Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle snille godjenter som har vært innom!! :klem:

Jeg har hatt det litt travelt de siste dagene og ikke rukket å skrive noe. Det går bra med jobbsøkinga, jeg er litt mer oppå nå. Skal snart i et møte (ikke jobbintervju) om å få en opplæringsplass et sted.

Hvis jeg tar ett års videre utdanning fra august er jeg sikret jobb framover!! Det lokker veldig! Nesten så jeg har mer lyst til det enn å ha en av de jobbene jeg "burde" ha søkt på i følge utdannelsen min, for det er jobber som jeg aldri kommer til å mestre er jeg redd... (har havnet på litt for vanskelig utdanning, men gjort er gjort)

Hmm, hvordan blir det med babyplanene dersom jeg tar ett års utdanning fra august? :klø: Da er jeg ferdig juni 2007. Regelen sier at en må jobbe 6 av de siste 10 månedene før fødsel... Så jeg må jo jobbe ei god stund etter dette utdanningsåret, også. Det kommer til å ta alt for lang tid før vi kan begynne å prøve da.... :grine: Må tenke litt på dette..

Og mannen begynner å bli klar, gitt!! :hoppe: Han kommer stadig oftere med babykommentarer og snur seg etter barnevogner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!!

Ikke bekymre deg du! Sjekk med lånekassen for du får noe støtte derfra dersom du er student også! Jeg vet ikke noe om det annet enn at noe finnes,så du må undersøke!!

Herlig at du er på topp nå! Syns du skal velge akkurat det du har mest lyst til! Å uansett om dere begynner å prøve til "feil" tid liksom ifht økonomi,jobb etc så vet man aldri hvor lang tid det kan ta....(prøvde 14 mndr selv..)

Og hvis det går fort som f,så jobber vel mannen din? Og det er utrolig hva man klarer seg med,bare man går inn for det!!

Så her er det bare å glede seg over at mannen er på gli og flyte på positive tanker!!Alt ordner seg på et eller annet vis vettu!!

Ha en herlig søndag snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen, håper alt står bra til! Babyprøving og jobb ordner seg alltid til slutt, gjør som Skytte foreslår, så finner du nok ut av hva du har rett på og slikt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at du er på topp nå! Syns du skal velge akkurat det du har mest lyst til! Å uansett om dere begynner å prøve til "feil" tid liksom ifht økonomi,jobb etc så vet man aldri hvor lang tid det kan ta....(prøvde 14 mndr selv..)

Og hvis det går fort som f,så jobber vel mannen din? Og det er utrolig hva man klarer seg med,bare man går inn for det!!

Ja, mannen har hatt jobb, så vi lever på de pengene, og har egentlig ganske bra økonomi. Så om jeg skulle blitt gravid nå på flekken, så hadde vi klart oss godt økonomisk. Mulig jeg er teit, men det føles litt godt å ha en jobb å ta permisjon fra, på en måte... Så mye lettere å komme tilbake etterpå når jobben allerede er i boks. Dessuten så gleder jeg med til å tjene egne penger, også! Har jo levd på han lenge nå.. :rodme:

Dag 33 faktisk. Lang syklus dette. Har selvfølgelig testet ( ;) ), men den var negativ, dessverre.

:klem: til Skytte, Pi@ og Missbumblebee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med lange sykluser ja.. Enten så skal det testes positivt, eller så kan syklusene hoppe videre til neste...

Skjønner godt at du gjerne vil ha en jobb før du blir gravid, håper det går som du ønsker!! Ha en finfin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Æsj så gørr med lange sykluser og neg test.....

Da er det som sagt bare å håpe på ny syklus fortest mulig!

Skjønner godt tankene dine om å ønske deg jobb og tjene egne penger.Er en del av selvrealiseringsbehovet vårt det! Men du vet at det blir!!

Med tid og stunder vi vet ikke når og vi vet ikke hvor,men vi vet at det blir!

Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 34 - mensen kom. Endelig.. Ja, altså, når jeg allikevel visste at den skulle komme, mener jeg. ;)

Missbumblebee; Ja, jeg ønsker i grunn å ha jobb i boks før jeg blir gravid. Har mye å bety, sånn trygghetsmessig. Selv om vi vil klare oss økonomisk, så er det trygt og godt å ha en jobb å komme tilbake til etter permisjonen.

Ehm... må jeg vente til jeg får fast jobb? Eller "holder det" med vikariater? For jeg kan jo ha mange 1års vikariater før jeg får meg fast jobb... Og det kan jo fint ta en 3-4-5 år! :overrasket:

Skytte; Ja, det blir stas å tjene egne penger! Gleder meg skikkelig til at det skal komme inn penger på kontoen som jeg har tjent! :danse:

Ellers, så går ting bra. Har muskelknuter i ryggen, pga jobbsøkingsstresset, men går til massasje, så det går forhåpentligvis over snart. Jeg går og heiser opp skuldrene, så jeg har vondt i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen lille kakaosnupp!!

Vikariater går heeelt fint du! Jeg har heller ingen fast jobb og vikariatene mine er gått ut,så jeg har jo egentlig ikke jobb da! Meeen,passer på å være ofte innom jobben så de ikke skal få sjangsen til å glemme meg! Men regner med det er like mye behov for folk i helsevesenet når permisjonen min er ferdig så det tenker jeg ikke på! Aller helst håper jeg å ha fått meg en annen jobb til da men...!

Huff,muskelknuter er auauau...Må passe på at hodet er ovenfor skuldrene og ikke mellom dem ;)

Men psykisk stress slår ut fysisk om man vil eller ikke...Desverre..

Men nå syns jeg du skal se deg fornøyd med denne ukens innsats,nyyyte helga med god mat og drikke og tenke på at i neste uke kommer det nye muligheter,samt en ny pp!!

Ha ei strålende helg tuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kakao!

Saa bra at mannen begynner aa bli klar! Det var det jeg visste! :sjarmor:

Haaper muskelvondtene slipper taket og at du faar en smertefri og fin helg!

Lykke til videre med jobbsoeking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei du!!

Hvor er du? Er det bra med deg?

Håper det! Kanskje du har funnet noe lurt eller bare er opptatt med å nusse på mannen?! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...