iingvild Skrevet 31. mars 2006 #81 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hmm.. forklaring på hva som dukket opp etter nedtellingen.... lurer på om det kan være et lite kart over systemet på øya. De i yterste ringen (to av dem) er de bumkersene de har funnet, og de henger sammen i sentrum av øya? Hehe... *Glede seg* Endret 31. mars 2006 av iingvild
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #82 Skrevet 31. mars 2006 En av de neste episodene heter "?" Har sikkert noe med denne saken i midten å gjøre tjohei!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #83 Skrevet 31. mars 2006 Jeg mente at Jin har dausperm, og Sun sverget på at hun ikke hadde noen andre, hvor kom da beibien fra? :klø: Hva som har skjedd denne siste episoden (17)? Locke blir stengt inne sammen med han køddleifen de fant i nettet, knuser beinet på døra som går nedover. Køddleifen hjelper han ut av der etter masse pes, og sayid og co kommer tilbake (de gikk jo ut med kartet han tenget til anal ucia). Sayid er sinna, for henry løy ikke om kartet, eller grava til kona, men da de gravde opp kona, var det en negermann med id-kort henry gale :hår: så kom lost-logoen opp og det var ferdig Og flashbackene var bare med locke som ville gifte seg med helen, men fikk et nei og faren forlot han igjne. Stakkars ← Baby!?!? Er Sun gravid!??!?!?!??!?!?!????
iingvild Skrevet 31. mars 2006 #84 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Sun oppdaget at hun var gravid i episode 16 ja..... Flashbackene var om hun og mannen som gikk til lege for å få vite hvorfor de ikke hadde blitt gravide etter å ha prøvd i en god tid. Legen sa at det var hun som ikke kunne bli gravid, men etterpå kom det frem at det egentlig var mannen som ikke kunne få. Men pga æren han hadde legen sakt det var henne. Endret 31. mars 2006 av iingvild
Hu i Svingen Skrevet 1. april 2006 #85 Skrevet 1. april 2006 de gikk jo ut med kartet han tenget til anal ucia ← Men - gikk ikke alarmen (og dermed dørene ned) lenge før koden skulle tastes inn? Hvorfor skjedde det? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #86 Skrevet 2. april 2006 Jeg anal aner ikke Vi får nok vite om 3-4 sesonger
iingvild Skrevet 2. april 2006 #87 Skrevet 2. april 2006 Først så gikk dørene ned, aner ikke hvorfor. Da var de sperret inne, og kunne ikke slå inn koden. Han mannen som ikke er det han sier han er, slo den inn litt sent, derfor kom det UV lyset som gjorde at de kunne se det som var tegnet på veggen. *Gleder seg fortsatt til neste episode*
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #88 Skrevet 2. april 2006 Noen som har sett promoen? Enten dauer Hurley, ellers kommer han og Libby nærmere hverandre hoho! Hadde vært gøy hvis han fikk seg dame på øya, og "kjekkasen" Jack må løpe rundt i sølibat ;D
Gjest |H| Skrevet 3. april 2006 #89 Skrevet 3. april 2006 Lost begynner å ta seg litt opp igjen synest jeg! Heldigvis!
marta Skrevet 5. april 2006 #90 Skrevet 5. april 2006 Unskyld at jeg bryter inn her, men er Ethan og Charlie samme person? Hviss ikke: hvem er i tilfelle Ethan? Han så så veldig kjent ut!
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #91 Skrevet 5. april 2006 Unskyld at jeg bryter inn her, men er Ethan og Charlie samme person? Hviss ikke: hvem er i tilfelle Ethan? Han så så veldig kjent ut! ← nei, disse er ikke samme person, de ligner ikke heller. Ethan var han som lot som om han hadde vært med på flyet , så de fant ut at han ikke sto på listene over passasjerer. Han snappa hvertfall Claire som var høygravid (og Charlie?) på stien mellom stranda og hulene.
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #92 Skrevet 5. april 2006 Noen som har sett promoen? Enten dauer Hurley, ellers kommer han og Libby nærmere hverandre hoho! Hadde vært gøy hvis han fikk seg dame på øya, og "kjekkasen" Jack må løpe rundt i sølibat ;D ← Hmmm har ikke de hatt litt lyst på hverande da? Virker hvertfall sånn. Jack og Ana Lucia er hvertfall nødt til å prøve seg på hverandre.. Synes episode 15, 16 og 17 har vært kjempespennende! Har vært noen innemellom som har halt ut tiden litt.. Jeg tror Sun ble gravid den gangen hun ble overfalt på åkern sin jeg!
marta Skrevet 5. april 2006 #93 Skrevet 5. april 2006 nei, disse er ikke samme person, de ligner ikke heller. Ethan var han som lot som om han hadde vært med på flyet , så de fant ut at han ikke sto på listene over passasjerer. Han snappa hvertfall Claire som var høygravid (og Charlie?) på stien mellom stranda og hulene. ← Jeg har glemt han jeg. Hva skjedd emed Ethan da? var det han som ble drept?
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #94 Skrevet 5. april 2006 Jeg har glemt han jeg. Hva skjedd emed Ethan da? var det han som ble drept? ← Ethan kidnappa jo Claire(som høygravid), etter det så er han bare vekk. Boone (broren til Sharon -som ble skutt ved et uhell) døde da han klatra opp i et lite fly og prøvde å få radioen til å funke. Ellers var det mange folk fra den andre enden av flyet som hadde blitt drept.
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #95 Skrevet 5. april 2006 Da hadde han ethan isåfall begått selvmord for det var han charlie som drepte han! Hoho!
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #96 Skrevet 5. april 2006 Da hadde han ethan isåfall begått selvmord for det var han charlie som drepte han! Hoho! ← Drepte Charlie Ethan? Ethan holdt på å drepe Charlie hvertfall. Har visst ikke fått med meg alt jeg heller..
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #97 Skrevet 5. april 2006 Ja, jeg syns jeg husker at de prøvde å presse ut info av han ute i skauen til plutselig idioten charlie bang bang, så de fikk ikke noe ut av ethan Irriterende type, det der!
Gjest Binna Skrevet 5. april 2006 #98 Skrevet 5. april 2006 Ja, jeg syns jeg husker at de prøvde å presse ut info av han ute i skauen til plutselig idioten charlie bang bang, så de fikk ikke noe ut av ethan Irriterende type, det der! ← Ja ja ja, stemmer det. Hadde glemt det gitt..
Gjest |H| Skrevet 6. april 2006 #99 Skrevet 6. april 2006 Jeg tror Sun ble gravid den gangen hun ble overfalt på åkern sin jeg! ← Det var jo charlie som angrep henne da... Han og sawyer som planla å angripe henne, slik at folk ble redde og ville ha gunnere... men alle gunnerne hadde jo sawyer tatt! Tror ikke charlie voldtok henne da...
marta Skrevet 6. april 2006 #100 Skrevet 6. april 2006 Ja, jeg syns jeg husker at de prøvde å presse ut info av han ute i skauen til plutselig idioten charlie bang bang, så de fikk ikke noe ut av ethan Irriterende type, det der! ← Var det ikke sawyer som skøyt da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå