Gå til innhold

Big Brother 2006


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må bare få ut litt damp her: Hun stakkar har så lite mellom de to små ørene sine at jeg får vondt av henne. Hjelpe meg! Jeg blir litt provosert av sånne folk jeg, kjenner jeg :sjenert:

Noen som er litt enig?

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler.

Newt-mod

Endret av Newt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Syns han Kristian virka så søt, jeg...helt til han la ut agn til to av damene for så å titte litt sånn wannabe-player-aktig inn i kameraet.

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Kristian.

Har ikke fått noe særlig inntrykk av guttene. Synes vi ser jentene hele tiden :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så irriterende! De dumme jentene stemmer jo bare ut de guttene de ikke kunne tenke seg å rote med! Stakkars Manne, han var jo kjempekul! Han har sikkert mye mer å by på enn mange av de andre guttene. Dumme og grunne jenter er de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes BB virker litt tamt i år, men det er sikkert fordi vi ikke har blitt "kjent" med deltakerne enda. Nå går alle rundt og ikke skal tråkke noen på tærne.

Jeg har bestilt BB 24 timer også, bare for å ha prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabellas
Ja, hun er litt stor, men jeg synes hun er like pen (penere) som de andre.

Ja, hun har et pent ansikt!

Enig i at Manne kunne blitt! Kanskje han kommer tilbake hvis noen trekker seg? *håpe*

Men virker som at den ene av guttene der koste med hun jenta (husker ikke navn) for å få bli, for han gjentok hele tiden under dyna at han ikke ville bli stemt ut... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bajsa, bajsa... Og han piggsveisen mener at alle damer skal danse halvnakne og se duste ut på musikkvideoer. NJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jalileh

Linn virker litt misunnelig på hun Angelica. Kanskje ikke så rart da hun visstnok liker Kristian litt, som da igjen liker Angelica.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare unnskylde meg for innlegget mitt lenger oppe der jeg gikk til personangrep på Jessica. Det var ikke meningen å være så brutal. Beklager Newt. Skal huske på det til en annen gang :sjenert:

Endret av Lanalia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...