Gå til innhold

"Må jo kjøpe ny kjole" som gjest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/13/2023 at 3:58 PM, AnonymBruker said:

Helt enig! Nå er jeg veldig slem, men de som skriver at det er kjedelig å bruke de samme to kjolene hver gang når gjestene er de samme, eller som sier de har endret smak på 10 år, tenker jeg er sånne som handler på Vero Moda = mangler totalt stil. De kule damene har så fine to kjoler at de kan bruke dem livet ut, og skifter ikke smak i løpet av 10 år. Og enda slemmere - de kommer også fortsatt inn i de gamle kjolene sine..Men bare gå rundt i stadig nye polyester-fast-fashion-kjoler dere. 

Anonymkode: 5cf83...fb1

Jeg passet 10 år gamle kjoler før jeg ble gravid.

Anonymkode: 9f1f0...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Noen føler sikkert på presset til å vise seg i noe man ikke har gått med før,men visste ikke at det forventes at man skal bruke ny kjole for hvert selskap man er i..

Jeg har ihvertfall aldri tenkt over det at jeg må kjøpe nye klær for visse anledninger.

Jeg kjøper klær hvis jrg har lyst på et plagg,eller hvis jeg trenger noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2023 at 2:34 PM, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke hva du mener med  «som egner seg i bryllup». Bryllup krever da ingen spesiell stil. Det er jo veldig sjelden dresskode strengere enn dress eller mørk dress. Altså akkurat det samme som konfirmasjon, 40-års lag eller lignende.

Men hvis dere vanker i kretser der man aldri pynter seg og derfor synes det er fullstendig uhørt å kjøpe dere en vanlig penkjole, så får dere vel enten takke nei eller kjøpe brukt og selge igjen etterpå.

Anonymkode: 93679...471

I 40 årslag kunne jeg stilt i skjørt og bluse. Hadde ikke gjort det i bryllup.

Anonymkode: 9f1f0...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...