Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Hei vennen! Så flink du er!!!! :klappe:

Lykke til med søking og ringing og alt i dag også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo flinkingen :klappe:

Det er et kjempeskritt du har tatt. Det er jenta si det. Skjønner at det er kjempeskummelt å ringe rundt, men nå er du i gang :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten, jenter! :kyss: Jeg setter utrolig stor pris på det!!

Jeg føler virkelig jeg er på en bra bølge, ja. Har ringt noen jobbtelefoner i dag, og har flere ting gående parallelt, så jeg blir ikke lammet om jeg får negativt svar hos noen. Tankegangen jeg har nå, er at jeg må ha flere baller i lufta, og så vil kanskje noen falle ned i hånden tilslutt. :)

Håper sambo blir enda mer positiv til baby etter at jeg har kommet meg i jobb. I dag så vi på sko, og da fant han noen søte i str 20. Han var imponert over hvor små sko som fantes. Lille meg tar det jo selvfølgelig som et positivt tegn! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt av mannen din å se på babysko da! ;) Du har nok rett i det med å ha flere baller i lufta, før eller siden må det jo bare klaffe det!

Egentlig bare innom med en natta :klem: jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Kommer innom en tidlig fredagsmorgen for å ønske deg ei superduper helg!! Håper du får kost deg masse med mannen!! Søt episode med skoene! Han er nok ikke langt unna deg tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! :klem:

Gikk litt tråere i dag med jobbsøkingen, men det går seg til. Skal ta helt fri nå i helga og så ta flere telefoner på mandag.

Søndag skal jeg og min kjære på langtur på ski. Det er meldt noe vind, men ellers sol og passe temperatur, så det blir flott med en fjellskitur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: til jobbsøkeren. Høres smart ut å kontakte flere steder samtidig så blir det ikke så fælt å få nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Her kommer jeg for å være nysgjerrig på om helga var bra og for å ønske deg ei fabelaktig ny uke med uante muligheter!! Masse lykke til denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja, helga var helt super. Lørdag var vi og shoppet, og søndag var vi på langtur på ski. Gikk i nesten 8 timer. Var helt salig i både kropp og sjel, etterpå. Hadde finvær, -10 grader og noe vind. Har ganske bra utstyr nå (skaffet litt etter hvert oppgjennom tia), så vi frøs ikke i det hele tatt. Frøs faktisk mere da jeg var ute og gikk nå. ;)

Hadde med samboeren på h&m i dag!!!!!! Jeg spurte om han ville bli med på babyavdelingen, og det ville han. Viste han de aller søteste småe klærne, og han syntes de var fine. :hjerter_rundt: Etter en liten stund spurte jeg om vi skulle se etter klær til oss selv, men da sa han at det var veldig koselig å være der (altså bli litt lengre i babyavd.) og se på babyklærne. Så babyklærsmelteprosjektet ble vellykket! :ler:

Prøver ikke å gå for fort fram med babyideene mine. Men har i allefall funnet ut at selv om han begynner på 3 år studier til høsten, så trenger vi ikke å vente 3 år med å få baby. Tvert om, han trodde jeg kom til å ville ha baby med en gang jeg fikk fast jobb. :overrasket: Har jeg ikke sagt det tydelig nok at jeg vil ha baby? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg bare deppa... Ingen ting går min vei, og alt føles bare håpløst... :sur:

Håper det bare er pms. Går ikke an å være så irritabel og sytete. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Så BRA at mannen din sa sånt!! Hurra!!

Men aaaauda for deppedag...sånne dager er så pyyyyton å ha...Men desverre er de helt uunngåelige...Får bare håpe det gikk over og at ting har snudd seg nå! Du må ikke gi opp vettu! Du er en kjempejente med stort potensiale! Motgangen takler du og den skal gjøre deg sterk!

Håper virkelig du har en myyye bedre dag idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kakao, haaper du foeler deg bedre naa! PMS er kjipe greier, det kan jeg skrive under paa. :sjenert:

Synes virkelig mannen din begynner aa miste MIKE-preget! :tommelsmil: Foer du aner det saa vil han ha baby like mye som deg! ;)

Lykke til med videre jobbsoeking. Er sikker paa at du faar napp snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...