Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Driver å tygger på navn om dagen

Søsteren til min mormor het Amalie. Lurer litt på Amalie Louise eller Amalie Marie om det blir jente. Kanskje Amalia passer bedre til navn med E-ending etterpå. To e-endinger etter hverandre kan bli litt rart! Synes det første klinger best men har lyst å bruke noe med MAR for alle tre bestemødre har et navn som begynner på de bokstavene.

Når det gjelder guttenavn så vet vi ikke enda. Bestefar heter William til mellomnavn. Det er det eneste aktuelle navnet blandt besteforeldre. Resten er rare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldigvis ikke lenge til 12 uker nå. Det går nok fint Nominella! Skal du på innvendig UL?

Håper endelig at det går bra denne gangen, ja. Innvendig UL, det har jeg ikke tenkt på. Vi hadde jo det da vi mistet, men det var jo ikke noe artig. Det kunne jo vært kos å ffå se den lille. Eller i hvertfall vite at alt er bra. Hvordan får man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Syns alle navnene du nevner er fine jeg... Jammen ikke lett å bestemme seg for ett enkelt navn kan jeg tenke meg.

Kan jo slutte på A i det siste navnet også da, hvis du helst vil ha AmaliE først mener jeg.. Amalie Louisa f.eks..

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen liker Amalie men synes det blir litt mye med to tunge navn som Amalie og Louise sammen..

Guttenavn aner vi ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er lettere med jentenavn enn guttenavn. Mannen vil gjerne kalle opp etter sin bio-far men hans bio-mor kommer til å steile! (hadde et meget negativt forhold til han). Samtidig har min mor giftet seg med en med samme navn så det blir nok ikke det navnet.

Var småkvalm i morges men bortsett fra det har jeg hatt tre fine dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut at jeg skulle prøve meg på magebilde igjen, men det er litt vanskelig å ta alene. :)

4+2 (holder inn magen litt ja)

post-2920-1140643491_thumb.jpg

10+3 (holder inn magen her og)

post-2920-1140643499_thumb.jpg

10+3 Slapper litt mer av i magen (men blåser ikke opp!)

post-2920-1140643508_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Aner ikke hva de vil si.. Men det er jo bare et vikariat jeg har da så om jeg klarer å holde meg i form så har det ingen ting å si for de. Men de er nok redd jeg blir mye borte for det er vist vanlig at gravide er det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...