AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #21 Skrevet 7. august 2023 Vestlandet her. Vanlig regn, ikke noe mer. Anonymkode: 559e4...c21 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #22 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Snakk om overdrivelse og skremselspropaganda. Som om vi ikke har hatt regnvær før! her ble kosten på terrassen veltet av vinden i natt (Gardermoen) 😱🤪 så tenker at dette skal gå helt fint Anonymkode: 27228...fc9 E6 på Abildsø ble stengt, parkeringsplassen ved Tusenfryd har blitt svømmebasseng for biler og vi har ikke startet opp med det skikkelige været enda. Så det går nok helt fint for de som ikke blir berørt. Anonymkode: 37321...358 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #23 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg bor midt i Innlandet, og det regner bra mye her nå. Ikke hardt styrtregn, men det siler ned temmelig jevnt og trutt. Anonymkode: c299a...2ee Samme her. Det regner mye, men det er da ikke uvær. Det blåser ikke heller. Anonymkode: 5df87...ff5
Kalikalinka Skrevet 7. august 2023 #24 Skrevet 7. august 2023 Har regna/regner kraftig, men det plager ikke meg. Deilig luft ute nå, så ligger varm og tørr på verandaen under pleddet og ser på været og våte folk haste forbi, mens jeg er godt fornøyd med at jeg ikke trenger å dra noen steder i hele dag. 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #25 Skrevet 7. august 2023 Det er kaldt, og det regner, og det blåser litt. Bor i viken. Jeg hadde intervju i dag og holdt meg hjemme, tok det over nett... Ikke noe styrtregn ennå, men var ganske nervøs for å kjøre ut med helårsdekk. Anonymkode: 0fbd0...ee5 1
Frida Skrevet 7. august 2023 #26 Skrevet 7. august 2023 Det regner jevnt og trutt, blåser bittelitt, men ikke noe uvær enda.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #27 Skrevet 7. august 2023 Det regner litt/medium, men ikke noe uvær ellers. Nittedal i viken. Anonymkode: a82c2...df4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #28 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Her er det faktisk oppholdsvær, så langt. Bergen. Anonymkode: 31620...be9 Her i Stavanger også. Anonymkode: 8f9d0...5ec
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #29 Skrevet 7. august 2023 Blåser, regner ikke. Vestlandet. Men det er kaldt. Høstlig. Ikke vært heldig med været i år. Snart begynner jobb igjen. Anonymkode: e7c7a...997
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #30 Skrevet 7. august 2023 Det er ikke måte på hvor ille det skal være/bli her. Foreløpig har det regnet nesten hele natta og dagen, litt torden, men noe ekstremt er det jo ikke. Helt vanlig augustvær. Er lei av alle katastrofevarslene. Kanskje går det et ras eller to, som det alltid har gjort. Anonymkode: 8cde2...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #31 Skrevet 7. august 2023 Jada. Her kom det i natt. Jeg bor på andre siden av «kjølen», og regnet fosset ned så en hørte nesten ikke torden, men en så jo lynet. Det lynet i ett sett en stund. Det samme på morgenen i dag. Men nå er det pause, og sol før neste omgang er meldt skal komme. Så at minst en butikk holder stengt for de hadde fått vann inn i butikken og hele parkeringsplassen var også under vann. Kan tenke meg det er mange kjellere som har fått tilbakeslag i slukene. Når lokkene på brønner i gata danser da er det kraftig trykk under der. Anonymkode: 14c7a...f4c 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #32 Skrevet 7. august 2023 Det har regna helt ekstremt mye her sør for Oslo. Så mye at parkeringsplassen på Tusenfryd er helt oversvømt, og det pleier den ikke å bli. Takknemlig for barnehagetilvenning og gangavstand til barnehagen idag, selv om de tohundre meterne ble litt for lange med "bare" regnjakke, gummistøvler og paraply istad, så bukse og sokker henger til tørk. Regna selvsagt ned i støvlene 😆 nå ser det ut til at vi er ferdige med det verste da. Anonymkode: 6025b...c58 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #33 Skrevet 7. august 2023 Det regner. Om det kan kalles ekstremvær er jeg usikker på. Anonymkode: e4e46...397 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #34 Skrevet 7. august 2023 Det er jo om et par døgn vi kan si om det ble ekstremvær eller ikke.. Anonymkode: 6d572...263 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #35 Skrevet 7. august 2023 Enorme mengder regn har kommet her i Oslo. Men akkurat nå er det rolig. Det skal visst ta seg opp igjen. Anonymkode: 7c2ff...860 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #36 Skrevet 7. august 2023 Kraftig regn her jeg bor i Oslo for noen timer siden, nå er det en del roligere. Akkurat jeg slipper antagelig billig unna slik jeg bor, tror jeg, selv om jeg har tatt et par litt verdifulle ting opp fra kjelleren. Dette kommer uansett til å komme og gå både i dag og i morgen, og det er nå totalen de neste par dagene som vil bety mest. Anonymkode: 8bc15...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #37 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk om overdrivelse og skremselspropaganda. Som om vi ikke har hatt regnvær før! her ble kosten på terrassen veltet av vinden i natt (Gardermoen) 😱🤪 så tenker at dette skal gå helt fint Anonymkode: 27228...fc9 Jeg synes det blir på grensen til komisk når folk ikke forstår at oversvømmelser, flom- og ras-fare, bygger seg opp over tid. Nå har det akkurat gått et jordskred rundt Hønefoss. Heldigvis ganske lite, og uten skade på hus, dyr og mennesker. Hvis vi er heldige er dette det verste som kommer til å skje. Er vi ikke heldige er dette bare en liten forsmak. Men svaret på dette vil vi ikke få vite før rundt onsdag/torsdag, eller kanskje enda senere. Anonymkode: bedbd...52f 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #38 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det blir på grensen til komisk når folk ikke forstår at oversvømmelser, flom- og ras-fare, bygger seg opp over tid. Nå har det akkurat gått et jordskred rundt Hønefoss. Heldigvis ganske lite, og uten skade på hus, dyr og mennesker. Hvis vi er heldige er dette det verste som kommer til å skje. Er vi ikke heldige er dette bare en liten forsmak. Men svaret på dette vil vi ikke få vite før rundt onsdag/torsdag, eller kanskje enda senere. Anonymkode: bedbd...52f Sånn går det når huset ikke står på fjell. Anonymkode: 72f4c...639 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #39 Skrevet 7. august 2023 Fikk sånn alarm på tlf min nå, om skred og flom og styrtregn i vente i Oslo. Anonymkode: c44bd...a84 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #40 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk om overdrivelse og skremselspropaganda. Som om vi ikke har hatt regnvær før! her ble kosten på terrassen veltet av vinden i natt (Gardermoen) 😱🤪 så tenker at dette skal gå helt fint Anonymkode: 27228...fc9 Og her i Nannestad har flere allerede hatt hjelp av brannvesenet i dag for å pumpe ut av oversvømte kjellere. For kort tid siden fikk vi også nødvarsel på telefonen. Akkurat nå regner det ikke her, men det har kommet mye nedbør tidligere i dag. Anonymkode: 2848e...4b7 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå