Gå til innhold

Matchen med en jeg dater er plutselig borte fra Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Alt er ett rødt flagg på KG 😂

Anonymkode: 913ec...2f1

Har hørt at det snart er tomt her og at det er leveringsproblemer på nye røde flagg 😲😅

Anonymkode: 13534...166

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare min tanke men dumt å sende melding. Da får han tid til å finne på en manipulerende unnskyldning som høres bra ut for deg, mens spør du de face to face ser du fort hvor ukomfortable de blir når de ikke får tid til å tenke opp en løgn 

Anonymkode: fa164...c95

For seint , har sendt melding. 

Anonymkode: 18407...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For seint , har sendt melding. 

Anonymkode: 18407...00b

Hva svarte han?

Anonymkode: 93d46...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva svarte han?

Anonymkode: 93d46...57c

At han hadde meg på snap og messenger , derfor. Ble litt skeptisk nå og har mistet litt interessen for å være ærlig.

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At han hadde meg på snap og messenger , derfor. Ble litt skeptisk nå og har mistet litt interessen for å være ærlig.

Anonymkode: 18407...00b

Så han hadde bare ryddet i matchene sine?😏 Nei, der hadde jeg blitt usjarmert! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tulla23 skrev (5 minutter siden):

Så han hadde bare ryddet i matchene sine?😏 Nei, der hadde jeg blitt usjarmert! 

Ja" Og skal møte han i morgen. Må si at  jeg har mistet interessen litt. Usjarmerende å slette meg derifra 😕 

Anonymkode: 18407...00b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja" Og skal møte han i morgen. Må si at  jeg har mistet interessen litt. Usjarmerende å slette meg derifra 😕 

Anonymkode: 18407...00b

Jeg ville tolket det dit at han er en player. Hadde ikke følt meg som om jeg var bra nok. Så da kommer du han i forkjøpet og viser at du fortjener bedre 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja" Og skal møte han i morgen. Må si at  jeg har mistet interessen litt. Usjarmerende å slette meg derifra 😕 

Anonymkode: 18407...00b

Har han slettet deg, eller har han bare kutta ut tinder? Det er jo en vesentlig forskjell men for deg vil det jo se helt likt ut.

Anonymkode: 13534...166

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Finner ikke igjen det vi har skrevet om, har han slettet  meg som match da? Veldig rart for jeg dater han jo enda. Må vel spørre han , men spør her først.

Har han enten slettet meg som match eller slettet hele tinder? Noen som vet?

Anonymkode: 18407...00b

Mine dater har heller ikke funnet meg igjen. For jeg går ut av tinder når jeg dater mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At han hadde meg på snap og messenger , derfor. Ble litt skeptisk nå og har mistet litt interessen for å være ærlig.

Anonymkode: 18407...00b

Så ville jeg spurt om han hadde slettet tinder. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slettet deg på Tinder så du ikke skal se at statusen hans er aktiv. Det igjen er fordi han snakker med andre der inne. 

Anonymkode: 1fa6e...3fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han bare har slettet deg, og ikke hele appen så er det en major turn off ja. 

Anonymkode: ddd98...fde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Om han bare har slettet deg, og ikke hele appen så er det en major turn off ja. 

Anonymkode: ddd98...fde

Det kan ikke hun se. Hun må spørre ham om han har slettet hele appen. Det gjorde jeg hver gang jeg traff en som jeg ville treffe igjen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

exictence skrev (50 minutter siden):

Det kan ikke hun se. Hun må spørre ham om han har slettet hele appen. Det gjorde jeg hver gang jeg traff en som jeg ville treffe igjen.

Tolket svarene til TS lenger opp her som at hun har spurt, og at han bekrefter at han har slettet akkurat henne "fordi han har henne på snap og messenger"... 

Anonymkode: ddd98...fde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At han hadde meg på snap og messenger , derfor. Ble litt skeptisk nå og har mistet litt interessen for å være ærlig.

Anonymkode: 18407...00b

Oversettes til : siden jeg har deg på snap og messenger kan jeg slette deg fra tinder så jeg kan oppdatere profilen og date andre med minst mulig drama, og ha deg som en backup det er greit å groome til å gå på manipuleringen og utnyttingen min mens jeg jakter noen andre og bedre og kan kvitte meg med deg 

Anonymkode: fa164...c95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oversettes til : siden jeg har deg på snap og messenger kan jeg slette deg fra tinder så jeg kan oppdatere profilen og date andre med minst mulig drama, og ha deg som en backup det er greit å groome til å gå på manipuleringen og utnyttingen min mens jeg jakter noen andre og bedre og kan kvitte meg med deg 

Anonymkode: fa164...c95

Akkurat dette jeg også tenkte. Så jeg er usikker på om jeg vil date han videre, men vi har en avtale på lørdag. Får se om jeg orker å møte han og om jeg gjør det, kommer jeg til å spørre han om dette. Det er vel ikke å være for kontrollerende det vel? Vil han komme opp igjen på Tinder , slev om han har slettet meg som match? Noen som vet?

Skulle likt å sett om han har endret noe der!

Anonymkode: 18407...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat dette jeg også tenkte. Så jeg er usikker på om jeg vil date han videre, men vi har en avtale på lørdag. Får se om jeg orker å møte han og om jeg gjør det, kommer jeg til å spørre han om dette. Det er vel ikke å være for kontrollerende det vel? Vil han komme opp igjen på Tinder , slev om han har slettet meg som match? Noen som vet?

Skulle likt å sett om han har endret noe der!

Anonymkode: 18407...00b

Menn som holder på sånn vil kalle det kontrollerende. Alle de jeg har opplevd det samme med og konfrontert har vridd det over på meg og det er en form for manipulasjon for å få deg til å føle deg liten og ikke tørre å stille krav og forventninger til han, sånn at de kan slippe unna med det og fortsette akuratt som de vil.... 

Det kommer egentlig ingenting lytting ut av å konfrontere om sånt, eller tillltsbrudd og utroskap generelt etter min erfaring. Først så nekter de og later som det hele er uskyldig og en misforståelse og at alt er bra mellom dere, men etterhvert som man merker at det faktisk er noe som skurrer og man spør igjen så vrir de det over på deg at man er sjalu eller kontrollerende og fremstiller det som at DE ikke vil fortsette å date pga DU er problemet... Og da er psykologien sånn at man legger vekk det røde flagget for å ikke bli dumpa, så får de fortsette sin shady oppførsel som før fordi de har deg rundt lillefingeren redd for at han skal like deg mindre eller dumpe om man stiller spørsmål og normale krav om lojalitet. Bare vær sann mot deg selv om han begynner sånn, for det er ikke du som er kontrollerende, det er han som er en dust og da er det du som bør dumpe og ikke falle for den omvendte psykologien og manipulasjonen der han truer med å dumpe. 

Anonymkode: fa164...c95

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

... Det kommer egentlig ingenting lytting ut av å konfrontere om sånt,

Oops det kom det en skrivefeil! Det skulle stå "kommer ingenting nyttig", var autocorrect som skrev lytting. 

Anonymkode: fa164...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg glatt gått videre, med mindre han bekrefte at han har sletta tinder. Du kan kanskje slette profilen også starte på nytt, da vil jeg tro du skal se han hvis han er der fortsatt. 

Anonymkode: 25d10...5de

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

 Vil han komme opp igjen på Tinder , slev om han har slettet meg som match? Noen som vet?

Skulle likt å sett om han har endret noe der!

Anonymkode: 18407...00b

Ikke alltid de kommer opp igjen, dessverre. Nå har jo Tinder også fått en ny funksjon som heter "blokker", som gjør at man garanterer at man ikke får opp vedkommende igjen. Du kan kanskje alliere deg med en venninne som kan holde utkikk etter han? 

Anonymkode: ddd98...fde

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...