! Tror du den vil vise utslag på en a1 test eller CB? Eller er det for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. juni 2016 #227 Del Skrevet 4. juni 2016 Digital test ville jeg ventet en dag eller to med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deprim Skrevet 4. juni 2016 #228 Del Skrevet 4. juni 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Digital test ville jeg ventet en dag eller to med. Ok, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camoso Skrevet 4. juni 2016 #229 Del Skrevet 4. juni 2016 Ser dere noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 4. juni 2016 #230 Del Skrevet 4. juni 2016 13 minutter siden, Camoso skrev: Ser dere noe her? Jeg ser ikke noe:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deprim Skrevet 4. juni 2016 #231 Del Skrevet 4. juni 2016 Denne ble tatt i ettermiddag.. tror det nesten ikke men nå sitter jeg her å lurer.. hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #232 Del Skrevet 4. juni 2016 13 timer siden, Silfen skrev: Altså, du er gravid. Om det går bra eller ikke ser du jo etter hvert. Du trenger ikke håpe på at du er gravid, for i skrivende stund så ER du det. Hvorfor svarer du alltid på denne måten? Det må være lov å være usikker og det er jo derfor man spør. Anonymkode: 30ee6...bd8 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2016 #233 Del Skrevet 5. juni 2016 Gratulerer deprim Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. juni 2016 #234 Del Skrevet 6. juni 2016 Skyggestreken kom 2-3 min etter jeg tissa på den.. Har hørt at mange får skyggestreker på disse testene, så er redd det er akkurat det! :/ noen erfaringer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. juni 2016 #235 Del Skrevet 6. juni 2016 Ser at bildene ikke akkurat gjorde det lett å se streken 😂 Men i virkeligheten er det en svak tjukk strek, tør ikke si om det er farge på den.. For det er vanskelig å vurdere . Mannen så streken ved første øyekast. Men ingen av oss får opp forhåpningene før vi faktisk har fått en sterk test. (Heia langtidsprøvere ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. juni 2016 #236 Del Skrevet 6. juni 2016 Det ene bildet vil ikke vises men her er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 6. juni 2016 #237 Del Skrevet 6. juni 2016 Klarer ikke se noe, men jeg klarte ikke få tatt bilde av streken de første dagene selv om jeg kunne skimte de irl. Prøv igjen i morgen eller onsdag, da er streken helt sikkert blitt sterkere. Hvor mange dpo er du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. juni 2016 #238 Del Skrevet 6. juni 2016 2 minutter siden, A4-livet skrev: Klarer ikke se noe, men jeg klarte ikke få tatt bilde av streken de første dagene selv om jeg kunne skimte de irl. Prøv igjen i morgen eller onsdag, da er streken helt sikkert blitt sterkere. Hvor mange dpo er du forresten? Aner ikke hvor mange DPO. Er på syklusdag 36, og enda ikke fått mensen. Uregelmessige sykluser :/. Forrige syklus var på 38 dager, men syklusene mine pleier å kortes ned 3-6 dager for hver syklus. Før de "skyter" opp igjen. (SAen gjorde akkurat det denne gangen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 6. juni 2016 #239 Del Skrevet 6. juni 2016 39 minutter siden, Snurrepurre skrev: Aner ikke hvor mange DPO. Er på syklusdag 36, og enda ikke fått mensen. Uregelmessige sykluser :/. Forrige syklus var på 38 dager, men syklusene mine pleier å kortes ned 3-6 dager for hver syklus. Før de "skyter" opp igjen. (SAen gjorde akkurat det denne gangen). Ah, skjønner. Men siden dere begge ser en tykk strek vil jeg si at sjansen for at du er gravid er veldig stor. Så på bildene av mine graviditetstester nå og er klin umulig å se om det er noen farge der, kan skimte en svak strek bare. Hadde like sykluser som deg, begynte på 40 dager før de sank med noen dager for hver syklus, slik har det vært de to gangene jeg sluttet på prevensjon og etter en MA. Fryktelig frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 6. juni 2016 #240 Del Skrevet 6. juni 2016 1 time siden, Snurrepurre skrev: Det ene bildet vil ikke vises men her er det Jeg ser iallfall en strek! Håper det er litt farge der og at den blir sterkere og sterkere😁😁😁👍🏻👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå