Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Tusen takk for gode og støttende ord Skytte,LinKri, MissS :) Jeg trengte dem og det hjalp :klem:

Ja, jeg også har skjønt at hun ikke kan ha noe som heter medfølelse i det hele tatt!!! Men nå blir jeg fulgt opp av noen jordmor og gynekolog resten av svangerskapet, så henne kommer jeg til å bytte ut mot en annen fast lege.

At en møkkalege kan ødelegge opplevelse av svangerskapet for en gravid kvinne er helt ufattelig. Jeg har fått roet meg litt ned nå, ved hjelp av en kjempestøttende familie og en skjønn mann. Men på mandag hadde jeg også lyst å finne en tung stekepanne og slå henne hardt! Uff, nå var jeg slem, men hun var ikke mye bedre mot meg heller.

Skal bruke dagen i dag på å slappe av i hele dag, så får jeg begynne å finne på litt å gjøre fra i morgen av så jeg ikke blir sprø av å sitte hjemme hele tiden.

Feiringen i går var veldig bra, vi var ute og spiste og leide oss film etter det, så koste vi oss i sofaen med filmen og masse sjokolade :):sikle:

Må finne ut hva jeg skal ha til middag i dag, like vanskelig hver dag. (ser akkurat på den nye farris-reklamen, litt morsomt siden jeg kjenner han ene som er med)

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen har begynt å vokse litt, vises jo best på kvelden. Tror jeg må få mannen til å overføre bildene fra kamera til data (har ENNÅ ikke lært meg det, men det er kanskje på tide?), så jeg får lagt ut litt bilder snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få lagt dem ut i morgen. Ta et nytt bilde i morgen når jeg er 12+0 :hoppe:

Jeg fikk time til ordinær UL i dag, 20.april kl 10.30 :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hællæ! Har visst ikke vært her inne før, men jeg ble bare såååå engasjert av den duste legen din :frustrert: Trodde at leger hadde litt kunnskap, men tydeligvis ikke!

Bra du får oppfølging på helsestasjonene da!!! At de tar deg på alvor!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iss : Der er ikke på helsestasjon jeg får oppfølgning, det er en privat gynekologklinikk hvor jeg må betale for timene (690 kr per time), men så lenge jeg får topp oppfølgning så betaler jeg gjerne for det. Men jeg skal slippe å betale for jordmor der, for det får de dekt av trygdekontoret mener jeg det var.

Har time 10.40 der i dag, tror kanskje at jeg får se det lille mirakelet vårt igjen (mannen var litt lei seg for at ikke han kan være med hvis jeg skal få UL :grine: ).

Ellers så la vi litt planer for påsken i går. Mannen har ei uke fri og dersom jeg fremdeles er sykemeldt da så ble vi enige om å besøke tante og onkel til mannen min i København. Tror at svigerinna og mannen hennes blir med også. Det blir koselig. Komme seg litt vekk, og shoppe litt (kanskje mammaklær) i Køben :)

Nå må jeg hoppe i dusjen, pappa kommer og henter meg litt over 10. (har en snill pappa som kjører meg overalt, da jeg ikke har lappen ennå, men holder på å ta den nå. Skal ta teorien på tirsdag, og dersom jeg klarer den, så kanskje jeg rekker å kjøre opp før mnd er omme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissS : Takk og takk! Det er litt rart egentlig, har sett fram til denne dagen sååå lenge og nå som den er der har det ikke gått opp for meg ennå :) Du har ikke lenge igjen før du følger etter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud :sinna: for en lege! Vurdert å bytte henne ut? Godt du kan få oppfølging et annet sted da... til tross for at du må betale, så er det sikkert verdt det...:Nikke:

Håper ellers at du har det bra... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vurderer å bytte henne ut. Jeg har ikke hatt bruk for henne noe særlig tidligere så jeg visste ikke helt hvordan hun er.

Men i går var jeg hos gynekologen, og han anbefalte sykemelding siden jeg har den jobben jeg har. Han er bra sikker på at morkaka kommer til å flytte på seg, men for å være på den sikre siden, og siden det ikke er mulighet for tilrettelegging på jobben min, så er nok sykemelding best. Fikk 4 uker i første omgang, men han tror at det blir lengre.

Nå har jeg ryddet litt, og Gus så fort sliten jeg blir :( Er dette normalt eller? Skulle vært en tur i butikken, det er så mye vi mangler i matskapene nå, men jeg skal jo ikke løfte å bære tungt, så jeg får vente til mannen kommer hjem. Tror søstra mi stikker innom en tur med minstemann nå snart :) Gleder meg alltid like mye til å se den ungen, selv om jeg nesten ser ham hver dag :)

I kveld skal vi slappe av på sofaen med Idol, i morgen skal vi sikkert litt ut og handle og på kafe, og på kvelden skal vi besøke et vennepar som bor 4 mil unna. Det blir koselig. Blir ikke til at vi ser dem så altfor ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så lyst på kjøttkaker av å lese i Liv sitt dagbok, så nå har jeg tatt ut kjøttdeig fra fryser så det blir kjøttkaker til middag, med masse tyttebærsyltetøy :sikle::sikle::sikle: Mmmm, syns jeg kjenner lukten av dem allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Bra at du bare tar det med ro nå,det er akkurat det som trengs! Og ja,det er helt normalt å bare gå for halv maskin! Men det går over! Er ganske så sikker på det!

Husker enda den kvelden jeg plutselig så på klokka og den var vel rundt tolv,og jeg ble helt sjokkert for at jeg var våken enda!! :ler:

12 UKER!!!!!!! WEEEEEEEE!!!!!!!!! Gratulerer!!!!!

Hørtes helt fenomenalt ut med påske i Køben...........Være med.....? :sjenert:

Er så reisesyk jeg nå og rastløs at fy......Alle drar hit og dit og jeg er blakk og "fengslet" hjemme! Syt og klag!

Men nå får dere ha ei kjempekoselig helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, som tiden har gått!!!

GRATULERER MED 12 FULLGÅTTE UKER!!![/b]

Tusen takk for hilsen i boken min Ida :) God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den legen din høres ikke helt god ut! Ta en telefon til fastlegeordningen og bytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboken min jenter! :klem:

Liv Jeg skal nok bytte henne ut ganske snart, men problemet er at alle de flinke legene har listene sine fulle og vil ikke ha flere pasienter.

Iss Gratulerer nok en gang med spiren i magen! :)

Du er hjertelig velkommen til å være med :klem:

Murmelmy Ja tenk at jeg er 12 fullgåtte uker allerede!!! Syns ikke det er lenge siden jeg klagde til deg pga en mann som ville vente med å få barn :) Jeg syns det hele er helt uvirkelig ennå, har ikke gått opp for meg riktig ennå. Men før vi vet ordet av det så sitter vi nok der begge to med våre nydelige rosa babyer :) Gleder meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi og handlet mat til den store gullmedaljen! Skapene var tomme for de fleste basisvarer, kjøleskapet eide ikke noe som helst som kunne brukes som pålegg, så da fant vi ut at det var på tide å handle :)

Både mannen og jeg pleier å spise frokost/lunch på jobben, så det er nesten ikke nødvendig med pålegg hos oss, men nå som jeg er hjemme er det annerledes + helgene da. Men det var deilig å få fylt opp, så nå har jeg ikke unnskyldning til ikke å lage middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...