Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Nå har jeg funnet ut at det er på tide å starte med dagbok. Det er så mange tanker i hodet mitt nå om dagen, det blir godt å ha et sted å skrive dem ned på.

Min mann og jeg er i midten av 20-årene, giftet oss i fjor sommer, og nå venter vi på det vi kaller kærlighetsbarnet vårt :hjerter_rundt:

De to blå kom litt brått, da vi ikke engang hadde blitt prøvere, men nå har det begynt å gå litt opp for oss, og vi gleder oss mer og mer for hver dag som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med to blå og dagbok... Vi har termin nesten samtidig, vi... ser det ut til... ;)

Må nok følge med litt her.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig vært lite effektiv. Har brukt store deler av formiddagen til å surfe på nettet i sengen. Begynner på jobb kl 14, så nå MÅ jeg komme meg ut av sengen og inn i dusjen :grine:

Fikk endelig bestilt legetime, første kontroll 30.januar, da er jeg akkurat 7 uker på vei. Jeg syns jeg fikk det ganske tidlig, har hørt at det vanlige er å få time enda senere.

Formen er foreløpig ganske bra, bortsett fra at jeg er trøtt nesten konstant. Var litt kvalm den første uken, men nå kjenner jeg ingenting fortsett fra trøtthet og ømme bryst. Magen min er blitt skikkelig oppblåst de siste dagene, jeg sliter med å kneppe igjen buksa mi, men vekta har holdt seg på akkurat det samme siden jeg fant ut at jeg er gravid, og det er jeg fornøyd med:)

Nei, jeg få vel dra meg opp av sengen nå, ellers så kommer jeg for sent på jobben (ikke at det er noe nytt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så morsomt med enda en her iblant oss hormonelle :ler:

Grattis med frø i magen og med dagbok!

Jeg hadde også min første legetime da jeg var i uke 7! Syns det var veldig godt å få kommet igang med det hele liksom!

Har vært på en "halv" andre kontroll også,da var jeg 10+4.

Skal på andre halvdelen i starten på feb. Da skal vi prøve å finne hjertelyden så det blir spennende!

Og trøtt ja...Snakker om! Hadde jo lest om alle gravide her som var fryktelig trøtte,men tenkte bare at det er sånn normal trøtthet. Men at den skal være så hardtslående og bare sette folk helt ut da?! Nesten facinerende bare det!

Får håpe du unngår for fæle plager og får et fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen Skytte, MissS og Missbumblebee! Er på jobb nå, og teller nesten ned minutter til jeg skal jobb. Trøttheten har kommet for fullt, og med en gang jeg setter meg ned så holder jeg på å sovne :(

Du har rett i at det er godt å komme i gang med kontrollene Skytte, det er litt mer betryggende også.

Snille mannen har kjøpt en kasse med Farris, som jeg har blitt så avhengig av, men som gjør at jeg ser ut som at jeg er 5 mnd på vei, pga saltet den inneholder, så er jeg blitt oppblåst, særlig i magen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det kommende høstmirakelet!

Fikk legetime først i uke 12 jeg, må være deilig å få time så tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med barn i magen og dagbok her inne! :blomst:

Trøtt ja, det vet jeg alt om! Sovne på sofaen om kvelden er min spesialitet... :sove:

Kunne vel sovet døgnet rundt hvis jeg hadde mulighet :ler:

Håper du får et fint svangerskap! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket Groo og La Traviata :)

Dagen i dag har vært slitsom :tristbla:

Var på jobben, bare så vidt jeg holdt ut, gikk til og fra jobben i det møkkaværet, ble helt gjennomfrossen.

Mannen skulle komme sent hjem, så jeg spiste litt alene, og gikk og la meg. Enda jeg er super trøtt, holder på å sovne nå mens jeg skriver, men jeg klarte ikke å sovne! :sur:

Har 4 dager fri nå, masse husarbeid som må gjøres, men jeg håper at jg klarer å hente meg litt også, siden energien er på bunn nå.

Fikk mørk sjokolade av mannen nå, så nå skal jeg lage meg te og kose meg med det...mmm :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Takk for hilsen i dagboka mi!

Når har du termin?

Kommer nok til å henge litt innom her i fremtida ja! :)

Ha en fin fredag, straks helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært hos legen ennå, men utifra siste mens ifølge terminkalkulator på babyverden så blir det 20 sep. Har du regnet ut du også eller?

Jeg har fri i dag, så helga mi har allerede startet :) Skal til min søster nå og passe nevøen min på nesten 4 mnd :hjerte: , han er bare helt skjønn. Det ser ut til at fetteren eller kusina hans får fødselsdag omtrent samtidig :)

Gog helg MissS, :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Takk for hilsen i boka mi! Hadde nesten glemt at jeg hadde vært her! Ikke noe personlig,bare min langt fremskredne alzheimers ;)

Må du nyte fridagene og ha ei riktig så fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra babyverden og sånn cirka når jeg husker jeg hadde mens sist, så blir det rundt den 25. september.

Så et par dager etter deg.

Har ikke snakket med lege eller noe enda da.

Tenkte jeg skulle vente litt med det...

Kos deg med tanteungen i dag, min har akkurat vært innom en tur!

Og gooood helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Myztica

Gratulerer med spire i magen :hjerte:

Og jeg kjenner meg igjen med å være tom for energi.. :sjenert: Det er jo direkte plagsomt :ler:

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Og takk for hilsen i dagboken. Prøver å skjerpe meg litt med denne skrivingen. Er blitt altfor dårlig til det etter at jeg ble gift ;) Tror også det har litt med at jeg jobber 100% og er alene med hund og hjem. Mannen er borte omtrent alle hverdager og daokker sofaen veldig når alle daglige plikter er unnagjort.

Hvordan behandler svangerskapet deg så langt? Jeg er kvitt kvalmen og sluker sjokolade. Mannen har med seg en ny ladning hver fredag ;)

God helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har jeg prøvd å tilbringe litt tid med min kjære mann. Det er så sjelden vi har mulighet for å være bare vi to en hel helg nesten. Så i går var vi en tur på Sandvika Storsenter, shoppet lit klær og ny veske (har veskedilla). Vi måtte også få med oss den fantastiske ostekaken på Mamma Mia.

Det tålte ikke magen min så veldig bra, satt med pose foran meg hele veien hjemover og var kjempe kvalm :grine: .Det gikk greit, men det var min første møte med det som kanskje venter meg de nærmeste ukene.

Vi var også en tur innom Babyshop , og kikket litt på barnevogn og annet utstyr. Vi er så heldige at vi får vogn av mine foreldre, en annen stor ting av min søster og sikkert tilsvarende av svigers. Siden min søster har en på 4 mnd, så kommer vi nok til å kunne låne det meste av henne, men jeg syns det er litt kjekt å ha eget også (litt kresen).

I dag ble det en rolig dag på oss, så litt video, slappet litt av, gikk en tur ute i det nydelige været og lagde deilig middag som gjorde at vi mette sloknet begge to på sofaen.

Jeg har surret litt med turnusen min, så jeg trodde at jeg skulle på jobb på tirsdag, men oppdaget i dag at jeg ikke skal på jobb før torsdag!!!! :danse::hoppe:

Så de neste dagene skal jeg prøve å møte noen venniner som ikke har vært så prioritert de siste ukene. Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...