Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fikk akutt behov for en kjempe hamburger :):sikle: Mannen var på vei hjem nå, så han tar den med... gleder meg veldig nå, kjenner lukten av den allerede :) mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! det er helt fantastisk å få barn! Du har såååå mye å se frem til. Sannsynligvis den største forelskelsen i hele ditt liv :) Har selv en gutt på 14 mnd.

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Hvordan går det med deg da?! Bare sånn kjappest innom og titter litt jeg!

Håper du har det bra og får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer jeg endelig med en liten oppdatering :) Tusen takk for besøket i dagboken min Skytte, Kittekatt og Cr@sh :klem:

På lørdag var mannen og jeg på en shopping runde, som ble avsluttet med middag ute. Så bar det hjem for å slappe av en tur før vi skulle på fest hos et vennepar. Det var min første fest hvor jeg bevisst måtte holde meg unna alkohol. Det var litt rart, men ble vant til det etter hvert. De vi var hos hadde fått vite dagen før om at vi ventet en liten en, og resten av de vennene våre som kom på fest fikk vite det da. Alle var såååå glade på våre vegne:) Festen var kjempe bra, og til og med jeg var ikke i seng før nærmere 4.

Søndag slappet jeg litt av på formiddagen, besøkte familien min, og på ettermiddag var vi hos noen venner i Oslo. Kjempekos:)

Dagen i går kunne vært bedre. Jeg hadde fri, og mannen skulle jobbe hjemmefra, og vi skulle få ordne par ting i byen, som vi skulle gjort for lenge siden. Jeg hadde NULL krefter. Jeg klarte på et eller annet vis å flytte meg fra soverom til stuen, og der ble jeg. Jeg orket ingen verdens ting, var så slapp, kvalm og lei meg for at jeg ikke orket noe. Begynte å gråte, og mannen trøstet så godt han kunne. Etter å ha brukt nærmere tre timer på å dusje og kle på meg, kom vi oss endelig ut. Vi rakk å gjøre det vi skulle, og var og kikket på noen seksjoner til stuen. Fant en vi likte, men vi må tenke litt over det, siden den kostet litt mer enn det vi hadde regnet med.

Det ble middag ute på oss igjen, da jeg ikke orker å lage mat, og mannen kan ikke. På kvelden var jeg kvalm og uten krefter igjen, så tårene kom igjen :grine:

I dag klarte jeg meg greit på jobben, men jeg kjenner at jeg orker kun en liten børk del av det jeg pleide å gjøre, både på hjemmebane og på jobb. Håper det går over snart, for jeg orker rett og slett ikke å ha det sånn i 7 mnd til! :grine:

Nå skal vi få i oss litt mat, se på frustrerte fruer så bærer det til sengs (sov nesten tre timer i sted også :overrasket: , men er allerede trøtt igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... det er slitsomt å være i så dårlig form... jeg vet akkurat hvordan du har det.... :klem: Men du får trøste deg med at det går over... for de aller fleste allerede etter 3 mnd.... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Kjenner meg så godt igjen på det du skriver... å være tom for energi. Jeg var også helt borte vekk. Bare det å dusje var et ork! Men det har gått over på meg.. Kjenner jeg blir fortere sliten enn ellers, men jeg orker da i alle fall å lage mat og gjøre husarbeid... :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg! Er så tungt å ha det sånn...Man blir heeelt gelemenneske som bare sitter fast i sofaen...Og får litt angst for at man ikke greier noen ting.

Men det kommer helt sikkert til å gå over! Husker hvor paff jeg ble da jeg klarte å være lenge oppe igjen,og ikke måtte legge meg kl ti! Det går seg til!!

Sender over litt reserveenergi jeg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å komme innom dagboken etter en lang og slitsom dag og finne ord som varmer :) En stor :klem: til dere alle. Dere gjør at jeg ikke har gitt opp ennå, at jeg ser et lys i tunnelen. Selv om jeg er klar over at de fleste blir bedre etter 12.uke, så føles det så altfor lenge til akkurat nå.

I morgen har jeg fri, så jeg skal prøve å få ryddet og vasket litt, og ikke minst lage middag. Det har vært mange utemiddager i det siste. Begynner å ha litt dårlig samvittighet for det nå... Når jeg har en mann som ikke er hjemme før veldig sent på kvelden, så er det så veldig mye som faller på meg av husvask og matlaging. Men han er så snill, og sier at husvask kan vi la være til helgen, for da er han hjemme og kan ta det, men jeg orker ikke å se på rotet.

Nå har vi spist, så nå skal vi slappe litt av før det blir tidlig kveld på begge to. Gleder meg så jeg kan ligge lenge i sengen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Vet hvordan det er..er fælt å se på rot og støv...Meeen noen ganger må skitt bare være skitt og kroppen førstepri!

Jeg har alltid vært sånn som må ha det ryddig og rent,men etter jeg ble sykemeldt og rett og slett ikke klarer..ja da bare må jeg lære meg at jeg kan ikke klare alt..

Det hører selvsagt med til historien at jeg i flekkene vil kverke sambo for at han kan bruke ei hel uke på å få støvsugd over gulvene :ler:

Så helt kurert er jeg nok ikke!!

Håper du har ei fin helg med masse kos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Takk for koselig hilsen i dagboken min :hjerte:

Er som Skytte sier, noen ganger på skitt få være skitt og kroppen førstepri ;) Ønsker deg en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk brev fra sykehuset i dag, ble helt paff jeg, var hos lege på mandag og allerede i dag torsdag får jeg brev fra sykehuset med time til jordmor 27.mars. Skal si legen min er kjapp med å sende ut papirer :)

Jeg fikk også brevet raskt etter legebesøket! Greit med alle datoer en kan holde av. Jeg er mulig litt lenger enn deg, menstermin er 16 og ul-termin ble flyttet til 19.sept. men jeg har ikke fått den neste ultralyden (den vanlige) før den 19/4. Så det var jo tidlig for deg med den vanlige ultralyden i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne helgen over også. Med jobbing begge dagene, og med ønske om å være litt sosial, så er det ikke bare, bare å være gravid! Kjenner jeg er sliten nå :(

Jobbet på dagen i går, og dro for å kjøpe meg mammabukse etter jobben :hoppe: De siste dagene har jeg fått en ordentlig kul, og det var så vondt å ha på vanlig bukse. Først så trodde jeg at jeg bare var oppblåst, men det virker nesten ikke sånn heller. Magen er hard, og kulen er der når jeg står opp om morgen også. Lårene mine er blitt tynnere, mens magen vokser. Syns det er veldig tidlig, men jeg kan jo ikke tvinge den til ikke å vokse heller :)

Etter buksekjøpet bar det av gårde på å få i oss litt middag, besøkte svigers og kino med venner på kvelden.

I dag etter jobben dro vi for å spise ute igjen!!!, slappet litt av før vi fikk venner på besøk. Nå har dem reist, og jeg er helt kaka. Skal desverre jobbe i morgen også, kunne godt trengt en fridag nå. Men jeg holder vel ut...

Snakket med bestevenninen min i dag (hun bor i London), hun kommer hjem en tur neste helg, og jeg rekker å møte henne par timer før vi skal til Berlin!!! Jippi!!!! Savner å ha henne nærmere nå :grine::( Men hun flytter hjem igjen i juni, så hun får med seg de siste svangerskapsmnd mine :)

Alt i alt så har helgen vært bra, gått veldig fort.

Nå skal jeg lage meg en rett i koppen suppe, og krype inntil mannen min :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Så artig at du har fått en liten kul på magen da :hjerte:

er dere millionærer eller? Dere spiser jo ute oftere enn jeg skifter truser jo :ler:

(Du får ikke ta det så bokstavlig da..)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at du har hatt ei fin, men slitsom helg.

Tar på å være sosial ja, når man skal jobbe i tillegg!

Ha ei fin uke! :)

PS: Gratulerer med ni uker! :hoppe:

Endret av *MissS*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddeliduu!!

Huff,arbhelg er definitivt noe jeg IKKE savner...Kjedelig å jobbe når alle andre har fri.

Men du har jo fått gjort masse annet enn jobb da! Men man blir sliten ja..

Men tror nok helt klart det er verdt det!!

Savner bestisen min jeg også...Hun er heldigvis ikke helt i London,men trøndelag er langt nok unna..

Mage er koselig ja!! Vokste grådig fort ut av klærne mine jeg også...Syns det var tidlig,men som du sier så kan vi jo ikke bare stanse den :ler:

Misunner alle dere som bare kan dra å kjøpe mammabukser...Her finnes ikke sånt.Helt sykt spør du meg!!

Men du får nå ha ei super uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...