Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Tror de gjekk ganske langt, så dessverre mer enn jeg trenger under den dynen der for å si det sånn.

Hehe, den kommentaren var genialt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde ikke gjort noe om samuel hadde gått ut forrige gang. han er ekkel. håper morten eller jessica går ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Skjønner meg ikke på hun Angelica. Den ene dagen ville hun ingenting med den derre "jenta" Kristian, og den andre dagen så har hun seg med han? Hvaforno? :klø:

Må nesten få sitere et gullkorn Kristian klarte å vrenge ut av seg: "Åh jeg har så lyst på en AudiA3eteller annet...den hadde kledd meg sååå bra altså" :hoho::kvalm:

Endret av Seniorita_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Kristian går ut!

Jessica har heldigvis skjerpa seg etter at hun kastet ei flaske etter Carina. Hun har vist seg fra en mye bedre side. :)

Richard er artig! Synes han var så søt da han grein og rista når han snakket med kjæresten sin. :hjerte: Selv om han grein, så må han være den som er mest mann oi huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard er artig! Synes han var så søt da han grein og rista når han snakket med kjæresten sin. :hjerte: Selv om han grein, så må han være den som er mest mann oi huset?

Helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jessica er jo morsom da... bortsett fra da hun stod i dusjen idag, og DEN snørrbusa hang ut fra nesa og bortover... :kvalm:

fine pupper har hun forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Helt enig, Rosenrød! Han minner meg om noen fra en film som f. eks Requiem of a Dream. En sånn gærning! Hehe. Jessica er morsom ja, og litt søt på sin egen syke måte. Jeg er også enig i at hun har fine pupper. Skulle gitt mye for å ha så faste, runde og fine pupper som det. Jeg synes ikke størrelse har noe å si egentlig, så jeg hadde vært kjempefornøyd med små pupper. Det er jo slankende og pent. Mye mer kledelig synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...