Gjest meya84 Skrevet 12. mai 2006 #121 Skrevet 12. mai 2006 hva, død? ...' Sett episode 19 bare jeg. syns Lost har tatt seg betraktelig opp i det siste. Så kult når de havna i den fella, eller nettet sammen
Litt Lost Skrevet 18. mai 2006 #123 Skrevet 18. mai 2006 er Libby død? når, hvordan, hvorfor???? ← Michael skøt henne (for å slippe fangen løs, skal sikkert få Walt tilbake mot at han gjorde dette for "the others". Lurer på om han er blitt lurt...). Jack ga henne heroin mot smertene, han visste hun kom til å dø. Like før hun døde sa hun "Michael", men de trodde hun bare var opptatt av om han levde eller ei - for de tror det var fangen som skøt seg til frihet.
Angelfairy Skrevet 19. mai 2006 #126 Skrevet 19. mai 2006 det var det jeg mente oxo.. kanskje det er på en av de svenske kanalene. de er jo kommet lengere enn oss....
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #128 Skrevet 19. mai 2006 Tråden heter jo lost i USA, ikke Sverige
Litt Lost Skrevet 19. mai 2006 #129 Skrevet 19. mai 2006 Og det er en spoiler tråd. Hvilket vil inneholde ting som ikke har skjedd på tvnorge enda
Fibonacci Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #130 Skrevet 20. mai 2006 Spennende nå! Den båten, er det noen av "The Others" som kommer for å ta med seg Jack, Kate, Hurley og Sawyer? I bytte mot Walt kanskje? Bare spekulerer jeg...
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #132 Skrevet 24. mai 2006 Neste episode varer halvannen time Skal lastes ned om noen timer hvis ikke jeg slukner hoho!
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #133 Skrevet 25. mai 2006 6 min så er den nede, jeg gleder meg som en drittunge hihi!
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2006 #134 Skrevet 25. mai 2006 6 min så er den nede, jeg gleder meg som en drittunge hihi! ← Spoil når du har sett den da! Kjenner jeg begynner å bli hekta på Lost igjen jeg nå
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #135 Skrevet 25. mai 2006 (endret) SPÅILER Skavise! Desmond kom i båten og vi fikk se hva som skjedde med han på øya og han kameraten hans (gjett hvem som drepte han!) locke krangla med ecko (hvorfor har de to så like navn forresten? tenkte på det nå) og stengte han ute fra datarommet sammen med desmond (locke og desmond sammen med dataen) ecko sto og brølte og ville inn og klikka i vinkel og sprengte døra. Men den var låst som i lockdown episoden så de fikk den ikke opp, han og charlie ble bevisstløse. Tallene gikk ned til 0 og hieroglyfene kom igjen, og alt ble galskap og svosj all metall fløy mot magneten. Ja, glemte jack og den gjengen, de avslørte michael og ble sinna. Skøyt en other. Sayid og koreanerene dro på båttur og spydde litt i vannet og ba til allah. Kom til leiren til others men den var tom. Bak dharmadørene var det kun en fjellvegg! Hoho! Jack og gjengen ble skutt piler på av the others og tatt med til en brygge. Der fikk michael en båt og han får dra hjem til fastland med walt igjen, reddet for alltid. Hurley måtte gå tilbake og si at de andre i leirenaldri får komme til dem. Og de 3 andre må bo hos others. og SÅ! desmond sprenger hele greia og det kommer en stygg lyd. Ecko og Locke er ennå i hatchen så dem fikk vi ikke vite om overlever :-/ Charlie kom tilbake og han og claire kyssa så de er vel sammen nå. Helt på slutten skjønte jeg ikke noe, noen russere spiller sjakk og en maskin piper så de må ringe kåna til desmond og si de har funnet han. Eller det. Jeg husker ikke helt, men kanskje det betyr de har funnet locationen så vi tror de skal bli reddet, men det er nå 4 sesonger til tror jeg ;D Endret 25. mai 2006 av Towelie
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #136 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Åh ja, og desmond var skyld i flykræsjet fordi han glemte å trykke! Hoho! Og han fikk en båt av LIBBY i flæsjbækket! Endret 25. mai 2006 av Towelie
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #139 Skrevet 25. mai 2006 Han som de fant i hatchen som hadde vært der i 3 år. Han beina avgårde i første episode tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #140 Skrevet 25. mai 2006 Forresten - det sto vi fikk et gjensyn med hurley-fuglen. Når så vi den sist? Så ut som et forhistorisk beist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå