Gå til innhold

Matchen med en jeg dater er plutselig borte fra Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gammelsmurfen skrev (3 minutter siden):

Hvordan i all verden kan vi vite det? 

Nå har jeg fått bekreftet at han hadde dame men ville ut av forholdet og derfor hadde Tinder. Han har plaget meg i månedsvis etter jeg kuttet han ut, sier at det er meg han vi ha og er forelsket i, men jeg kuttet han tvert ut når jeg fikk vite det og har blitt kjæreste med en annen en. Og vi er lykkelige sammen ❤️ 

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts her, det viste seg at han datet ei annen dame også men var lei av henne. Kuttet han tvert ut når jeg fikk vite dette og er np sammen med en annen jeg også møtte på Tinder. Vært sammen i 8 mnd snart nå ❤️ 

Anonymkode: 18407...00b

Så det var ikke greit at han datet andre, men det var greit at du datet flere samtidig? 

Fint at du fant en fin fyr da, så du slapp å drive og pule på han første der fram til det dukket opp noen bedre... 

Anonymkode: 910a0...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så det var ikke greit at han datet andre, men det var greit at du datet flere samtidig? 

Fint at du fant en fin fyr da, så du slapp å drive og pule på han første der fram til det dukket opp noen bedre... 

Anonymkode: 910a0...f00

Han datet ikke andre, han var i et forhold, vært det i over to år. Han visste om min andre date. Alltid vært åpen mot han .

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han datet ikke andre, han var i et forhold, vært det i over to år. Han visste om min andre date. Alltid vært åpen mot han .

Anonymkode: 18407...00b

Åh, beklager, jeg må ha lest tråden som fanden leser bibelen så det misset jeg visst. Så han var utro mot den andre dama da han datet deg? Det er jo ikke bra. 

Anonymkode: 910a0...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åh, beklager, jeg må ha lest tråden som fanden leser bibelen så det misset jeg visst. Så han var utro mot den andre dama da han datet deg? Det er jo ikke bra. 

Anonymkode: 910a0...f00

Ja det var han , dessverre. 

Anonymkode: 18407...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå har jeg fått bekreftet at han hadde dame men ville ut av forholdet og derfor hadde Tinder. Han har plaget meg i månedsvis etter jeg kuttet han ut, sier at det er meg han vi ha og er forelsket i, men jeg kuttet han tvert ut når jeg fikk vite det og har blitt kjæreste med en annen en. Og vi er lykkelige sammen ❤️ 

Anonymkode: 18407...00b

👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...