Gå til innhold

Forloveren min hadde hvitt i bryllupet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at hun er sær og at du er en kontrollerende bridezilla 🙈 Get over it, det er da vitterlig andre ting som er viktigere enn dette.

Skal vi kalle det for I-landsproblemer og si at du har vært veldig heldig om dette er din største bekymring i livet og fortsatt fyller såpass etter et halvt år?!

Anonymkode: 53768...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke brydd meg om noen hadde brukt hvitt i bryllupet mitt. Det viktigste er at de deltar.

Anonymkode: 269f3...307

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Klarer ikke å se utfra innlegget til ts at hun er narsissist. Eller mente du venninnen? Det er venninnen som er egoistisk her.

Deres selskap, deres ønsker. 
 

 

Anonymkode: 361fe...f80

jeg vare filosoferer geberelt over konseptet med bryllup. Snakker ikke om ts spesifikt. 

Noen ønsker blir litt for tåpelige. Er dette jeg mener med narssisistiske tendenser. Jeg er bruden, jeg er viktigst i universet, jeg bestemmer. Det er min dag, alke skal hylle meg, im the queen

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at hun er sær og at du er en kontrollerende bridezilla 🙈 Get over it, det er da vitterlig andre ting som er viktigere enn dette.

Skal vi kalle det for I-landsproblemer og si at du har vært veldig heldig om dette er din største bekymring i livet og fortsatt fyller såpass etter et halvt år?!

Anonymkode: 53768...c3c

Det fleste problemer vi har her til lands er i-landsproblemer. Med den logikken skal alle holde kjeft med mindre de står i matkø (som åpenbart ikke er er I-landsproblem).

At det plager en at venninna var en skikkelig kjip venn og ikke brydde seg om ens ønsker for ens egen bryllupsdag forstår jeg godt at ikke nødvendigvis har forsvunnet dagen etter bryllupet.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde dere mange gjester dere ikke kjente i bryllupet? Siden noen ikke skjønte at det var du som var bruden mener jeg?

Anonymkode: ca76a...e7e

Det var nok ment som tull/et stikk siden forlover og brud så såpass like ut

Anonymkode: 56602...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Absolutt ingen av gjestene bryr seg eller husker hva andre gikk i nå ett halvt år etterpå. 

Anonymkode: 9c401...1a1

Det er temmelig mange bilder av bruden sammen med forloveren, forloveren har vært med å planlegge store deler og gledet seg veldig mye. Hun var totalt linselus, har knapt nok bilder der kun IKKE er med (Merk at jeg syns dette er fint at hun er så «med» som hun er, vi har snakket om at vi i fremtiden skal kikke tilbake på bryllupsbildene osv) Vi er jo bestevenninner, men hun er en veldig bestemt dame, og får det som regel som hun vil. Derfor jeg reagerer og er såret over at den ene tingen jeg ba om ville hun ikke følge.. 

Anonymkode: 56602...4fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er temmelig mange bilder av bruden sammen med forloveren, forloveren har vært med å planlegge store deler og gledet seg veldig mye. Hun var totalt linselus, har knapt nok bilder der kun IKKE er med (Merk at jeg syns dette er fint at hun er så «med» som hun er, vi har snakket om at vi i fremtiden skal kikke tilbake på bryllupsbildene osv) Vi er jo bestevenninner, men hun er en veldig bestemt dame, og får det som regel som hun vil. Derfor jeg reagerer og er såret over at den ene tingen jeg ba om ville hun ikke følge.. 

Anonymkode: 56602...4fd

Du får være mer bestemt neste gang du skal gifte deg. Lite annet å gjøre ved. 

Selv var jeg i bryllup for en drøy mnd siden og kan ikke beskrive klærne til noen av gjestene inkl brud

Anonymkode: 9c401...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker kanskje det er på tide å ikke bruke mer energi på dette hvis det var et vinterbryllup.

Anonymkode: 01075...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en artig historie for litt siden der moren til brudgommen insisterte på å bruke sin egen brudekjole i bryllupet til sønnen da hun mente dagen var like viktig for henne som for bruden... Brudeparet snakket da med samtlige gjester, bruden skiftet farge til rosa brudekjole og alle de kvinnelige gjestene kom i hvit kjole, haha.. 🤣

Jeg syns det er rart å møte opp i hvit kjole når bruden spesifikt har bedt om at det ikke gjøres. Folk må da få velge selv om de vil ha et tradisjonelt bryllup eller ikke. Men tror ikke jeg hadde orket å henge meg opp i det et halvt år hvis forloveren ellers er ei god venninne.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som forlover spesielt så gjør man som bruden ønsker, det er hennes dag. Og som forlover har jeg strekt meg litt lengre en som en vanlig gjest. Det er en grunn for at hun valgte akuratt meg til oppgaven. Er hun sånn i andre situasjoner også, at kun hva som passet henne uten og ta hensyn til noen rundt seg? Som gjest om det var en kleskode hadde jeg vel hevet øyet litt om noen kom i noe stikk motsatt. Sommerkjole i et vinterbryllup ser egentlig bare rart ut på vinteren også.  

Anonymkode: caf88...5ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er temmelig mange bilder av bruden sammen med forloveren, forloveren har vært med å planlegge store deler og gledet seg veldig mye. Hun var totalt linselus, har knapt nok bilder der kun IKKE er med (Merk at jeg syns dette er fint at hun er så «med» som hun er, vi har snakket om at vi i fremtiden skal kikke tilbake på bryllupsbildene osv) Vi er jo bestevenninner, men hun er en veldig bestemt dame, og får det som regel som hun vil. Derfor jeg reagerer og er såret over at den ene tingen jeg ba om ville hun ikke følge.. 

Anonymkode: 56602...4fd

Det høres ut som en venn som ikke takler at andre får oppmerksomhet en hun får, det at hun trenger seg på alle bilder nærmest. Kommer i en kjole som hun var enig med deg om og ikke gå i. Dette problemet tror jeg strekker seg langt over kun ditt bryllup. Jeg har hatt sånne venner, og kuttet dem ut. Venner skal gi og ta, men også ta hensyn til hverandre. Som i et bryllup som er min vennines dag, så tar jeg hensyn til hva hun vil, og samme forventer jeg tilbake av henne. 

Anonymkode: caf88...5ee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco skrev (19 timer siden):

Hørte en artig historie for litt siden der moren til brudgommen insisterte på å bruke sin egen brudekjole i bryllupet til sønnen da hun mente dagen var like viktig for henne som for bruden... Brudeparet snakket da med samtlige gjester, bruden skiftet farge til rosa brudekjole og alle de kvinnelige gjestene kom i hvit kjole, haha.. 🤣

Jeg syns det er rart å møte opp i hvit kjole når bruden spesifikt har bedt om at det ikke gjøres. Folk må da få velge selv om de vil ha et tradisjonelt bryllup eller ikke. Men tror ikke jeg hadde orket å henge meg opp i det et halvt år hvis forloveren ellers er ei god venninne.

Genialt 🤣 skulle likt og se ansiktsuttrykket til hun når hun så det 

Anonymkode: caf88...5ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 2.09):

Hun foreslo selv en blå en, men så dukket hun opp i den hvite likevel. Jeg sa hun kunne låne en og at jeg syntes det var ubehagelig hun skulle gå med den hvite, men hun sa hun kunne i gå i hva kun ville og at hun ikke følger slike tradisjoner (å ikke gå med hvitt) 

Men ja, det er tydeligvis jeg som er rar her.. Jaja.

Anonymkode: 56602...4fd

Da valgte du nok feil forlover da, som ikke tok hensyn til dine ønsker . Men bare lær av det å let it go. Du kommer deg ikke fremover i livet ved å fokusere bakover . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.8.2023 den 9.54):

Genialt 🤣 skulle likt og se ansiktsuttrykket til hun når hun så det 

Anonymkode: caf88...5ee

Herregud, du skjønner vel at det ikke har skjedd i virkeligheten 🙄

Anonymkode: 68a63...fe9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 1.54):

Hva tenker dere angående å gå med hvitt i bryllup? Forloveren min og jeg hadde allerede snakket om dette, og jeg sa nei til hvit sommerkjole men hun møtte opp med det likevel. I vinterbryllup med kleskode mørk dress. 

Anonymkode: 56602...4fd

Ville du hun skulle komme i dress?

Anonymkode: 26dcf...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt søskenbarn, spurte om å få bruke en kjole jeg var med henne å kjøpe tidligere. Hun hadde ikke funnet en anledning å bruke den. Den var gråhvit med tyll,  og kunne se litt  brudeaktig ut. Jeg sa hun kunne bruke den, fordi jeg visste det gledet henne. Daglig  bruker hun gummistøvler. Noen gjester reagerte litt på kjole valget.  Så jeg sa at det var mitt forslag.  Vet hun ikke har så god råd og skapet full av egnede kjoler. Hun giftet seg i den også senere.

Men det var avklart og innafor. Hvis jeg hadde sagt nei, og at jeg ikke syntes det var passende. Hadde jeg blitt fornermet. Og ansett det som et forsøk på å kapre bryllupet mitt. Iht mitt søskenbarn,  er hun 0 optatt av sånt. Og jeg visste at spm var pga kjolen, og ingenting annet. Hadde hun vært av den frekke sorten, hadde jeg nok sagt nei. 

Veldig spesielt at en forlover velger hvitt. Når hun skal stå ved alteret sammen med deg og din mann. Så hadde nok faktisk lurt litt på vennskapet egentlig,  så jeg skjønner godt at du er skeptisk så lenge etterpå. Jeg også hadde nok fått en knekk i tilitten her

Anonymkode: 18e07...e92

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kom til å tenke på denne kjolen 😁😍

 

Disse rare reglene om farger som ikke er lov i bryllup  EKSISTERER BARE PÅ KG!!!

Screenshot_20230816_015237_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 29683...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at ts reagerer, selvom "hvitt er bare en farge", så er det nå engang slik at alle vet at det er en skikkelig faux pas å dukke opp i en hvit kjole i andres bryllup... Og da må man nesten lure på hvorfor gjør vedkommende det allikevel? Og i dette tilfellet har bruden tatt opp at hun ikke ønsker at andre har på seg hvite kjoler. Det er temmelig passiv agressiv oppførsel av forloveden å da troppe opp i en hvit kjole! 

Anonymkode: 0d2fe...601

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg skjønner at ts reagerer, selvom "hvitt er bare en farge", så er det nå engang slik at alle vet at det er en skikkelig faux pas å dukke opp i en hvit kjole i andres bryllup... Og da må man nesten lure på hvorfor gjør vedkommende det allikevel? Og i dette tilfellet har bruden tatt opp at hun ikke ønsker at andre har på seg hvite kjoler. Det er temmelig passiv agressiv oppførsel av forloveden å da troppe opp i en hvit kjole! 

Anonymkode: 0d2fe...601

da gikk søsteren til hertuginne Kate på en skikkelig blemme isåfall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg skjønner at ts reagerer, selvom "hvitt er bare en farge", så er det nå engang slik at alle vet at det er en skikkelig faux pas å dukke opp i en hvit kjole i andres bryllup... Og da må man nesten lure på hvorfor gjør vedkommende det allikevel? Og i dette tilfellet har bruden tatt opp at hun ikke ønsker at andre har på seg hvite kjoler. Det er temmelig passiv agressiv oppførsel av forloveden å da troppe opp i en hvit kjole! 

Anonymkode: 0d2fe...601

Alle vet?

Nei! Det er jo bare tull!

Anonymkode: 29683...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...