Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Jeg gir meg helt over jeg. Legen ringte - jeg har ingen tegn paa pcos, alt er normalt! :grine2:

Ble saa glad! Selv om han sa at han fortsatt ikke hadde bevis for at jeg hadde el, saa var det absolutt ikke noe galt med hormonene mine! Det er jo kjempebra, kanskje alt som skal til er aa stresse ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg sa det til T ble han kjempeglad! Jeg spurte ham om det betydde at han ville vente med proeving, men det gjorde det ikke! :sjarmor:

Har bestilt fotsoneterapeut-time. Hun var kjempehyggelig paa telefonen. Typisk kom en kollega ut i gangen akkurat da jeg skulle si hvorfor jeg bestilte time...maatte loepe til et annet rom, kollegaen min ropte etter meg "jassaa, saa du snakker med xx(en av firmaets konkurrenter)? Ja, de vil sikkert ha deg!" Gud saa pinlig. Hadde jo ikke lyst aa si ord som "menstrual cycle" i hans paahoer, foelte meg SAA teit. Dette er en meget irriterende kollega uansett, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Såååå flott!! Nå ble jeg glad når jeg hørte det. Håper det klaffer fortere enn fortest og så flott at T fremdeles vil prøve nå :sjarmor:

Regner med at dette blir en flott helg ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg helt over jeg. Legen ringte - jeg har ingen tegn paa pcos, alt er normalt!  :grine2:

Gratulerer!!! :hoppe: Kjempenyhet!! Tenker du pustet lettet ut, da ja.

Da jeg sa det til T ble han kjempeglad! Jeg spurte ham om det betydde at han ville vente med proeving, men det gjorde det ikke!  :sjarmor:

Så herlig!! Dette ble en bra dag!! :klem: Lykke til framover! Håper det blir en kort prøveperiode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en tråd inne på prøverforumet (ja, jeg sniker litt der inne... Er litt prøver inne i hodet mitt). Så fint at du ikke har pcos allikevel! Og at T. fremdeles er med.

Blir spennende dette her.

God helg forresten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuuusen takk for alle de koselige meldingene her inne! Setter kjempepris paa dere alle! :klem:

Vi hadde litt "oppvarming" i gaar kveld...Naa er det jo rett etter mensen, saa ganske usannsynlig at det gjorde noe fra eller til, men det er jo en begynnelse! ;)

God helg til alle som er innom!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Oi!

Har ikke sitt prøvedagboken din jeg!

Beklager! Har vært syk 4 dager nå, så har ikke orket å sitte forann datarn, men nå er jeg her!

Gratulerer med prøvedagbok og med ikke pco diagnosen!

Kjempe flott!

Jeg kommer til å stenge dagboken min foreløbig, og bare bruke prøvedagboken min, så vi sees der!

Ha en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer paa om jeg skal stenge den andre dagboken min ogsaa forelopig. Blir litt mye med to dagboeker. Men da blir det nok ikke bare proeverprat her inne - men det er vel ok?

Hadde en fin helg. Dessverre fikk T litt hetta etter aa ha vaert "modig" paa fredag, og sa at det fikk vaere nok proeving denne maaneden! :tristbla: Men men. Vi faar se neste maaned...det var jo bare paa dag 8 i syklusen, saa det gjorde nok ikke noe fra eller til...

Har laant en bok av Sheila Kitzinger paa biblioteket, kjempebra. Staar alt mulig om graviditet og foedsel.

Ellers var helgen fin. Paa loerdag var vi paa lunsj hos en franske jente og etterpaa koste vi oss hjemme. Jeg lagde kyllignggryte med roedvin, kaalrot, gulroetter og loek og T drev med togsettet.

Soendag var vi i kirken, deretter paa sykkeltur til puben. Spiste sen lunsj hjemme, saa litt paa tv og tok bilder av soverommet som vi sendte til svigerinnen min. Hun skal nemlig hjelpe oss med ideer til hvordan vi kan pusse opp litt. Hun er interiorarkitekt som har jobbet for Vogue, saa vi stoler paa henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du er friskemeldt for pcos :hoppe:. Synd mannen din fikk panikkanfall, men det går jo ann å komme sterkere tilbake senere. Og det er veldig lov til å håpe på under for oss med MIKE menn :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popelka! Er innom for å ønske deg en fin uke :klem:

så synd at mannen din fikk litt panikk. Men det er jo sånn disse mannfolka er, men husk at det kan fort forandre seg igjen. Bare du får orden på syklusene dine, så er det i allefall klart når han ombestemmer seg igjen.

Ønsker deg en god mandag, :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så strålende med gode legenyheter! Gratulerer! :) Godt med alle problemer man slipper. T kommer sikkert sterkere tilbake, og bare det at han ble så glad for at du ikke hadde diagnosen er jo et veldig godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, takk for koselige ord alle sammen!

Ja da, T er nok i siget...Han var litt redd for aa gaa glipp av en ferie i oktober, det var visst derfor det ikke passet saa bra hvis jeg ble gravid denne maaneden. Mannfolk! :ler:

Han er egentlig veldig ivrig, driver og snakker om proevingen, barnehager, vogner, hvor vuggen skal staa etc. minst en gang om dagen - og synes det er kjempefint at jeg leser om graviditet og foedsel. Men han er fortsatt av den oppfatingen at "en sprut er nok" - han kjenner visst maaaaange som bare har proevd en maaned foer de fikk klaff, og han er supersikker paa vi begge to er meeeget fruktbare! :ler: Selv naar jeg gjentar statistikken, og i tillegg det at jeg kanskje ikke har el, saa tror han vi kommer til aa faa det til med en gang. Aller helst vil han ha babyen (altsaa det ferdige "produktet" ) neste vaar/sommer...Ikke kravstor han, nei! :ler::forvirret:

Derfor vil han gradvis mer og mer ikke bruke beskyttelse, foer det blir full guffe fra sensommeren...Den som venter paa noe godt osv. faar nok vaere mottoet mitt fra naa av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare legge igjen en liten hilsen nå - og fortelle at jeg ble gravid på den 8.dagen i syklusen! ;) Så ingenting er umulig!

Jeg gleder meg til å følge dere videre - og selvom mannen ønsker å roe ned prøvinga denne måneden, så betyr det jo bare at dere får litt tid til å stresse ned, og det tror jeg er utelukkende positivt! :)

LYKKE, LYKKE TIL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...