Gå til innhold

Matchen med en jeg dater er plutselig borte fra Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Akkurat dette jeg også tenkte. Så jeg er usikker på om jeg vil date han videre, men vi har en avtale på lørdag. Får se om jeg orker å møte han og om jeg gjør det, kommer jeg til å spørre han om dette. Det er vel ikke å være for kontrollerende det vel? Vil han komme opp igjen på Tinder , slev om han har slettet meg som match? Noen som vet?

Skulle likt å sett om han har endret noe der!

Anonymkode: 18407...00b

Absolutt ikke kontrollerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om venninne eller noe finner han og matcher med han, så er også km-avstanden en indikator som kan hjelpe deg å se hvor aktiv han er der inne. Hver gang han åpner den på ny lokasjon (f.eks jobb/hjem), så endrer den seg. Egentlig synes jeg vel det bare er å dumpe helle fyren om det går så langt at man må ta i bruk sånne "triks", men greit å vite om i hvert fall

Anonymkode: b96ed...60d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke venner som kan søke han opp så kan du kjøpe et simkort og lage en ekstra profil (uten dine bilder så han ikke rekker å se deg først og blokkere igjen). Går an å ha Tinder på PC-også om du ikke har en ekstra mobil å bruke den på. 

De aller fleste har forresten ikke slått av "vis aktivitetsstatus" på sin profil, så om han har vært online siste 24 timer vil du se en grønn prikk på bildet hans hvor det står "Nylig aktiv" når du får han opp i bunken.  (Denne informasjonen er kun synlig før du sveiper høyre eller venstre). 

Anonymkode: 89124...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare vært en ok løsning, at han slettet tinder for deg 😍

Anonymkode: 006cc...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere pult så er dere jo ferdig med hverandre og skal finne noen andre å ligge med.

Tinder er en puleapp for raske og ukompliserte ligg.

Anonymkode: 2ae9e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir så irritert. Det er jo ganske så tydelig at du fortsatt er på Tinder. Er det noe bedre enn at han har slettet deg som match?

Anonymkode: 1daad...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du blir så irritert. Det er jo ganske så tydelig at du fortsatt er på Tinder. Er det noe bedre enn at han har slettet deg som match?

Anonymkode: 1daad...8c9

Man sletter ikke matchen med den man dater, og samtidig fortsetter å bruke appen? Det er jo to forskjellige ting at man fortsatt har hverandre på lista mens man er i startfasen og dater, og det å fjerne vedkommende for å kunne oppdatere og slikt uten at den andre skal få det med seg?

Anonymkode: ddd98...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har dere pult så er dere jo ferdig med hverandre og skal finne noen andre å ligge med.

Tinder er en puleapp for raske og ukompliserte ligg.

Anonymkode: 2ae9e...5f6

Herregud, slutt

Anonymkode: 006cc...f00

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke venninner som kan bidra så kan sikkert noen på KG hjelpe til å finne fyren 🕵️‍♀️

Anonymkode: ddd98...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man sletter ikke matchen med den man dater, og samtidig fortsetter å bruke appen? Det er jo to forskjellige ting at man fortsatt har hverandre på lista mens man er i startfasen og dater, og det å fjerne vedkommende for å kunne oppdatere og slikt uten at den andre skal få det med seg?

Anonymkode: ddd98...fde

Tenker også dette. KOmmer til å spørre han på lørdag.

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Om venninne eller noe finner han og matcher med han, så er også km-avstanden en indikator som kan hjelpe deg å se hvor aktiv han er der inne. Hver gang han åpner den på ny lokasjon (f.eks jobb/hjem), så endrer den seg. Egentlig synes jeg vel det bare er å dumpe helle fyren om det går så langt at man må ta i bruk sånne "triks", men greit å vite om i hvert fall

Anonymkode: b96ed...60d

Det er ikke verdt stresset å drive å lete etter han der. Dessuten kan han ha tinder gold og bruker funksjonen man kan gjemme profilen sin for alle andre enn de han selv har likt. 

 

Anonymkode: fa164...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke verdt stresset å drive å lete etter han der. Dessuten kan han ha tinder gold og bruker funksjonen man kan gjemme profilen sin for alle andre enn de han selv har likt. 

 

Anonymkode: fa164...c95

Fullestendig enig i at det ikke er verdt det. Men sjansen er minimal for at han (som mann) skjuler seg for alle andre enn de han selv har likt. Min erfaring er at de fleste menn skaffer seg Gold fordi de blir hektet på å se hvem som liker dem, og den moroa forsvinner når du må like først. Damer er mer tilbøyelige til å ville være skjult der inne, fordi vi får match med omtrent alt vi sveiper på uansett.

Anonymkode: b96ed...60d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fullestendig enig i at det ikke er verdt det. Men sjansen er minimal for at han (som mann) skjuler seg for alle andre enn de han selv har likt. Min erfaring er at de fleste menn skaffer seg Gold fordi de blir hektet på å se hvem som liker dem, og den moroa forsvinner når du må like først. Damer er mer tilbøyelige til å ville være skjult der inne, fordi vi får match med omtrent alt vi sveiper på uansett.

Anonymkode: b96ed...60d

Ja med unntak av utro menn da... 

Anonymkode: fa164...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja med unntak av utro menn da... 

Anonymkode: fa164...c95

En del av dem vil nok skjule seg ja. Men han tråden handler om virker ikke som han selv synes han har gjort noe galt, i og med at han innrømmer å ha slettet henne - så at han tenker på at han skal skjule seg høres usannsynlig ut.

Anonymkode: b96ed...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fullestendig enig i at det ikke er verdt det. Men sjansen er minimal for at han (som mann) skjuler seg for alle andre enn de han selv har likt. Min erfaring er at de fleste menn skaffer seg Gold fordi de blir hektet på å se hvem som liker dem, og den moroa forsvinner når du må like først. Damer er mer tilbøyelige til å ville være skjult der inne, fordi vi får match med omtrent alt vi sveiper på uansett.

Anonymkode: b96ed...60d

Jeg tror du har skjønt det. Jeg måtte i så fall ha vært en av de som får uhåndterlige mengder interesse, eller har hele jobbkretsen min på Tinder.

Anonymkode: eb925...5d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det én ting jeg har lært av denne tråden, så er det at jeg bare aldri må skille meg. Jeg har ikke sjans til å forstå dagens dating😅

Anonymkode: f370f...770

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En del av dem vil nok skjule seg ja. Men han tråden handler om virker ikke som han selv synes han har gjort noe galt, i og med at han innrømmer å ha slettet henne - så at han tenker på at han skal skjule seg høres usannsynlig ut.

Anonymkode: b96ed...60d

Nettopp, han skjuler det ikke men bare sa at det var fordi han hadde meg på tlf, snap og messenger som om det var helt naturlig, mens jeg stusset og blir mistenksom. Men som dere sier, så får jeg omtrent match på alle jeg trykker hjerte på, s å jeg vil ikke slite med å finne noen ny. 

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme, spurte om han hadde slettet Tinder siden matchen var borte. 
Neida, men han hadde jo meg på Snap. 
Det var takk og farvel til han. 

Anonymkode: 32a48...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2023 at 8:48 PM, AnonymBruker said:

Hver gang det har skjedd meg så har daten oppdatert profilen sin og datet andre bak min rygg. 

Først vrir de seg unna når jeg spør hva som skjedde med matchen og profilem dems så senere så har jeg spurt igjen fordi jeg merker at de er mindre på, og da blir de sure /går i forsvarsposisjon "jammen vi ble aldri enige om å være eksklusive så du kan ikke si det er galt jeg treffer andre!!" 

Men det er jo ganske galt når de gjør det bak min rygg og gir meg inntrykk av at det går bra mellom oss, og utspekulert slettet matchen for at jeg ikke skal se de har lastet opp mye bilder osv..  

Så det der er rødt flagg i mine øyne... 

Anonymkode: fa164...c95

Dette har bare skjedd meg én gang, men da var det selvfølgelig det hun gjorde. Det kom heldigvis ganske raskt for dagen, og hun ble dumpet ettertrykkelig.

Anonymkode: a21f3...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

At han hadde meg på snap og messenger , derfor. Ble litt skeptisk nå og har mistet litt interessen for å være ærlig.

Anonymkode: 18407...00b

Hmm...Mistet interessen for deg eller tinder / datingen generelt? 

Har du svart noe mer på denne meldingen? 

Anonymkode: 63ee4...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...