Gå til innhold

LOST i USA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sawyer hadde vel alliert seg med Charlie, som fulgte etter Locke og la merke til hvor han gjemte geværene?

Eller kanskje jeg misforsto helt? (Dårlig lyd og bilde på episoden jeg lastet ned)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, det samarbeidet tror jeg på!

Skrevet
Sawyer hadde vel alliert seg med Charlie, som fulgte etter Locke og la merke til hvor han gjemte geværene?

Eller kanskje jeg misforsto helt? (Dårlig lyd og bilde på episoden jeg lastet ned)

:Nikke:

Har nettopp sett episoden nå jeg også, og det var sånn jeg også forstod det :)

Men hva han skal med det...Det forstod jeg ikke helt. Han sa det var fordi han bare var sånn, a tiger don't change its stripes, som han sa.

Skrevet

Ja, det var sånn jeg forstod det og, at Sawyer fikk hjelp av Charlie.

Sawyer har tydeligvis alltid vært "bad guy" derfor sa han det med tigern som ikke bytta striper. jeg som trodde Sawyer skulle være litt snill, for det virker jo som han egentlig er litt snill og, men han så (og var)skikkelig slem ut i siste episoden!

Skrevet

Noen som la merke til at han ene amerikanske soldaten i Sayid-historien hadde med seg bilde av Kate? Det må jo være faren hennes?

La Traviata i.i.

Skrevet

Hvor blir det av action i lost for tida? Charlie og sawyer på nye froskeknuser-eventyr?

Hva tror dere om han apekatten som ble torturert av sayid da? Jeg syns han så så stusselig ut, kunne ikke la være å ha sympati for han.

Skrevet

Det var vel ste-faren til Kate som var i militæret.

Hva med symbolene som dukket opp når nedtellingen var ferdig???

Skrevet
Det var vel ste-faren til Kate som var i militæret.

Hva med symbolene som dukket opp når nedtellingen var ferdig???

Det vil jeg også vite. Det var ganske spennende.

Noen som vet om dette er siste sesong?

Synes de kunne komme med noen svar nå..

Skrevet

:) det kommer ny episode på torsdag, det blir spennende å se om de lar være å trykke på knappen!!

Tror neppe det er siste sesong, så lenge de tjener bra med penger, slutter de ikke å lage episoder. Egentlig en ond sirkel, siden vi da heller ikke får vite slutten! Hehe...

Skrevet

jeg husker jeg skjønte hva de tegnene var, men med gullfiskhukommelse husker jeg jo så klart ikke hva det var :roll:

Skrevet

Noen som har sett episode 15. Har lastet den ned, så skal se den i kveld :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp, jeg likte flashbackene! Noe annet enn fortiden deres, gøy vi fikk se hva som skjedde med claire..

Hun tenåringsjenta, det var Alex var det ikke?

Skrevet
Jepp, jeg likte flashbackene! Noe annet enn fortiden deres, gøy vi fikk se hva som skjedde med claire..

Hun tenåringsjenta, det var Alex var det ikke?

Jo det må ha vært Alex.

Skrevet

Han mannen som Ethan snakket med i flashbacket, kan det være han "lederen" for The Others? Kate fant jo løsskjegg og teaterlim i den kofferten...

Hva for slags virksomhet driver de egentlig med tro?

Irriterer meg at vi sikkert ikke får vite svarene på leeenge ennå. :sur:

Skrevet

Neste episode slippes ikke før 22. mars! :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

:sur:

Åhhh...kommer det ikke ny episode idag? Torsdag er jo Lost-kvelden jo.

Skrevet

De som ligger ute som episode 16 er fake (det er episode 15). Og flere steder heter den Kate is pregnant - hvilket altså ikke stemmer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes episode 16 var litt kjedelig jeg - håper det tar seg opp i neste episode!

Skrevet
Synes episode 16 var litt kjedelig jeg - håper det tar seg opp i neste episode!

Hvor fant du episode 16?

Skrevet

Lurer jeg også på. Leter men finner lite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...