Gjest Binna Skrevet 6. april 2006 #101 Skrevet 6. april 2006 Det var jo charlie som angrep henne da... Han og sawyer som planla å angripe henne, slik at folk ble redde og ville ha gunnere... men alle gunnerne hadde jo sawyer tatt! Tror ikke charlie voldtok henne da... ← Det er for lenge mellom hver episode, for jeg klarer ikke huske mange viktige ting som har skjedd før. Tror ikke Charlie voldtok henne heller nei, men SÅ vi at det var Charlie? Jeg husker jo nå at det var han som sto bak..
Gjest Binna Skrevet 6. april 2006 #102 Skrevet 6. april 2006 Var det ikke sawyer som skøyt da? ← Nope
Litt Lost Skrevet 7. april 2006 #103 Skrevet 7. april 2006 Jeg mente at Jin har dausperm, og Sun sverget på at hun ikke hadde noen andre, hvor kom da beibien fra? :klø: ← Her er det jo lite som er logisk. Fortsatt ikke fått svar på hvorfor lamme John Locke nå kan gå. Så om noen ufertile plutselig blir gravid er ikke jeg særlig overrasket. De har vært 2 mnd på øyen, så hun kan ha blitt gravid på øyen. Skjærsilden er en gammel teori. Finnes mange andre teorier på diverse lost-sider. Min teori er så langt at mennesker blir "plassert" på øyen og er mer forskningsobjekter for USA. Dette tenkte jeg allerede etter første episode. Nå kan det se ut til at jeg må endre teorien til at det er Japanere som driver forskning.
Gjest Binna Skrevet 7. april 2006 #104 Skrevet 7. april 2006 Her er det jo lite som er logisk. Fortsatt ikke fått svar på hvorfor lamme John Locke nå kan gå. Så om noen ufertile plutselig blir gravid er ikke jeg særlig overrasket. De har vært 2 mnd på øyen, så hun kan ha blitt gravid på øyen. Skjærsilden er en gammel teori. Finnes mange andre teorier på diverse lost-sider. Min teori er så langt at mennesker blir "plassert" på øyen og er mer forskningsobjekter for USA. Dette tenkte jeg allerede etter første episode. Nå kan det se ut til at jeg må endre teorien til at det er Japanere som driver forskning. ← Det er det intrykket jeg sitter igjen med. Jeg så et program"bak kulissene" og der sa de som lagde serien at det var ingenting som var overnaturlig eller noe sånt.. Forskningsprosjekt, ja!
Respect Skrevet 7. april 2006 #105 Skrevet 7. april 2006 Noen som vet om episode 18 har blitt vist i USA enda, og evt hva den heter?
@lfa Skrevet 7. april 2006 #106 Skrevet 7. april 2006 (endret) Noen som vet om episode 18 har blitt vist i USA enda, og evt hva den heter? ← Den er vist og heter "Dave". Neste heter "S.O.S" og der blir det romantikk mellom Kate og Jack... Endret 7. april 2006 av @lfa
Respect Skrevet 7. april 2006 #107 Skrevet 7. april 2006 Jeg går inn på mininova og klikker på linken for å laste ned, men det funker ikke å spille av. Hva gjør jeg feil?
iingvild Skrevet 8. april 2006 #108 Skrevet 8. april 2006 Hva slags filtype prøver du å spille av? avi ? Hva skjer når du prøver å starte fila? Kommer det bare lyd? I
Respect Skrevet 9. april 2006 #109 Skrevet 9. april 2006 Hvor finner jeg oversikt over kommende LOST-episoder?
Gjest Binna Skrevet 9. april 2006 #110 Skrevet 9. april 2006 Hvor finner jeg oversikt over kommende LOST-episoder? ← Skal finne det her inne http://www.tv.com/search.php?type=11&stype=all&qs=lost
Gjest Binna Skrevet 9. april 2006 #111 Skrevet 9. april 2006 Hvor finner jeg oversikt over kommende LOST-episoder? ← Skal finne det her inne http://www.tv.com/search.php?type=11&stype=all&qs=lost
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2006 #113 Skrevet 17. april 2006 Njæ, synes du det? Jeg ble veldig fornøyd med at vi endelig fikk se Michael igjen, for det har irritert meg en stund at de har "glemt" hele ham.. Men jeg synes LOST har tatt seg opp litt igjen, det er bedre nå enn det var i begynnelsen av sesong 2.
Sniglå Skrevet 17. april 2006 #114 Skrevet 17. april 2006 Slutten på ep 18 syns jeg var kjempespennende! Eller, ikke sånn spennende som i action-spennende, men de hadde litt annen vinkling enn før, syns det var bra, jeg. Tok meg selv i å lage sånne "oi! *gisp* Nehei!!"-lyder.
My Skrevet 8. mai 2006 #116 Skrevet 8. mai 2006 Noen som har sett ep 20? Hva har skjedd med Michael? Har han alliert seg med the others kanskje????
Fibonacci Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #117 Skrevet 8. mai 2006 Det samme slo meg. Ble helt sjokkert over slutten på ep. 20. Men bra at spenningen tar seg opp nå! Det har vært mye "døde" perioder i sesong 2 synes jeg.
My Skrevet 8. mai 2006 #118 Skrevet 8. mai 2006 Jeg syns det var så rart det med som skjedde med Libbi (og Anna Lucia for den saks skyld) For en stund siden så vi jo at Libbi var på samme institusjon som Hurley. Vi får vel ikke vite hvorfor hun var der, hvis ikke Hurley kommer på det da... Det er liksom så mye uavsluttet med henne, den lille romansen og dette med institusjon. Kanskje hun ikke daua?
Gjest meya84 Skrevet 8. mai 2006 #119 Skrevet 8. mai 2006 Hvor langt er de kommet i usa nå? Siste episoden jeg så var den om Hurly å maten Ser de sender nr 19 på svensk tv4 i natt...er det den etter den med hurley?
Fibonacci Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #120 Skrevet 12. mai 2006 Nå har jeg sett episode 21... Irriterende at Libby ikke fikk sagt noe mer før hun døde... Og stakkars Hurley! Han synske mannen (faren til jenta som drukna, men våkna igjen) var det noe kjent med. Var det han Claire gikk til da hun var gravid? Skuffende lite action nede i den bunkersen under flyet... litt rart at det hele bare skal dreie seg om et "psykologisk" eksperiment? Det må da ligge noe mer bak?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå