Gå til innhold

tyll,tull og rosa drømmer

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grønt hår... :ler: He he... nei d må du ikke ha...men hvis du skulle få lyst likevel så er d sikkert bare å gå til min frisør.... ;) Hun fikk iværtfall mitt til å bli gullerotfarga.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Grønt hår... :ler:  He he... nei d må du ikke ha...men hvis du skulle få lyst likevel så er d sikkert bare å gå til min frisør.... ;)  Hun fikk iværtfall mitt til å bli gullerotfarga.. :forvirret:

:ler::ler: Tror ikke jeg har lyst på grønt hår,nei. Og ikke gulrotfarga heller, for den saks skyld. :ler:

En gang endte jeg opp med bananfarget hår etter en hjemmefargingskatastrofe hvor Hildegard som også cruiser rundt her på kg deltok. Det var skrekkelig...og endte med en saftig og kostbar tur til frisøren.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest lillelou

Aaaargh! har fått akutt behov for å prøve masse slør og Maggie Sottero-aktige struttekjoler! Tror jeg blir NØDT til å ta en tur på salong og prøve traddiskjoler før august en gang. Bare for å ha gjort det, og for å kjenne på bruuuuuudefølelsen. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:  Håper da endelig ikke det.

:ler:

Prøvde ein traddis-kjole eg også, berre for å ha gjort det - men uff, såg ut som ei posrelensdukke som var redd for å knuse.. *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler::ler: Det hørtes ikke bra ut. Og ikke tror jeg den "look'en" passa på deg heller, for jeg har en følelse av at du er en tøffas- en skikkelig bra dame. :)

*selvsagt fins det tusenvis av jenter i traddiskjoler som også er bra damer :sjenert: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja,men din var fiiiin,og ikke en sånn marengsete sak.  :)

Takk :) Nei, jeg var veldig opptatt av å ikke se ut som en svæææær bløtkake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :ler:  Det hørtes ikke bra ut. Og ikke tror jeg den "look'en" passa på deg heller, for jeg har en følelse av at du er en tøffas- en skikkelig bra dame.  :)

:ler:

Jepp, er eg ei skikkelig brrra dame, ass, schpaaa kæbbe, lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...