Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er mandagen kommet, og ny svangerskapsuke. I dag er jeg 6 uker på vei :hoppe:

Har klart å komme meg opp av sengen, og har til og med dusjet allerede, men kun fordi jeg må.

Skal inn til Oslo og møte ei god vennine av meg. Skal rusle litt i byen først, før vi skal til henne og lage middag og skravle masse. Gelder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det hørtes koselig ut ja!!

Så vil jeg også shoppe....*hulk jeg må rane en bank først...* :)

Kos deg masse og ha ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida!

Hvordan er formen i dag? Vært kvalm i dag også? Håper ikke det... også håper jeg du har hatt en fin dag i dag... Har du det?

Vi er jo jevnlangt i svangerskapet... blir moro å følge med her inne!

Tirsdags- :klem: til deg!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh! Som skrevet i dagboken din, fomen er litt bedre i dag, og jeg håper på at den holder seg der :)

Ellers så har jeg vært en tur i byen med min mor og søster og den minste nevøen min. Det var veldig koselig, botsett fra at min søster som har skikkelig PMS ble fornærmet da jeg ville innom en barnebutikk og kikke på vogner og annet utstyr. Hun vil helst at vi skal låne alt hennes, mens min mann og jeg gleder oss så veldig over dette barnet, og siden vi har mulighet til å kjøpe det vi har lyst til han/henne, så ønsker vi å gjøre det.

Men dette skjønte som sagt ikke min søster i dag. Hun mente at vi var gale og bortsemte som kastet bort penger.

Men, men, hun kommer nok over det tenker jeg :)

Ellers så har jeg kjøpt meg to nye gensere, På vei av Gro Nylander, sjokoladesyrup for kaffelatte, koffeinfrie bønner for kaffemaskinen min, hvetekimolje (prøve å forebygge strekkmerker) og middagsingredienser.

Så nå står middagen nesten klar i oven, o venter på at min kjære mann skal komme fra jobb så vi får spist (kommer litt over 20 :grine::grine: ).

I morgen er den siste fridagen min i denne omgangen (har fri på fredag igjen, men jobber helgen), så jeg får ei vennine på lunch :) Koselig det. Ellers så skal jeg prøve å få ryddet litt og har en haug med klær som bør strykes.

Kjenner at trøttheten kommer snikende her...det spørs om jeg holder ut til Frustrerte fruer... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Ups..ikke bra med pms nei!! Skjønner godt at dere vil kjøpe nye ting til bebisen!

Det kommer stort sett vi også til å gjøre,bortsett fra at vi har en del ting som jeg hadde og det er litt kos syns jeg!

Så koselig med litt shopping! Det er aldri kjedelig å komme hjem med noe nytt!

Håper kvalmen er bedre imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen...

PMS kan være skummelt... :plystre: men søsteren din skjønner nok hvorfor dere har lyst til å finne deres eget etter hvert. Jeg skjønner det i hvert all godt... det er jo så moro å gå rundt å titte på vogner og annet utstyr - og prøve og finne noe som dere virkelig ønsker... Åh.... moro!

Du spurte om det med løfting i boka mi... og som jeg skrev til svar der... så greier jeg ikke å unngå løfting med lillegutt i huset. Løfter ham som vanlig, men prøver å være flink til å leie ham isteden... Har ikke merket noe negativt til løftingen så langt... men bør nok bli litt mer forsiktig etter hvert som jeg får mere å bære på...

Kos deg ikveld.... med deilig mat og mannen!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Bare suser innom for å ønske deg en god dag :)

PMS er skumle greier altså... Men det er jo bare en periode, så jeg får håpe at søsteren din har forståelse for deres valg etterhvert. Og hvis hun har barn selv, bør hun jo huske hvor artig det var å kikke på slike babyting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida, jeg har visst ikke sett dagboken din foer naa! Koselig aa lese her inne, skal proeve aa komme paa besok jevnlig! :)

Gratulerer igjen med den lille spiren, det blir spennende tider fremover ja!

Skjoenner goddt at du vil ha en del nytt. Men skjoenner litt at en hormonell soester blir litt skuffet over at du ikke ville ha tingene hennes...men pytt pytt, hun kommer sikkert over det kjapt, dessuten er det kanskje noen andre av hennes venninner som kan trenge det en gang?

Haaper du har en fin dag uten altfor mye kvalme og tretthet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri, Popelka og Skytte! Jeg har ikke vært på KG nesten hele går og i dag fordi jeg er blitt syk :(:grine:

Begynte i går ettermiddag, hvor jeg kjente at jeg hadde litt vondt i halsen og var ekstremt slapp. I dag våknet jeg med feber, kjempevondt i halsen og hele kroppen verket. Det var bare så vidt jeg hadde kefter til å komme meg opp. Ringte legen min for å høre om jeg kan ta noe mot dette, og sekretaren foreslo at jeg skulle komme for å se om det er halsbetennelse.

Etter å ha brukt en time nesten på om komme meg inn på badet og kaste noe klær på meg, kom jeg meg til legen. Det var begynnende halsbetennelse, men siden jeg er gravid så ønsket hun å se om det gikk av seg selv til mandag ved hjelp av masse c-vitaminer, og jeg kunne også ta paracet. skal til henne på mandag igjen, på første svangerskapskontroll, så vi ser det an til da.

Grunnen til at jeg er så slapp og har vondt i hele kroppen, var en slags virusinfeksjon, som det ikke er noe å gjøre med.

Resten av dagen har jeg tilbrakt på sofaen med varmen på fult, to ullgensere på meg, dyne og to tepper! Med andre ord, jeg fryser :overrasket: . Nå fikk jeg sovet litt, og samlet litt krefter så jeg fikk presset mrg sitron og appelsin, det første jeg får i meg.

Mannen kommer ikke hjem før 20 :grine: , han måtte jobbe overtid. skulle gjerne hatt ham her hos meg, men sånn er det.

Håper dette gir seg snart, keg er jo litt bekymret for fosteret, selv om legen forsikret meg om at det ikke var farlig for fosteret. Heldigvis så har jeg ikke vært kvalm oppi alt dette. Så litt snill mot meg er denne kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Ida!!!!

Ikke no' særlig å bli syk.... Jeg ønsker deg god bedring!

(((((((((((((((((((((blibravibber)))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((blibravibber)))))))))))))))))))))))))))))))

:klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei...dette var kjedelige greier...

Må bare ønske at du blir frisk fort og slipper dette noe lenge...

GOOOOOD BEDRING!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida. Havna inn til deg fra dagboka til Skytte... Synes det er helt absurd at jeg er 24 uker på vei, det føles som tre dager siden jeg oppdaga graviditeten og tenkte de samme tankene som deg!!! :)

Håper du blir frisk fort og at det går bra med graviditeten. LYKKE TIL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på beina igjen. Formen er betydelig bedre i dag, det kommer nok av alle de blibedrevibbenne fra dere jenter. Dere er gode :klem:

Har ingen planer for dagen, må nok holde sengen i dag også, er fremdeles veldig slapp. Skal prøve å endelig få bestilt hotell i Berlin for oss. Vi skal dit om tre uker, langweekend, fra fredag til tirsdag. Det gleder jeg meg veldig til. Være litt med mannen min, shoppe og ikke minst få litt forandring fra hverdagen.

Jeg har hatt så utrolig dårlig matlyst i det siste, håper det forandrer seg snart. Jeg har ikke kastet opp ennå, så vekta holder seg stabil (skjønner ikke hvordan det er mulig nå jeg spiser minimalt, mye mindre enn jg har pleid å gjøre). Men det har kanskje litt med lavere forbrenning i svangerskapet å gjøre? :forvirret:

Så lenge fosteret får det den bør ha, så går det vel bra.

Lurer på hva jeg skal lage til middag i dag? :sjenert: Håper mannen kommer til vanlig tid i dag, og ikke må jobbe overtid. Håpe, håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

Hvordan har helgen din vært? Håper formen er bra nå,er så tungt å være syk...

Akk...langhelg hørtes herlig ut! Er nok viktig å være litt ekstra kjærester før livet blit snudd på hodet!

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 7+0 !

Tusen takk for hilsninger i dagboken min Skytte og MissS :klem:

I dag skal jeg på første svangerskapskontroll. Formen er litt bedre enn før helgen, men jeg eier ikke stemme :( Håper jeg får den igjen snart, da jeg ikke klarer å holde kjeft :)

Jeg er litt spent før legetimen i dag. Mannen ville gjerne være med, men siden han bruker en time på å komme seg fra jobb, og midt i arbeidstiden, så syns jeg det var litt dumt. Det er jo ikke så veldig spennende for ham å være med på første kontroll heller.

Ellers så har vi tatt det veldig med ro i helgen, da formen min ikke var på topp. Hatt litt besøk av svigers og svigersøs i går, på lørdag var vi en tur på byen, bare for at jeg ikke skulle bli gal av å sitte hjemme.

I dag har jeg fri, og bortsett fra legetime så har jeg ingen planer for dagen. Kanskje jeg skal ta meg en tur til de skjønne nevøene mine :hjerter_rundt::hoppe:

Jeg er bare så utrolig glad i dem :)

Nå må jeg se å få hoppet i dusjen, så tar jeg meg ne runde i de forskjellige dagbøkene utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...