Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns hun snakker så mange etter munnen.

Jeg er sikkert fjern her, men er dette ett uttrykk eller har du skrevet litt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn. Syns hun snakker så mange etter munnen.

Jeg er sikkert fjern her, men er dette ett uttrykk eller har du skrevet litt feil?

Betyr ikke det at du sier det du tror folk ønsker å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linn er så utrooooolig harry og wanna-be gansta.

:Nikke: Enig, blei nesten litt småkvalm da hun dreiv å skreik til Johan, veiva og gestikulerte :icon_lol: Harry er helt rett ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere. Linn bør ut. Liker ikke at hun blander seg borti alt hele tiden heller. Må vite hva de andre snakker om, og skal ordne opp i alt, som noen andre har tatt tak i allerede. Ex. episoden med Jessica.

Liker forsåvidt ikke Morten noe særlig heller, han ser bare ekkel ut, og Jessica er jo en snåling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligste BB noensinne

jeg savner første sesong av BB fra 2001. med Rodney, Ramsey, Anette, Per-Morten osv

BB var noe unikt den gangen, mye pga av personene og det faktum at hverken seere eller deltagere viste så mye hva det gikk ut på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han Kristian virka så søt, jeg...helt til han la ut agn til to av damene for så å titte litt sånn wannabe-player-aktig inn i kameraet.

:overrasket:

Han er så merkelig, synes jeg. Når han snakker med Angelica svarer han liksom helt "feil" - sånn utover det at de ikke skjønner språket til hverandre... "Neeei, fy faen, mener du det?", "Nei, eh, nå bleh jeg kvalm" osv, uten å gå i dybden en eneste gang. Litt lite virkelighetskontakt, kanskje.

Minner meg litt om en slags eks av meg som virkelig manglet antenner; tre måneder etter sist vi hadde hatt sex (som kun skjedde svært sporadisk, og jeg sa hele tida at jeg ikke ville ha noe forhold) kom han og lurte fælt på om jeg kanskje ikke ville noe mer... eh, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB iår er så dumt at jeg ikke orker se på det. Så de første episodene - men nå er det blitt uutholdbart og ikke noe jeg orker å bruke tiden min på. BB var best første gangen det gikk - da ante ikke deltagerne hva som ble vist på TV og for oss seere var det skikkelig underholdning.

Nå er det ikke annet enn latterlig å se på sminkedokkene som er med. Og guttene er jo like store sminkedokker som jentene - sånne gutter er ikke gutter i mine øyne ... Nei BB har utspilt sin rolle for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittane mine har no blitt Samuel, Muffe, Daniel ( :hjerter: ) (kanskje Anton), av jentene blir det vel Carina og Jessica...

Angelica verkar å vera litt falsk?

Forresten så diggar eg den sangen som Richard syng på...ein eller anna svensk, komisk sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Favorittene mine er Samuel, Malin, Muffe, Anton og (noen ganger) Angelica.

Hvem var det som slengte saft-kommentaren? Det var dødsbra! Det var vel typisk Samuel, var det ikke? Hehehe. Han skulle hatt premie for den altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som slengte saft-kommentaren? Det var dødsbra! Det var vel typisk Samuel, var det ikke? Hehehe. Han skulle hatt premie for den altså

Trur det var Samuel, ja :) Var heilt genial faktisk!! :)

Syns også det var artig når Samuel og Muffe skulle halda seg vakne og passa klokkene til dei andre, medan dei drakk!! :) Dei er eit utruleg bra par, ler heile tida av dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittene mine er Samuel, Malin, Muffe, Anton og (noen ganger) Angelica.

Hvem var det som slengte saft-kommentaren? Det var dødsbra! Det var vel typisk Samuel, var det ikke? Hehehe. Han skulle hatt premie for den altså

Har ikke fått med meg dette jeg. Hva var det som skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg dette jeg. Hva var det som skjedde?

Det var ein kveld/natt (heilt mørkt i rommet og folk prøvde å få sova) Kristian og Angelica låg i senga og tja...veit ikkje om dei gjekk heile vegen, men ikkje langt ifrå iallfall! Og midt under akten så seier Samuel "Ni vill inte hellre ha lite saft?", heilt utav det blå....

Angelica og Kristian trudde ikkje det var så tydeleg kva dei holdt på med...

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...