Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Ja, litt av noen jenter, men hun ene svenske medde største puppene (som ville ha større!) virket sympatisk.

Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen. :ler:

Det hang jeg meg opp i også. :hoho: Rett kommentar fra rett person... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen.

:grine: Kunne ikke vært mer passende... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen.

:ler:

Hehe, jaaaaaaaaaaa det var berre heilt :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa akkurat det samme da jeg hørte Pia uttalte seg. Hahaha.

Jeg må dessverre innrømme at jeg har sett BB i dag og i går. Div folk med i år, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabellas
Ja, litt av noen jenter, men hun ene svenske medde største puppene (som ville ha større!) virket sympatisk.

Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen.

:ler:

Jaaaaa! :lol: _hoho: :ler: Pia Haraldsen er den verste wannabe-en som har vist seg på tv da...

Tven sto på bb idag også, mens jeg sjekka mail osv på internet. :sjarmor:

Tenk at allerede har 4 stk der inne hatt sengekos... :overrasket::ler: En gjeng med bimboer og ei eneste ei som ikke er blond! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Tenk at allerede har 4 stk der inne hatt sengekos...  :overrasket:  :ler: En gjeng med bimboer og ei eneste ei som ikke er blond! :lol:

Haha! 4stk allerede?! :ler:

Jeg har ikke sett et sekund, så er vel derfor jeg ikke har fått det med meg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen.

Haha.. Den smallt fra rett kjeft da :ler:

For en teit kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
ingen pene jenter i år

hun fra trondheim var bare rar i trynet

Enig, men Kristian var litt små-kjekk da. Syns bare at han la ut litt for mye agn i dagens episode. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt av noen jenter, men hun ene svenske medde største puppene (som ville ha større!) virket sympatisk.

Lo aller mest at når de intervjuet folk om hva de syntes om BB, og Pia Haraldsen sa at hun syntes det var så teit med folk som gjorde alt de kunne for å få trynet sitt på skjermen.

:ler:

Signerer på denne jeg også :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: :grine2: :grine2:

så mange kvinnelige og mannlige "bimboer" det var i år da!

Jeg tror jeg gir meg over!

Dakar hun med det svarte håret, hun så litt... mistilpass ut.

Og 4 stk? jeg tror jeg fikk med meg at det var 2 stk på vg.no her om dagen? Noen som vet hvem disse 4 er?

Nei.. sa de ikke at det skulle være mer interessant enn noen gang i år?

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt dumt at heile 6 stk skal forsvinna på ei veka! Trudde jentene likte Per... Men bra at ikkje Daniel gjekk ut for han virka søt med den bamsen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er 2 til på gang nå : Angelica og Kristian. (Men han flørter litt med Jessica også nå når Per er ute, så...) Tar nok den første han får, eller alle sammen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på BB på søndag, men fikk det ikke med med i går... Selvom utifra reklamen for dagens program virker det jo som om hun modellen med de store puppene allerede har klart å komme seg inn i et trekantdrama....?!

Dessuten synes jeg synd på hun litt store med det svarte håret... Greit at de håndplukker deltakerne for at det skal bli størst sjanse for konflikter, men det å putte en haug med pene blondiner sammen med én stor jente er bare slemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, men det å putte en haug med pene blondiner sammen med én stor jente er bare slemt!

Ja, hun er litt stor, men jeg synes hun er like pen (penere) som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...