Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest cecilia

Jeg har sansen for svenske Angelica. Hun virker veldig voksen og fornuftig til å være så ung. Og ikke minst er hun PEN. Kunne gitt alt for å hatt kroppen hennes, ja.. Heia Angelica :klappe: Åsså synes jeg Morten er så søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som mener Malin er den peneste, fordi alle andre er operert. Hun har da virkelig lagt inn noe i overleppen hun også!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke Malin er penest pga operasjoner på de andre.

Bra at Johan gikk ut. Han var slitsom.

Roger forbedret utseende noen hakk etter den hårklippen, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er rart at de ikke har tatt Jessica ut. En som slenger ølflasker etter andre er ikke helt lurt å ha innestengt i et hus? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Jessca, Carina og Morten lekte litt med å kaste potetgull på hverandre. Så svartnet det for Jessica og hun slengte en flaske mot Carina. Den traff ikke henne, men veggen bak (speilet ble knust).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synd ikke samuel gikk ut. kan ikke like han. men i år syntes jeg det er for fokusert på sex. kunne spart seg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom BB i fem minutter en kveld i helga og da var det ei som sto og krangla med en fyr og det gjaldt visst at hun ikke visste hvem som hadde hatt fingrene oppi henne og hvem hun hadde runka! Nå er ikke jeg prippen av meg, men hva i all verden er det de holder på med der inne? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil dere at skal gå ut nå?

Jessica, Linn eller Morten

Ett fett for meg, men kanskje Jessica siden hun er ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...