Gå til innhold

Matchen med en jeg dater er plutselig borte fra Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hmm...Mistet interessen for deg eller tinder / datingen generelt? 

Har du svart noe mer på denne meldingen? 

Anonymkode: 63ee4...395

Skal møte han på lørdag men gidder ikke å ta han seriøst lengre. Skal møte en annen helgen etter og tror jeg bare dropper hele fyren. Skal naturligvis spørre  han face to face på lørdag.

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 18.19):

Send melding.

»Skulle bare finne samtalen - men den er ikke der. Ser du den?»

 

Sånn.

Anonymkode: 0e580...dff

Hvorfor gjøre det når de fortsatt dater og hun har personlig kontaktinfo på han som er mye mer verdt enn en upersonlig Tinder-match? Ingen vits å skape unødvendig drama.

Endret av Grüner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Skal møte han på lørdag men gidder ikke å ta han seriøst lengre. Skal møte en annen helgen etter og tror jeg bare dropper hele fyren. Skal naturligvis spørre  han face to face på lørdag.

Anonymkode: 18407...00b

Forstår du har mistet interessen. Men - du skal møte en annen så du dater/snakker med andre du også? 

Anonymkode: d7483...c1c

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, slutt

Anonymkode: 006cc...f00

Begynner å lure på om det er det samme nautet som kommer og skriver dette i alle tråder.

Anonymkode: 4d528...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han og han sa det var fordi han ville slette hele Tinder siden han hadde truffet meg. Han er  seriøs og vil fortsette med meg. Han har ingen andre match og kommer til å slette seg om det blir oss. Jeg holdt litt tilbake og sa vi måtte treffes flere ganger for å se. Men han ville ha noe videre med meg. Så vi får se om det blir noe eller ikke.

Jeg er jo selv på Tinder og kommer ikke  til å slette meg selv heller, før jeg vet det blir oss. Valgte å stole på han, men vi får se, skal ha et øye åpent :) 

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spurte han og han sa det var fordi han ville slette hele Tinder siden han hadde truffet meg. Han er  seriøs og vil fortsette med meg. Han har ingen andre match og kommer til å slette seg om det blir oss. Jeg holdt litt tilbake og sa vi måtte treffes flere ganger for å se. Men han ville ha noe videre med meg. Så vi får se om det blir noe eller ikke.

Jeg er jo selv på Tinder og kommer ikke  til å slette meg selv heller, før jeg vet det blir oss. Valgte å stole på han, men vi får se, skal ha et øye åpent :) 

Anonymkode: 18407...00b

Da hadde jeg bedt om å få se tinderen hans etter ferske matcher og meldinger for det der høres ikke logisk ut. Slette deg fra tinder fordi han skal slette hele appen.... Nei kjøper den ikke... 

Helt vanlig at menn påstår å ville noe seriøst og ville satse, bare for å få seg en å pule på i noen måneder til noe mer spennende dukker opp 

Anonymkode: fa164...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da hadde jeg bedt om å få se tinderen hans etter ferske matcher og meldinger for det der høres ikke logisk ut. Slette deg fra tinder fordi han skal slette hele appen.... Nei kjøper den ikke... 

Helt vanlig at menn påstår å ville noe seriøst og ville satse, bare for å få seg en å pule på i noen måneder til noe mer spennende dukker opp 

Anonymkode: fa164...c95

Ja men da tar jeg det derifra, bruker han til å pule på til jeg finner en som er seriøs på ordentlig da. Jeg føler heller det er han som er veldig seriøs men det er nå så. Ingen vet hva andre tenker likevel. Jeg finner det ut fort nok, sikkert likevel :)

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg spurte han og han sa det var fordi han ville slette hele Tinder siden han hadde truffet meg. Han er  seriøs og vil fortsette med meg. Han har ingen andre match og kommer til å slette seg om det blir oss. Jeg holdt litt tilbake og sa vi måtte treffes flere ganger for å se. Men han ville ha noe videre med meg. Så vi får se om det blir noe eller ikke.

Jeg er jo selv på Tinder og kommer ikke  til å slette meg selv heller, før jeg vet det blir oss. Valgte å stole på han, men vi får se, skal ha et øye åpent :) 

Anonymkode: 18407...00b

Men….

Ganske ballsy av deg å konfrontere ham med dette når du skal treffe en annen neste helg?

Hva er det for noe? 😅🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (13 minutter siden):

Men….

Ganske ballsy av deg å konfrontere ham med dette når du skal treffe en annen neste helg?

Hva er det for noe? 😅🤷‍♀️

Det var avtalt i forveien og han vet jo om det, så da er det jo greit. Er helt åpen om alt jeg med datene mine. 

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var avtalt i forveien og han vet jo om det, så da er det jo greit. Er helt åpen om alt jeg med datene mine. 

Anonymkode: 18407...00b

Hvordan tror du han tolker det da?

At du……ikke er interessert.

Synes det er ganske merkelig å forvente at du skal ta for deg hele koldtbordet mens han pent skal forholde seg kun til deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Hvordan tror du han tolker det da?

At du……ikke er interessert.

Synes det er ganske merkelig å forvente at du skal ta for deg hele koldtbordet mens han pent skal forholde seg kun til deg.

Ja det må du bare synes, han gjør som han vil. Dette var avtalt før jeg møtte han og jeg kan ikke avbestille pga penger og billetter. D u vet ikke historien så du kan bare la være å dømme om noe du ikke vet noe om. Han vet alt om det også så har vært helt åpen om det. Men han vil noe mer nå og er veldig seriøs og  jeg må bare få dette sjekket.

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja men da tar jeg det derifra, bruker han til å pule på til jeg finner en som er seriøs på ordentlig da. Jeg føler heller det er han som er veldig seriøs men det er nå så. Ingen vet hva andre tenker likevel. Jeg finner det ut fort nok, sikkert likevel :)

Anonymkode: 18407...00b

Æsj, du er skikkelig ekkel. 

Anonymkode: abd66...7a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Man ønsker vel at folk skal forsvinne fra Tinder når dating i den virkelige verden har startet? Eller er du redd for at han tar deg for seriøst for tidlig? Eller er det du som ikke vil være seriøs?

Anonymkode: 388b0...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hæ? Man ønsker vel at folk skal forsvinne fra Tinder når dating i den virkelige verden har startet? Eller er du redd for at han tar deg for seriøst for tidlig? Eller er det du som ikke vil være seriøs?

Anonymkode: 388b0...e3f

Han er veldig seriøs og ber meg ut på ferie og andre tilstelninger og . Så her er det veldig seriøst fra hans side. Så vi får se :) 

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som nevnt bare opplevd dette én gang tidligere, men nå skjedde det jammen igjen. Ikke konfrontert henne enda, men lurer på hvor vanlig oppførsel dette er blant kvinner som faktisk er interessert.

Anonymkode: a21f3...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som nevnt bare opplevd dette én gang tidligere, men nå skjedde det jammen igjen. Ikke konfrontert henne enda, men lurer på hvor vanlig oppførsel dette er blant kvinner som faktisk er interessert.

Anonymkode: a21f3...7b1

Vet ikke, jeg sletter ikke mine, men jeg dater faktisk han som slettet meg som match enda og han vil og er veldig seriøs, så jeg tror kanskje jeg skal satse på han her. Så får jeg bare se om han er noe å samle på etterhvert da,

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 12.52):

Finner ikke igjen det vi har skrevet om, har han slettet  meg som match da? Veldig rart for jeg dater han jo enda. Må vel spørre han , men spør her først.

Har han enten slettet meg som match eller slettet hele tinder? Noen som vet?

Anonymkode: 18407...00b

Han har vel slettet Tinder da?

Anonymkode: 39413...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Opplevde det samme. Viste seg at han hadde slettet Tinder fordi han hadde møtt meg🥰

Anonymkode: 39413...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, det viste seg at han datet ei annen dame også men var lei av henne. Kuttet han tvert ut når jeg fikk vite dette og er np sammen med en annen jeg også møtte på Tinder. Vært sammen i 8 mnd snart nå ❤️ 

Anonymkode: 18407...00b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.6.2023 den 12.52):

Finner ikke igjen det vi har skrevet om, har han slettet  meg som match da? Veldig rart for jeg dater han jo enda. Må vel spørre han , men spør her først.

Har han enten slettet meg som match eller slettet hele tinder? Noen som vet?

Anonymkode: 18407...00b

Hvordan i all verden kan vi vite det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...