Litt Lost Skrevet 18. januar 2006 #21 Skrevet 18. januar 2006 Charlie hadde litt mange narkojomfruer liggende... Jeg lurer på hvor det er blitt av han irske bunker fyren. Han "sa opp" som passepike for datamaskinen og så gikk han. Hvor hadde han å gå? Hvor er han nå?
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #22 Skrevet 20. januar 2006 Ny episode og mye action synes jeg! Det kan bli spennende framover. Er litt bekymra for hva som har skjedd med Michael jeg da. Om han virrer rundt i jungelen eller har blitt tatt til fange! Er forresten grundig lei av Jack, nå er det på tide å få vite mer om noen av de andre personene!
Malou Skrevet 20. januar 2006 #23 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har nettopp sett episode 10 og 11 nå. Var det noen andre som la merke til at Sawyer kalte han fra "The Others" som de møtte ute i jungelen for Zeke? Hvordan i all verden visste han hva han het? :klø: Lurer også på hvorfor Sawyer ikke bruker sitt opprinnelige navn James. Ellers vet jeg ikke helt hva jeg syntes om "monsteret". La ikke merke til de menneskeskikkelsene som er nevnt her, så jeg syntes egentlig det var litt dårlig laget.
Fibonacci Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #24 Skrevet 21. januar 2006 Bruker ikke Sawyer kallenavn på alt og alle da? Tror ikke han kunne vite hva mannen med skjegget heter. Det at han har tatt navnet Sawyer har noe med historien om mannen som lurte familien hans så faren drepte moren og tok sitt eget liv. Men vi får sikkert vite mer om ham snart! Håper jeg da...
Malou Skrevet 21. januar 2006 #25 Skrevet 21. januar 2006 Jeg var inne og snuste litt på et amerikansk Lost-diskusjonsforum i går, og du kan nok ha rett angående Sawyer og kallenavn ja. Gleder meg også til å få vite mer om Sawyer. Hadde nesten glemt det vi har sett fra fortiden hans. Ellers så var det masse spekulasjoner om Locke inne på det diskusjonsforumet, om hans mulige forbindelse til "The Others."
Donnie Darko Skrevet 22. januar 2006 #26 Skrevet 22. januar 2006 Jeg var inne og snuste litt på et amerikansk Lost-diskusjonsforum i går, og du kan nok ha rett angående Sawyer og kallenavn ja. Gleder meg også til å få vite mer om Sawyer. Hadde nesten glemt det vi har sett fra fortiden hans. Ellers så var det masse spekulasjoner om Locke inne på det diskusjonsforumet, om hans mulige forbindelse til "The Others." ← har du adressen til det forumet?
Malou Skrevet 22. januar 2006 #27 Skrevet 22. januar 2006 Jeg var litt rundt omkring, men jeg mener det var inne på de offisielle sidene hos ABC. http://abc.go.com/primetime/lost/
Gjest |H| Skrevet 27. januar 2006 #28 Skrevet 27. januar 2006 sorry at jeg sier det, men jeg synest faktisk at episode 12 var litt småkjedelig..
Ibenholt Skrevet 30. januar 2006 #29 Skrevet 30. januar 2006 Ja, hva er det med Charlie for tiden da? (i episode 12). Ikke bra. Håper det order seg. Men jeg vil vite mer om The Others snart. Begynner faktisk å bli litt lei av den "porsjoneringen" av hva vi får vite å ikke. Er altfor nysgjerrig!
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #30 Skrevet 1. februar 2006 Episoden med babyen var helt ræva! Håper de har noe bedre å komme med i morra! lage en hær med purken ja, og i sist episode snakka de ikke et ord om det! Er de en gjeng glemske dopskaller hele gjengen?
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2006 #31 Skrevet 1. februar 2006 Episoden med babyen var helt ræva! Håper de har noe bedre å komme med i morra! lage en hær med purken ja, og i sist episode snakka de ikke et ord om det! Er de en gjeng glemske dopskaller hele gjengen? ← enig.. blass episode. Håper det tar seg opp imorgen. De har jo ofte hatt noen "fill-in" episoder da. dette er ikke første gangen.
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #32 Skrevet 1. februar 2006 Håper the others og monsteret kommer og bøller i neste episode! Men det er vel litt for mye å håpe på
Fibonacci Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #33 Skrevet 1. februar 2006 Neste episode kommer ikke før 8. februar! Da skal det handle mer om The Others i hvert fall. Sun blir forsøkt kidnappet, og de mistenker at The Others står bak. Og Jack, Kate, Locke og Ana Lucia krangler (sikkert om hva de skal gjøre overfor the others). Vi får smøre oss med tålmodighet så lenge!
Donnie Darko Skrevet 1. februar 2006 #34 Skrevet 1. februar 2006 Neste episode kommer ikke før 8. februar! Da skal det handle mer om The Others i hvert fall. Sun blir forsøkt kidnappet, og de mistenker at The Others står bak. Og Jack, Kate, Locke og Ana Lucia krangler (sikkert om hva de skal gjøre overfor the others). Vi får smøre oss med tålmodighet så lenge! ← hvis neste episode ikke kommer før 8 februar. Hvor har du dennne infoen fra da?
@lfa Skrevet 1. februar 2006 #35 Skrevet 1. februar 2006 Det er riktig at neste episode ikke kommer før 8. februar, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves for det er nemlig en Sawyer episode igjen!
Fibonacci Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #36 Skrevet 2. februar 2006 hvis neste episode ikke kommer før 8 februar. Hvor har du dennne infoen fra da? ← Det står en kort oppsummering av episoden på epguides.com
Donnie Darko Skrevet 2. februar 2006 #37 Skrevet 2. februar 2006 Det står en kort oppsummering av episoden på epguides.com ← ah.. takk for linken.
iingvild Skrevet 3. februar 2006 #38 Skrevet 3. februar 2006 På denne linken står det også når neste episode er, og hva som skjer. http://www.tv.com/lost/show/24313/summary.html?q=lost
Fibonacci Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #39 Skrevet 9. februar 2006 Noen flere som har sett episode 13 nå? Jeg skjønte ikke helt hvordan Sawyer fikk tak i geværene. Det var jo Locke som flyttet dem? Og jeg blir ikke helt klok på hva han skal med dem heller - bortsett fra å ha kontroll over dem. Hvem sin side er han på (bortsett fra sin egen)?
iingvild Skrevet 9. februar 2006 #40 Skrevet 9. februar 2006 Aner ikke hvordan han fikk dem. Men han vil vel føle makt over andre, ta hevn. Vansklig å forstå seg på han. Blir spennende å se hva som skjer videre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå