IdaC Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 13. februar 2006 9 uker i dag!!!! På en måte så går jo ukene veldig fort, men når jeg tenker over hvor lenge det er igjen, så er det altfor leeengee Vært på jobb i dag, og ble hentet av min snille pappa etter jobben. Han og mamma ville ha meg en liten tur på besøk Vi dro og hentet nevøen min på 2 år, og var en stund ute i solen og lekte med ham. Akkurat da våknet morsfølelsen i meg, og jeg bare gleder meg mer og mer til jeg får en egen liten en å leke med. Var en liten tur hos m&p så hentet mannnen min meg for en time siden. Nå har vi tilberedt middag, og venter på at den skal bli ferdig, og imens ser han på tv, mens jeg er her Skytte : jeg forstår veldig godt at du ikke savner arbeidshelger. Gleder meg til et fri år, litt for å slippe arbeidshelger også. Jeg har annenhver fast, og det er ganske mye til tider Men, men, skal ikke klage, da jeg liker jobben min og de jeg jobber med, så da går dagene veldig fort. Så kjedelig at du ikke får kjøpt mammabuker der du holder til. Jeg syns det var vanskelig nok å finne noen som passer, enda jeg hadde flere butikker å velge imellom. Det er godt å høre at jeg ikke er en eneste som har vokst ut av klærene mine så tidlig MissS : Ja det tar virkelig på å være sosial når en jobber, særlig i denne tilstanden nå. Men samtidig så får jeg så utrolig mye igjen for å være sammen med familie og venner, at jeg vil heller være litt sliten enn ikke å møte dem. tror folk rundt meg er flinke til å si ifra når de ser at det er på tide at jeg roer ned tempoet mitt litt (de kaller det å bry seg om meg, hehe). Cr@sh: så ikke denne før nå jeg, takk takk, søndagskvelden var vellykket, det håper jeg at det var din også LinKri: hehe, ja net kan nesten høres ut som om vi var millionærer, noe jeg kan forsikre deg om at vi ikke er Ville ikke hatt noe imot det da Vi har god råd, da vi begge to jobber veldig mye, spesielt mannen min, og da har vi råd til å spise en del ute, reise en del og ha litt dyre vaner. Tenker meg at det blir slutt på mye av dette når vi får barn, så vi får nyte det en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 #82 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy valentines Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #83 Del Skrevet 14. februar 2006 Akkurat som Skytte er jeg innom for å ønske deg en riktig så god Valentins dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 14. februar 2006 Takk og takk Skytte og Cr@sh Jeg får desverre ikke feiret med min kjære mann i dag, da vi jobber motsatte vakter og vi ikke sees før 22.30 i kveld Men vi ble enige om å ta det igjen i helgen, da skal vi kose oss masse i hele 4 dager sammen i Berlin Så jeg trøster meg med det. Nå skal jeg få meg litt mat, så skal jeg gjøre meg klar til jobben. ps:Fikk gave av mannen i går, en kjempebamse, hjertekonfekt og kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Sitter og ser på gamle bilder, fra tidligere ferier, fra bryllupet og bryllupsreisen Lengter meg syk til sol og varme nå Dette var utsikten fra rommet vårt på bryllupsreisen, vi så gjerne tilbake dit NÅ Endret 15. februar 2006 av IdaC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. februar 2006 #86 Del Skrevet 15. februar 2006 Det så kjempefint ut! Hvor var dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 15. februar 2006 Var akkurat i dagboken din og skrev MissS Vi var i Dubai, fantastisk sted, vi satser på å reise tilbake en gang om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. februar 2006 #88 Del Skrevet 15. februar 2006 Sol og varme..............Der så det jo bare helt sinnsykt bra ut da!!! Og koselig kjærestehelg hørtes også bra ut!! Må kose dere masse! Håper jobbinga går greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. februar 2006 #89 Del Skrevet 15. februar 2006 Så digg ut med sol og varme, ja... Men ikke så verst med Berlin i februar heller da... Dere må ha god tur og kose dere masse... er sikkert en tur innom før du reiser da... men sånn for sikkerhetsskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 16. februar 2006 Nå har jeg vasket klær og ryddet i hele dag. Kjenner det på kroppen nå. Har fått pakket det meste, bare noen småting som gjenstår. Venter på at mannen skal komme fra jobb, så spiser vi middag, pakker resten slapper litt av så kjører vi til svigerinna mi. Vi skal ligge over hos henne i natt, litt for å besøke henne, og litt fordi hun bor ikke langt fra Gardemoen så de kan kjøre oss i morgen. Vi kommer hjem igjen på tirsdag. De siste dagene har jeg absolutt ingen symptomer. begynner å lure på om det er noe der og om alt er i orden. Jeg har en kul på magen, som er ganske hard, og jeg har gitt opp med å prøve å få på meg mine vanlige bukser. I dag har det snødd, og snødd og snødd og det snør fortsatt! Nå er jeg lei! Vil ha vekk snøen og vil ha sol og sommer Vil spise jordbær og vannmelon og nektariner Men det er nok altfor tidlig å begynne å tenke på det Nå ble jeg trøtt, skulle ønske jeg kunne sove par timer nå... Nei, jeg får gå og pakke resten nå. , jeg kommer igjen på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 16. februar 2006 glemte å si takk til cr@sh og skytte, håper dere får en fin helg dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. februar 2006 #92 Del Skrevet 16. februar 2006 Innom å ønsker deg en flotters kjærlighetshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 #93 Del Skrevet 17. februar 2006 Ååå!! Nå må dere bare kose dere maximalt sammen!! Så skal jeg sitte her og være misunnelig på alle som reiser hit og dit.....! Har lite snø vi da,trøster meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. februar 2006 #94 Del Skrevet 17. februar 2006 GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #95 Del Skrevet 17. februar 2006 så deilig med tur da!! Da må dere kose dere masse!! Og da jeg så bildet du posta litt ovenfor her, ble jeg jo helt syk etter sol og varme Jeg er drittlei av all snøen nå!! Ha en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. februar 2006 #96 Del Skrevet 18. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 #97 Del Skrevet 19. februar 2006 Gleder meg til å høre om helga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 22. februar 2006 Da har vi kommet hjem igjen!!! Litt deilig det også Her kommer en oppdatering: På fredag var jeg i Oslo med mine to besteveninner. Vi var sammen hele formiddagen, ruslet litt i byen, spiste og handlet. Det var så koselig, jeg skulle ønske vi kunne gjøre det mye oftere (de var begge to mine forlovere i bryllupet). Ved 16-tiden reiste jeg til svigerinnen min, hvor min mann var og fikk servert middag, før vi ble kjørt til flyplassen av svigerinna mi og mannen hennes. Flyturen gikk fint, det var veldig enkelt å ta seg inn til sentrum av Berlin og finne hotellet. Sjekket inn, og gikk ut for å finne oss noe å spise. Det var en lang dag, så begge to sloknet ganske så fort da vi la oss. På lørdag kom vi oss ut av hotellet ved 12-tiden, prøvde å orinetere oss litt, og finne ut hvor vi skal. Været var nydelig, strålende solskinn og 8 varmegrader. Vi gikk og gikk og gikk, det var så sinnsykt mye å se, folk sat ute på kafeene g det var skikkelig vårstemning. Plutselig så fikk jeg sinnsikt vondt i magen og lysken, ryggen og smerten spredte seg til venstre beinet! Jeg klarte nesten ikke å gå Stakkars mannen skjønte jo ingenting, og ble lei seg. Vi fant en kafe og satte oss ned. Nå i ettertid så tror jeg kanskje at det skjedde fordi vi var litt for optimistiske, vi gikk i nesten 4 timer uten pause, og kroppen min sa ifra at det var på tide å sette seg ned. Vi kom oss tilbake til hotellet og slappet av par timer, noe som hjalp veldig, før vi gikk ut for å spise på kvelden. Da kjente jeg smertene litt, men de var på vei tilbake. Jeg var så sinnsykt redd for at jeg kom til å miste den lille spiren der og da (jeg må gå og lage meg litt frokost så skriver jeg mer senere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. februar 2006 #99 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk MissS tilbake Da fortsetter jeg der jeg slapp På søndag var vi overalt på sightseeing. Været var fremdeles nydelig og det var deilig å være ute. Butikkene var stengt, men vi fikk se det som var å se i Berlin. Vi tok oftere pauser, annen hver time, og da slapp jeg unna smertene. Vi var ute hele dagen, så da vi slitne kom tilbake til hotellet sovnet vi ganske tidlig. Det var så utrolig deilig å være litt sammen med mannen min. Vi er jo så utrolig forelsket ennå , vi hålder alltid hverandre i hendene når vi er ute, det går aldri mer enn 10 min før vi gir hverandre kyss eller klem, og den lille spiren gjør av vi blir enda mere knyttet og om mulig enda mere glad i hverandre. Han er absolutt min drømmemann, og jeg har en følelse at ekteskapet vårt ikke blir en del av skilsmissestatistikken... På mandag stod vi opp tidlig siden vi la oss tidlig kvelden før. Vi besøkte den Egyptiske museum, og etter det var det shopping som stod for tur. Fikk ikke kjøpt all verden med klær, men det ble en del andre småting, hårprodukter, smykker, sjokolade, sminke og litt gaver til de små nevøene mine. Flyet vår var ikke før 21.20, så vi fikk hele mandag på oss også. Vi ble hentet av svigerinnen min på flyplassen, vi overnattet hos henne. Siden jeg hadde fri i går, så ble jeg i Oslo for å møte noen venner, før det bar hjemover igjen i går kveld. I dag skal jeg på senvakt, har ikke lyst i det hele tatt etter å ha hatt en uke med fri. jeg får hoppe i dusjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå