Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2006 #41 Skrevet 29. januar 2006 Jeg klarer ikke å se på mennesker jeg for det meste misliker på det sterkeste. Det er ikke underholdning, det bare smerter meg.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 29. januar 2006 #42 Skrevet 29. januar 2006 ingen pene jenter i år hun fra trondheim var bare rar i trynet
Annie Skrevet 29. januar 2006 #43 Skrevet 29. januar 2006 Nå har jeg sett første episode og bare silikonen på damene veier mer enn kroppen på jentene. Makan til brett med wannabies skal man lete lenge etter!
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #44 Skrevet 29. januar 2006 Jeg får magesår av slike mennesker. Men samtidig er det betryggende at de bare er på TV, og at jeg slipper å forholde meg til dem IRL. Kommer nok til å se på søndagene.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #45 Skrevet 29. januar 2006 En utrolig samling av hjernedøde små bimboer. Er for maaange kroner i silikon i det huset!! Nå skjønner jeg hvorfor folk har så mange fordommer mot blondiner. Hilsen en som er blond selv, men synes det er flaut om noen skulle skjære alle blondiner over en kam
Lassie Skrevet 29. januar 2006 #46 Skrevet 29. januar 2006 Makan til brett med wannabies skal man lete lenge etter! ← Det var det første som slo meg også!!
Søtpotita Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #47 Skrevet 29. januar 2006 Dette skal bli utruleg artig å følga med på!! Syntes han som var homofil var søt..
*Heidi* Skrevet 29. januar 2006 #48 Skrevet 29. januar 2006 Dette skal bli utruleg artig å følga med på!! Syntes han som var homofil var søt.. ← Ja, var han homofil han med sminke?
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2006 #49 Skrevet 30. januar 2006 Dverg :D Kanskje dere får se hans dvergpenis på tv også, dere som interesserte dere sånn for det?
Xora Skrevet 30. januar 2006 #50 Skrevet 30. januar 2006 For en gjeng de har tatt inn i år da. Gleder meg til å se jentene i normale klær og uten sminke jeg, OM det lar seg gjøre. Har likt BB tidligere - men i år så virker det NOGET spess syns jeg. Men må vel se bare for å se om det kommer frem noen personligheter.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 30. januar 2006 #51 Skrevet 30. januar 2006 Jeg ble dårlig av förste avsnitt, og skal IKKE fölge med
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #52 Skrevet 30. januar 2006 Jessica har tydeligvis øvet i forkant av programmet. Hvordan hun skal gå, pusse tennene, hvilken vei bustete hår bør stå osv. Kommer ut om morgenen med lav truse, støvler a la Pamela, solbriller og kort t-shirt---akkurat så kort at tatoo BARBIE vises på ryggen. Slik sprader hun rundt i timevis frem og tilbake med et forsøk på å ligne Paris Hilton. Resultatet er hjulbent ustø bambieskapning. Her sminker de seg før de skal til sengs... vet aldri når prinsen kommer... Lipglossen sitter løst... blir gøy når de tar bort sminke og div. tilbehør.. Ja, det ser jo lovende ut...
Rakel Skrevet 30. januar 2006 #54 Skrevet 30. januar 2006 Det slo meg plutselig - med så mange høns samlet på et sted, hvor stor er faren for utbrudd av fugleinfluensa?
Annie Skrevet 30. januar 2006 #55 Skrevet 30. januar 2006 Det slo meg plutselig - med så mange høns samlet på et sted, hvor stor er faren for utbrudd av fugleinfluensa? ←
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. januar 2006 #56 Skrevet 30. januar 2006 Det slo meg plutselig - med så mange høns samlet på et sted, hvor stor er faren for utbrudd av fugleinfluensa? ← Hahaha.. Så bra sagt!
Ephemera Skrevet 30. januar 2006 #58 Skrevet 30. januar 2006 Jeg gleder meg veldig til å se Jessica "smelle ned" de andre barbiedukkene. Hun sa jo at det smalt når/hvis hun måtte en jente som var "snyggare, smalere och hadde större bröst" enn henne. Og det må jeg jo si at alle de andre jentene oppfylte Nei, jeg er håper selvsagt ikke at det smeller, men hun så jo ganske furten ut når hun så de andre... Også at hun skulle bruke hele millionen på silikonoperasjon Ta bort litt, legge inn litt igjen, fikse litt på dem... Også hun studenten, Therese, som ville være student resten av livet Hun skal betale ned mastercard-gjeld...
Shagya Skrevet 30. januar 2006 #59 Skrevet 30. januar 2006 Grufull gjeng, jeg måtte bare slå av, klarte ikke se på mer. Magesår ja, det var ordet.
Søtpotita Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #60 Skrevet 30. januar 2006 Ja, var han homofil han med sminke? ← Ja, eg syns eg las det ein plass... Kvifor er det alltid dei norske som virkar mest naturlege (på den måten det går an) i Big Brother?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå