Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

For en småkjip dag.

Antar det er han iren du snakker om. :forvirret: For en type. Fatter i grunnen ikke hva det er som får folk til å oppføre seg sånn. Skulle tro at sjefen merker at han er som han er. Godt at han i det minste legger merke til arbeidet ditt, og gir det ros når du gjør det bra. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjedelig med slike folk som skal hevde seg hele tiden. Har en slik på kullet mitt, en jente jeg alltid håper å unngå å havne på gruppe med. Det er forsåvidt ingenting "galt" med henne, hun er hyggelig og flink, men hun er utrolig frampå, dominerende og høvler over andre. Jeg, som er ganske beskjeden og innadvendt, har ikke sjanse mot henne. Og hun høvler forsåvidt over alle andre også. Det er litt irriterende å aldri få komme til med noe, fordi hun prater konstant og hennes meninger er viktigst. Og kjedelig med smisking til kursledere og forelesere. Men, det er vel bare sånt man får leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde egentlig ikke skrive pg.a rsi - repetitive strain injury. bare innom en kort tur for aa si god morgen og takk for oppmuntringer.

det er iren som irriterer ja. men men. sjefen liker ham ikke han heller, de fleste synes nok han er litt vel intens.

i dag skal jeg til aromaterapi, det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg på aromaterapien...Du har vel sikkert vært der alt da. ;) Håper det var deilig. Viktig å ta vare på seg selv også, vettu. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: :klem:

Aromaterapi var bra ja. Har faatt beskjed om aa drikke masse vann i gaar og i dag, saa jeg er alt annet enn toerst!

Etter den frustrerende dagen i gaar, med smerter i armer og hender, har jeg bestilt fysioterapi. Jeg haaper litt at fysioen sier at jeg burde ha en uke uten aa skrive paa dataen (selv om det betyr mindre kg-tid :forvirret: ), for jeg oensker virkelig aa bli kvitt smertene. Vi faar se.

Rett etter at jeg var kommet hjem fra jobb og aromaterapi i gaar, kom T bort til meg mens jeg satt i sofaen og saa paa tv. "Det er noe jeg vil si deg,'' sa han. "Jeg synes vi skal begynne med ordentlig proeving naar du har tatt blodproevene dine." Han lovte aa ikke ombestemme seg denne gangen! Saa da er serios proeving paa agendaen om ca. 2 uker!

I dag morges hoerte vi paa sangen "Three is Family" i bilen paa vei til jobb, og T og jeg smilte til hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at mannen din har tenkt og kommer og forteller deg at han er klar for seriøs prøving! Det må ha vært deilig for deg å høre! :-D

Ønsker deg en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at T. begynner å bestemme seg :) Han har nok tenkt masse og kanskje vært litt redd for omveltningene dette fører med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Titter innom og ønsker deg en strålende dag!

Her på vestlandet er det sol og blå himmel idag, herlig... ;)

:klem:

Hilsen b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt saann :hoppe: og :-D inni meg i dag, merker den psykiske formen er mye bedre ja! Og den fysiske formen er ikke saa verst den heller - det mentale har nok mye aa si!

Gleder meg til pilates og fysioterapi i dag, er deilig aa ordne opp i det som maa ordnes opp i!

Bertine: her er det graatt som vanlig, men jeg haaper vaeret er med oss naar vi drar paa hytta i Norge i neste uke! Du faar kose deg i solen! :klem:

Impia: Hei! Han har nok tenkt en del og kommet frem til at et par maaneder fra eller til ikke har saa mye aa si! ;) Har du planer om dagbok..? :klem:

Rognebaer: ja, kjempefin! Haaper du har en fin dag ogsaa! :klem:

Kverula: Ja, deilig naar det kommer fra han og ikke som en respons paa min masing! ;):klem:

MissS: Takk for fingerkryssing! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har blitt informert - alle har funnet veien dit selv ;)

Det er visst bare jeg som er litt treg! ;)

Innom for å ønske deg lykke til med prøvinga

Tusen takk! Saa nydelig liten gutt du har, forresten! *smelt* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foeler meg som et nytt menneske etter pilatestimen. Tror jeg begynner aa bli litt sterkere ogsaa, merket i dag at jeg klarte mer enn forrige gang.

Saa meg i speilet (er saanne vegg-til-vegg speil der) og jeg foelte meg skikkelig bredrumpa. Har ganske brede hofter og ridebukselaar, noen ganger ser jeg ikke saa verst ut, men i ettersittende treningstoey saa jeg virkelig deformert ut :forvirret: Glad jeg kan skjule laarene og baken i skjoert og kjoler, da ser jeg nemlig mer normal ut. Skulle oenske jeg hadde arvet mammas fasong og ikke damene paa pappas sides figur. De er typiske "paerer" mens mamma har smale hofter. Ja ja. Kan ikke gjoere noe med det (bortsett fra aa haape at trening og sunt kosthold kan hjelpe litt). Har forresten litt stor mage ogsaa, saa jeg tror ikke noen vil mistenke det naar jeg blir gravid foer etter flere maaneder! Saa det er kanskje ikke saa ille! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere snart skal begynne ordentlig prøving! :hoppe: Dere kommer nok til å gå en spennende tid i møte. :)

Vegg til vegg speil er IKKE gøy. Man finner jo alle "feilene" ved seg selv da. :forvirret: Jeg har nemlig noen ankepunkter hos meg selv også. Har meldt meg inn i nytt (og mye større og finere) treningssenter i dag. Så nå skal jeg til med Pilates selv. ;) Yoga og MRL er også på agendaen. Får håpe jeg klarer å være flink. Det nytter jo ikke å være støttemedlem. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig er det hektisk paa jobben igjen. Skal til Aberdeen paa mandag, har ikke lyst egentlig, men men. Er invitert paa middag med masse forretningsfolk mandag kveld, men jeg tror jeg dropper den...Foeler paa meg at ryggen kommer til aa bli kjip pg.a. stress. :forvirret:

I dag maa jeg forberede to artikler til mandag, forberede meg til oljekonferansen paa mandag og booke togbillett. Samt ringe fysioterapeuten. Skal til fysioterapi, legen og fotterapeut neste uke, saa her skjer det ting hele tiden. Det dumme med at jeg er borte paa mandag er at jeg gaar glipp av pilatesen. Men jeg har en dvd jeg kan bruke hjemme.

I kveld skal jeg svoemme og deretter kose meg med T! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei! :klem:

Ja, det høres ut som du får det hektiskt fremover! Du er flink som står på, jobber og trener!

Ønsker deg en fin dag og nå er det jo helg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...