Gå til innhold

LOST i USA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg søkte etter Lost på http://www.torrentz.com/

da kom episode 16 opp øverst på lista. Akkurat nå ser det ut til at nettstedet har litt trøbbel, så jeg får ikke lagt ut linken til selve episoden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant den, tusen takk :hoppe:

Bruker vanligvis piratebay, men den er ikke kommet dit enda.

Gjest gjest1
Skrevet

herregud og faen, nå klikker jeg! :frustrert: Har lastet ned 3 forskjellige det sto 16 på, men så er det bare nummer 15! Juks og fanteri!!

Gjest gjest1
Skrevet

Fant den endelig, tror det var på den siden faktisk :)

Intetsigende episode, utenom Sun da.. jomfu maria-tendenser?

Skrevet

På jobb har følgende teori kommet frem:

Alle i Lost er døde. De er i skjærsilden. De konfronteres med spøkelser fra livet sitt. Når de har håndtert dette, "dør" de på øya, og kommer til himmelen - eller helvete, alt etter som.

Den beste teorien jeg har hørt til nå, og den får mye til å rime.

Milo

Har jeg ødelagt mye med dette.....???

Gjest gjest1
Skrevet
På jobb har følgende teori kommet frem:

Alle i Lost er døde. De er i skjærsilden. De konfronteres med spøkelser fra livet sitt. Når de har håndtert dette, "dør" de på øya, og kommer til himmelen - eller helvete, alt etter som.

Den beste teorien jeg har hørt til nå, og den får mye til å rime.

Milo

Har jeg ødelagt mye med dette.....???

Nei du ødela ikkeno. Fortll meg om spøkelset til shannon og boone, for jeg har ikke fått med meg dette. Hadde boone overvunnet radiotelefonskrekk? Hadde shannon endelig nådd sitt mål som var å ligge med en iraker? Har du bedre forslag? ;D

Skrevet
Nei du ødela ikkeno. Fortll meg om spøkelset til shannon og boone, for jeg har ikke fått med meg dette. Hadde boone overvunnet radiotelefonskrekk? Hadde shannon endelig nådd sitt mål som var å ligge med en iraker? Har du bedre forslag? ;D

:grine2:

Personlig klarer jeg kun å forholde meg til det som skjer i hver episode. Tror det er alt for mange som overanalyserer alt og har alle mulige slags teorier.

Men det er vel det serien er lagt opp til.

Gjest gjest1
Skrevet

Har de tatt pause igjen? :frustrert: finnner ingen 17!

Skrevet

Den er kommet. Se på mininova.org

Skrevet

Er det noen som vet når sesong 2 kommer på DVD?

Skrevet

Endelig en spennende episode igjen! :hoppe:

Så hva tror dere om de tegnene som kom frem da alarmen gikk av? Tror jeg må se episoden en gang til for å ta en nærmere titt...

Ellers er det vel ganske klart nå at fangen de har i bunkersen er en av "The Others"?

Gjest gjest1
Skrevet

Henry er ikke henry hoho han er neger :O Det hadde ikke jeg venta, var skråsikker på at det var han allerede da vi så ballongen i traileren!

Stakkar Locke, han er så stusselig :( Men på øya er han sjef!

Gjest Binna
Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvor mange episoder etter tvN ligger iforhold til USA?

Gjest gjest1
Skrevet

Vi juksemakere er 3 episoder foran dere andre :)

Skrevet

Tvn viste episode 14 sist, mens den siste som har gått i usa er nr 17.

Skrevet
Endelig en spennende episode igjen! :hoppe:

Så hva tror dere om de tegnene som kom frem da alarmen gikk av? Tror jeg må se episoden en gang til for å ta en nærmere titt...

Ellers er det vel ganske klart nå at fangen de har i bunkersen er en av "The Others"?

Bilde 1

Bilde 2

Nå begynner det å bli skikkelig spennede :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

Eg gidd ikkje laste ned, nokon som vil gi kort oppsummering av kva som skjer? Kva meinte du med jomfru-maria-tendensar, Towelie?

Gjest gjest1
Skrevet
Eg gidd ikkje laste ned, nokon som vil gi kort oppsummering av kva som skjer? Kva meinte du med jomfru-maria-tendensar, Towelie?

Jeg mente at Jin har dausperm, og Sun sverget på at hun ikke hadde noen andre, hvor kom da beibien fra? :klø:

Hva som har skjedd denne siste episoden (17)?

Locke blir stengt inne sammen med han køddleifen de fant i nettet, knuser beinet på døra som går nedover. Køddleifen hjelper han ut av der etter masse pes, og sayid og co kommer tilbake (de gikk jo ut med kartet han tenget til anal ucia). Sayid er sinna, for henry løy ikke om kartet, eller grava til kona, men da de gravde opp kona, var det en negermann med id-kort henry gale :hår:

så kom lost-logoen opp og det var ferdig :(

Og flashbackene var bare med locke som ville gifte seg med helen, men fikk et nei og faren forlot han igjne. Stakkars :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...