Ctrl Skrevet 3. november 2023 Forfatter #201 Del Skrevet 3. november 2023 Dagens episode: Spoiler Lang frokost i dag. 11 min med snikksnakk. Frode er etter Morten nå, samt at han nevnte Tamanna også, OG han nevnte det jeg skrev i forrige innlegg at det er rart at Eva fortsatt er der inne med tanke på kunnskapen hun besitter og posisjonen hennes i gruppa. Ingen bet på den, bortsett fra Eva selv, som har konkludert med at hun er en nyttig idiot der inne. Frode er virkelig på ballen nå, men spørsmålet blir om det er han som ryker. En slags spisekonkurranse, hvor man skulle avsløre hvem som hadde fått dårlig mat. Det ble 5 sølvbarer, og at Ole Martin fikk skjoldet. Tamanna havnet i søkelyset etterpå fordi hun løy med sinne. Både Tamanna og Morten i skuddlinjen foran rådsalen, men Evas mistanke mot Frode blir hovedemnet under rådsalen. Oskar kjører enda engang mot Marlene, en jakt Oskar har holdt på med i dagesvis der inne. Han overtenker seg ihjel basert på tunnelsynet sitt, og er så brautende og brå. Synes synd på uskyldige Marlene som får èn så dominerede mann etter seg over så lang tid som hun har gjort. Men det ble tilslutt Frode som ble utstemt som lojal. Tamanna stemte på Morten. Nå snakker vi alibibyggingen som jeg har etterlyst! Frodes avgang skapte bølger. Flere hengte med nebbet, Petter har fått nok og ønsker å bli sendt hjem, Marlene ønsket å bli drept på natta (pga Oskar) og Eva fikk sitt største nederlag der inne (av mange!). Forræderne må drepe på natta. Spørsmålet er om de tør å drepe Oskar nå etter at han var så på rundt Tamanna på kvelden. Håper det, det hadde vært gøy! Håper det egentlig mest for Marlenes del... Viggo Venn overrasker meg positivt i år. Jeg trodde han var en useriøs, plasskrevende bajas som jeg kom til å bli stappmett av etter 2 episoder. Men det er han overhodet ikke. Han fremstår som en genuin fin fyr. Oskar derimot har jeg fått dette anstrengte forholdet til. Enda en god grunn for å drepe han! Rimelig glad han ikke ble forræder, som jeg engang håpte på. 15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 3. november 2023 #202 Del Skrevet 3. november 2023 Begynner å bli litt gøyere nå da, spennende å se at forræderne må spille mer åpenlyst kanskje 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2023 #203 Del Skrevet 3. november 2023 Det er jo gøy at de stemmer ut lojal etter lojal. Men å gå fra å snakke så mye om Morten og Tamanna også vri om på det igjen også stemme ut Frode. Det er jo bare for gøy. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan Skrevet 3. november 2023 #204 Del Skrevet 3. november 2023 Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen under kveldens rådsal? Prøvde både shazam og googling av tekst, men fikk ingen fornuftige svar 😅 Tekstlinja som gikk om og om igjen var noe sånt som «this brutal love’s so heavy, can’t get you out of my head» eller noe i den dur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasifica Skrevet 3. november 2023 #205 Del Skrevet 3. november 2023 Kveldens og forrige ukes episode synes jeg var kjedelig. Det tok seg opp noe de få minuttene det faktisk ble nevnt at både Morten og Tamana er mulige forrædere. Men at de så skal snu tvert om tilbake til diskusjon mellom Frode og Marlene lukter det produksjon lang vei av. Som om det er konseptet å bevare forræderne til siste slutt. Tydelig at det er mye avtalt spill. For hvorfor skulle Tamana stemt på Morten i kveld, når hun lett kunne slengt seg med på Frode eller Marlene som de andre utenom Frode? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 3. november 2023 #206 Del Skrevet 3. november 2023 Ctrl skrev (3 timer siden): Dagens episode: Skjul innhold Lang frokost i dag. 11 min med snikksnakk. Frode er etter Morten nå, samt at han nevnte Tamanna også, OG han nevnte det jeg skrev i forrige innlegg at det er rart at Eva fortsatt er der inne med tanke på kunnskapen hun besitter og posisjonen hennes i gruppa. Ingen bet på den, bortsett fra Eva selv, som har konkludert med at hun er en nyttig idiot der inne. Frode er virkelig på ballen nå, men spørsmålet blir om det er han som ryker. En slags spisekonkurranse, hvor man skulle avsløre hvem som hadde fått dårlig mat. Det ble 5 sølvbarer, og at Ole Martin fikk skjoldet. Tamanna havnet i søkelyset etterpå fordi hun løy med sinne. Både Tamanna og Morten i skuddlinjen foran rådsalen, men Evas mistanke mot Frode blir hovedemnet under rådsalen. Oskar kjører enda engang mot Marlene, en jakt Oskar har holdt på med i dagesvis der inne. Han overtenker seg ihjel basert på tunnelsynet sitt, og er så brautende og brå. Synes synd på uskyldige Marlene som får èn så dominerede mann etter seg over så lang tid som hun har gjort. Men det ble tilslutt Frode som ble utstemt som lojal. Tamanna stemte på Morten. Nå snakker vi alibibyggingen som jeg har etterlyst! Frodes avgang skapte bølger. Flere hengte med nebbet, Petter har fått nok og ønsker å bli sendt hjem, Marlene ønsket å bli drept på natta (pga Oskar) og Eva fikk sitt største nederlag der inne (av mange!). Forræderne må drepe på natta. Spørsmålet er om de tør å drepe Oskar nå etter at han var så på rundt Tamanna på kvelden. Håper det, det hadde vært gøy! Håper det egentlig mest for Marlenes del... Viggo Venn overrasker meg positivt i år. Jeg trodde han var en useriøs, plasskrevende bajas som jeg kom til å bli stappmett av etter 2 episoder. Men det er han overhodet ikke. Han fremstår som en genuin fin fyr. Oskar derimot har jeg fått dette anstrengte forholdet til. Enda en god grunn for å drepe han! Rimelig glad han ikke ble forræder, som jeg engang håpte på. Er det bare jeg som ikke har fått med meg noe her, snakket ikke Tamanna sant? Altså hun fyrte seg opp, men fordi hun ble anklagd for å lyve selv om hun snakket sant? Var ikke hun den de stemte ut feil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 3. november 2023 Forfatter #207 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) sjeleglad skrev (32 minutter siden): Er det bare jeg som ikke har fått med meg noe her, snakket ikke Tamanna sant? Altså hun fyrte seg opp, men fordi hun ble anklagd for å lyve selv om hun snakket sant? Var ikke hun den de stemte ut feil? Jeg forstod det på Mads at de som var blitt stemt ut var blitt stemt riktig ut, herav også Tamanna. Og jeg fikk inntrykk av at Tamanna reagerte sterkt fordi grunnlaget for å bli anklaget om å lyve var så tynt sammenlignet med andre som var mer opplagte, og ikke fordi hun snakket sant. Jeg vet ikke. Kanskje jeg har misoppfattet noe. Men etter at konkurransen var avsluttet og de satt med "fasit" i hånden, så var gjengen veldig opptatt av at Tamanna reagerte i sinne for å forsvare seg tross for at hun løy. Endret 3. november 2023 av Ctrl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 3. november 2023 #208 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Ctrl skrev (5 minutter siden): Jeg forstod det på Mads at de 5 som var blitt stemt ut var blitt stemt riktig ut, og jeg fikk inntrykk av at Tamanna reagerte så sterkt fordi grunnlaget for å bli anklaget om å lyve var så tynt sammenlignet med andre som var mer opplagte, og ikke fordi hun snakket sant. Vet ikke. Kanskje jeg har misoppfattet noe. Men etter at konkurransen var avsluttet og de satt med "fasit" i hånden, så var gjengen veldig opptatt av at Tamanna reagerte i sinne tross for at hun løy. Men de stemte jo ut seks? Tamanna, Frode, Petter, Marlene, Eva og Viggo? 4 skulle ha god mat, seks skulle ha dårlig. 5 av de som ble stemt ut + Jon Martin hadde dårlig mat. Oskar, Jøgge, Morten + en som ble stemt ut hadde god mat. Frode, Petter, Marlene og Viggo sa alle de hadde dårlig mat på sync. Husker ikke med Eva, men hun lagde vel noe grimase som gjorde at de stemte henne ut? Det har irritert meg hele episoden hvordan Oskar har sagt at Tamanna har jugd Endret 3. november 2023 av sjeleglad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 4. november 2023 #209 Del Skrevet 4. november 2023 sjeleglad skrev (2 timer siden): Men de stemte jo ut seks? Tamanna, Frode, Petter, Marlene, Eva og Viggo? 4 skulle ha god mat, seks skulle ha dårlig. 5 av de som ble stemt ut + Jon Martin hadde dårlig mat. Oskar, Jøgge, Morten + en som ble stemt ut hadde god mat. Frode, Petter, Marlene og Viggo sa alle de hadde dårlig mat på sync. Husker ikke med Eva, men hun lagde vel noe grimase som gjorde at de stemte henne ut? Det har irritert meg hele episoden hvordan Oskar har sagt at Tamanna har jugd Var ikke Eva feil? Det var Jon Martin som hadde vondt mat 😊 Skjønte ikke hvorfor de sendte ut Eva i det hele tatt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 4. november 2023 #210 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Hakkespetten skrev (17 timer siden): Skjul innhold Nå begynner det å bli spennende, forræderne burde kvitte seg med Oskar. Men samtidig så er det jo risikabelt i og med at han sa høyt at han skal gå etter Tamanna. Med mindre forræderne dreper Oskar og bruker det å eliminere han som et argument på at det IKKE kan være Tamanna som er forræder. Jeg håper Oskar klarer seg da for han er jo den som lager litt oppstyr der inne, han er ganske smart også. Skikkelig komisk at deltagerne flere ganger ler når noen foreslår Morten, som om det er så utenkelig! Jeg tror så lenge Jon Martin og Petter har tillitt fra gruppa så kan i alle fall Morten komme seg unna. Fasaden til Tamanna begynner å rakne litt, hun burde ikke fyre seg opp slikt, det tror jeg ikke hjelper henne noe. Ellers så var rådsalen skuffende. Så kjedelig når de går i saueflokk, og ikke orker stoler på seg selv og bare lar noen andre bestemme. Enig, vil tro de vil tolke det veldig uheldig ettersom Oskar, om ikke alene så iallfall veldig i ledetog, har stått for mistanken mot Tamanna. Det kan jo fremstå som en "bekreftelse" av mistanken om de dreper han denne natten. Malene har jo klart seg med nød og neppe noen dager nå, men om de faktisk hadde stemt henne ut i rådsalen neste gang og de får vite at hun er lojal vil vel også Oskars mistanke falle sammen ettersom han tar feil ang Malene. Av den grunn håper jeg vel at det er sånn det blir, altså at Malene blir utstemt. Tenker også at Oskar ikke trenger å få "flere kuler i magasinet"/mer "bensin på bålet". Haha. Greit jeg syns han er underholdende og ikke misliker han som andre her, men tror ikke han har godt av å få rett i noe. Ja, det er litt komisk, men også litt vondt/fælt faktisk, syns jeg. Jeg heier SÅ på Morten nettopp av denne grunnen - jeg håper han står igjen og vinner til slutt faktisk, så får de den... Etter å ha undervurdert han så sykt! Zenhouse skrev (14 timer siden): Jeg liker Oskar i dette programmet. Mulig inntrykket mitt av ham var så dårlig på forhånd, at det bare kunne gå en vei her- til det bedre. Det er andre som heller har utviklet seg i motsatt retning- for meg. Marlene er en pussig figur- dette opphenget hun har i Even. Skulle jo tro det var el fleip… men så husker jeg at hun har hatt lignende «oppheng» i medspillere i andre reality hun har vært med i. Såpass at jeg blir i tvil om det er humor eller stalker-tendenser jeg ser 😅😅 Jeg heier på forræderne- så lenge Morten er med enda. Tror det er en del av Marlene/humoren/karakteren hennes? Ettersom hun holder på slik på alle arenaer (fra reality som du sier, men også i podcaster osv). Skal ikke si det sikkert - det kan jo hende hun er slik, men jeg føler iallefall det passer godt med humoren hennes og måten hun er på. Tipper det er liksom en karikert og overdreven versjon av den "figuren" hun liksom er som komiker (som sikkert igjen er en blanding av hvordan hun er og fordommer mot henne/hennes "type" person). Pasifica skrev (8 timer siden): Kveldens og forrige ukes episode synes jeg var kjedelig. Det tok seg opp noe de få minuttene det faktisk ble nevnt at både Morten og Tamana er mulige forrædere. Men at de så skal snu tvert om tilbake til diskusjon mellom Frode og Marlene lukter det produksjon lang vei av. Som om det er konseptet å bevare forræderne til siste slutt. Tydelig at det er mye avtalt spill. For hvorfor skulle Tamana stemt på Morten i kveld, når hun lett kunne slengt seg med på Frode eller Marlene som de andre utenom Frode? Er vel ikke så enig i at det trenger å være avtalt spill/produksjon, men heller et forsøk på å prøve å frigjøre seg fra mistanke? I alle de andre sesongene har jo Forræderne avtalt å absolutt ikke stemme på hverandre, så det er jo en ny strategi man ikke har sett fra de før (annet enn i veldig åpenbare/krisetilfeller)... De forventer nok at Forræderne går lengst mulig i å beskytte hverandre, så det er nok ikke så dumt av henne, men spørsmålet er jo i hvilken grad det var rett å gjøre det nå når utfallet ellers var og ble som det ble. sjeleglad skrev (8 timer siden): Men de stemte jo ut seks? Tamanna, Frode, Petter, Marlene, Eva og Viggo? 4 skulle ha god mat, seks skulle ha dårlig. 5 av de som ble stemt ut + Jon Martin hadde dårlig mat. Oskar, Jøgge, Morten + en som ble stemt ut hadde god mat. Frode, Petter, Marlene og Viggo sa alle de hadde dårlig mat på sync. Husker ikke med Eva, men hun lagde vel noe grimase som gjorde at de stemte henne ut? Det har irritert meg hele episoden hvordan Oskar har sagt at Tamanna har jugd Det var vel fordi de stemte ut 5/6 riktig (altså 5 av de som fikk dårlig mat, som betyr at de kun tok feil med en av de), og da antok de at de at Tamanna var blant de som løy om maten? Eller? Tar forbehold om at jeg kan ha misforstått selv. Tamanna var uheldig med dette da - for alle de andre som har fyrt seg opp sånn har jo faktisk vært lojale... På tv fremstår det som at Oskar er den eneste som har hengt seg opp i det, forståelig nok hvis det er slik vi har fått det fremstilt på tv - for da ville det jo sånn sett pekt i motsatt retning mtp at alle de andre med tilsvarende reaksjoner faktisk har vært lojale (og da kunne det jo vært "riktig" spilt av Tamanna, men usikker på om det er spill i det hele tatt - det virker som hun muligens er slik. Skal ikke si det sikkert da, kjenner ikke til henne utenom gjennom Forræder og kan ikke huske at hun har sagt om det er en slags strategi/basert på at andre har gjort det eller ikke). Endret 4. november 2023 av dårligbrukernavn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 4. november 2023 #211 Del Skrevet 4. november 2023 Swan skrev (8 timer siden): Noen som vet hvilken sang som spilles i bakgrunnen under kveldens rådsal? Prøvde både shazam og googling av tekst, men fikk ingen fornuftige svar 😅 Tekstlinja som gikk om og om igjen var noe sånt som «this brutal love’s so heavy, can’t get you out of my head» eller noe i den dur. Brutal Love - Jeremy Noel William Abbott/ Louise Bernadette Dowd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 4. november 2023 #212 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg er sikkert prippen, men kjenner jeg blir direkte provosert når Oscar går i gang med å lekeskyte på de han tror er forræder. Synes det er skikkelig ugreit. Jeg er imponert over forræderne. Jeg tror Morten er inne på noe da han sier at det fungerer så godt med de to som har helt forskjellig spillestil. Elsker at Morten spiller dum og forvirra. Gleder meg til de andre får vite at han er forræder! 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 4. november 2023 #213 Del Skrevet 4. november 2023 Hva synes dere forræderne burde gjøre nå? Jeg lurer på om jeg ville sjanset på å ta ut Oscar, og så prøve å snu oppmerksomheten mot Eva. Skjønt, nå er jo hang up'en hennes ute og om hun var forræder så ville det kanskje vært en snodig retning å legge seg på. På den andre siden ville det kanskje vært forventet at hun kom for å spille med høy innsats. Tror Tamanna får finne frem boken sin og lage en god suspect ut fra informasjonen hun har samlet gjennom oppholdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. november 2023 #214 Del Skrevet 4. november 2023 Ctrl skrev (På 3.11.2023 den 19.12): Dagens episode: Forræderne må drepe på natta. Spørsmålet er om de tør å drepe Oskar nå etter at han var så på rundt Tamanna på kvelden. Håper det, det hadde vært gøy! Håper det egentlig mest for Marlenes del... De kan ikke drepe Marlene. Jo mer støy rundt henne, jo bedre for forræderne. Samtidig vil det å drepe Viggo, Petter, Nils Jørgen eller Jon Martin gi liten mening, men jeg frykter de kan komme til å velge "enkleste vei" ut. Det mest vågale vil være å ta ut Eva eller Oskar. Dreper de Oskar, så kan mistanken fort rettes mot Tamanna. Men forræderne må våge å gamble litt, selv om prisen fort kan bli at de må ofre en av sine egne. Tar de Oskar ut, så må Eva bli den neste på lista. De to er de farligste av de lojale. De andre ser mer ut til å virre rundt og ikke helt forstå hvordan spillet utfolder seg, og vi så i rådsalen hvordan de nesten blindt fulgte etter Eva. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 5. november 2023 #215 Del Skrevet 5. november 2023 NordicViking skrev (9 timer siden): De kan ikke drepe Marlene. Jo mer støy rundt henne, jo bedre for forræderne. Samtidig vil det å drepe Viggo, Petter, Nils Jørgen eller Jon Martin gi liten mening, men jeg frykter de kan komme til å velge "enkleste vei" ut. Det mest vågale vil være å ta ut Eva eller Oskar. Dreper de Oskar, så kan mistanken fort rettes mot Tamanna. Men forræderne må våge å gamble litt, selv om prisen fort kan bli at de må ofre en av sine egne. Tar de Oskar ut, så må Eva bli den neste på lista. De to er de farligste av de lojale. De andre ser mer ut til å virre rundt og ikke helt forstå hvordan spillet utfolder seg, og vi så i rådsalen hvordan de nesten blindt fulgte etter Eva. Kan ikke? Mener du det bokstavelig? Med det sagt, jeg tolker den du siterer som at vedkommende mener at de bør drepe Oskar, og det for Marlene sin skyld (ettersom hun sa at hun ønsket å bli drept på natten/bare vil hjem/ikke orker mer eller sånn). Jeg tror ikke vedkommende mente at de burde drepe Marlene (hvis du tolket det sånn da, mtp svaret ditt). 🙈🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 5. november 2023 #216 Del Skrevet 5. november 2023 Åh det er lenge å vente til neste fredag!😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 5. november 2023 #217 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) 23 hours ago, Cambria said: Jeg er sikkert prippen, men kjenner jeg blir direkte provosert når Oscar går i gang med å lekeskyte på de han tror er forræder. Synes det er skikkelig ugreit. Jeg er imponert over forræderne. Jeg tror Morten er inne på noe da han sier at det fungerer så godt med de to som har helt forskjellig spillestil. Elsker at Morten spiller dum og forvirra. Gleder meg til de andre får vite at han er forræder! Det er like ufint, eller verre, enn å vise fingern til noen. Det er en veldig "fuck you" gest å gjøre. Ganske stygt. Man kan kanskje gjøre det med bestevennene bak lukkede dører, men det er ikke passende å gjøre det med folk du knapt kjenner på den måten. Det er manglende respekt Det er ganske tydelig at Oscar ser ned på kvinner. Han er en ufyselig type, og det ville ikke overraske meg om det dukker opp diverse skandaler om han i fremtiden Endret 5. november 2023 av Refreng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. november 2023 #218 Del Skrevet 5. november 2023 Hvis jeg var forræder, ville jeg fjernet Oscar nå. Jo, det kan sette fokus på Tamanna, samtidig synes jeg han er veldig slitsom og et uromoment det er deilig å bli kvitt. Kanskje de andre bruker hodet litt mer når han ikke står og nærmest brøler hva han mener til enhver tid. Synes også Tamanna og Morten nå bør begynne å komme opp med noen navn de og. Noen har luftet at Viggo kan være forræder, den ville jeg spilt videre på under en samtale hvor flere er samlet. En av dem kan si at "Jeg begynner å tro at den ene forræderen er Viggo, sånn som Frode sa, siden det viste seg at Frode ikke var forræder". Og så sier den andre seg enig. Holder de litt i den, kan de få med seg flere. Jeg tror de to forræderne bør begynne å stemme likt snart og det skal ikke så mye til lenger at de får flertall på det de går for. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 5. november 2023 #219 Del Skrevet 5. november 2023 Refreng skrev (3 timer siden): Det er like ufint, eller verre, enn å vise fingern til noen. Det er en veldig "fuck you" gest å gjøre. Ganske stygt. Man kan kanskje gjøre det med bestevennene bak lukkede dører, men det er ikke passende å gjøre det med folk du knapt kjenner på den måten. Det er manglende respekt Det er ganske tydelig at Oscar ser ned på kvinner. Han er en ufyselig type, og det ville ikke overraske meg om det dukker opp diverse skandaler om han i fremtiden Hvordan da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. november 2023 #220 Del Skrevet 5. november 2023 dårligbrukernavn skrev (15 timer siden): Kan ikke? Mener du det bokstavelig? Med det sagt, jeg tolker den du siterer som at vedkommende mener at de bør drepe Oskar, og det for Marlene sin skyld (ettersom hun sa at hun ønsket å bli drept på natten/bare vil hjem/ikke orker mer eller sånn). Jeg tror ikke vedkommende mente at de burde drepe Marlene (hvis du tolket det sånn da, mtp svaret ditt). 🙈🤓 Jeg snakket generelt om hvordan jeg mener forræderne burde velge. Marlene er ei nyttig brikke i forrædernes spill p.g.a. all støyen rundt henne, og forræderne har utnyttet dette for alt det er verdt ved å la være å drepe henne. Slik bør det fortsette. Det beste nå er etter min mening å drepe Oskar, og deretter lufte tanken om at Eva kan være forræder. Får de flere med seg på den tanken, så kan de kanskje få Eva stemt ut i rådsalen. Da slår de to fluer i ett smekk. Klarer de det, så skal jeg "bøye meg i hatten" for spill av høy klasse. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå