Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne aldri hatt sånn 24/7 Big Brother kanal jeg nei!

Da hadde den jo stått på i hvert ledig øyeblikk da!!! :forvirret:

Neeejda!!

Jeg ser egentlig ikke på Big Brother skjønner dere...jeg bare vet hva alle deltagerne heter, hver eneste sesong!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg masse!! :hoppe:

Litt synd at sambo skal gå ned i kjellerstua hver kveld, men det er jo bare snakk om en times tid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Very Victoria

Elsker BB, etterhvert er det så mange som har innrømmet at de digger det, tom. folk som er sett på intellektuelle så det er ikke lenger flaut. Har BB via Canal Digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det kommer jeg nok til å unngå. Det var nytt og spennende(kremt!) det første året, men etter ørten sesonger begynner det å bli litt utdatert.

Er det virkelig noen som betaler for disse 24/7 Big Brother kanalene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, big brother kan man jo se på noen ganger, er ikke noe jeg springer hjem for å se på akkurat, men skal nok se litt på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser IKKE frem til det begynner! Da kommer det til å være all over the place! Jeg husker i fjor at det var på tv hele tiden, når det ikke var det så reklamerte de for det hele tiden. Diverse nettsider fløt over med BB-stoff og jeg holdt på å bli gal! Spar meg for dette dritt programmet!! De sprengte jo faen meg huset! Forbaskade teitinger! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia
Nokon fleire som gledar seg til Big Brother startar opp igjen 29.januar? Johoooo ,eg diggar Big Brother, og er ikkje flau over å sei det :hoppe:

Jeg innrømmer at jeg ser BB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte faktisk å la være å se på det i fjor. Det er absolutt å anbefale. Jeg tror jeg mistet færre hjerneceller i forhold til foregående år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarte faktisk å la være å se på det i fjor. Det er absolutt å anbefale. Jeg tror jeg mistet færre hjerneceller i forhold til foregående år.

Mister du hjerneceller av å se på et TV prgram, tror jeg du burde ta en tur til en hjernekirurg og bli sydd sammen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...