Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, så mange innom! :hoppe:

Har sust litt innom hos dere også, men ikke rukket og skrive noe de siste dagene, for jeg går på kurs nå. Håper alle har det bra!

MissB; Ja, jeg ble kjempeglad for nyhetene fra legen. Så slipper jeg å bekymre meg for dette mer.

Skytte; Skal innpå babyverdenen, mer. Ser ut som ei bra side, ja. Jo, i grunn tror jeg at mannen blir klar snart. Men det skifter også så veldig fra dag til dag. :sjenert: Ikke at jeg spør hver dag, nei. Men jeg plukker jo opp signaler her og der. Skulle jeg ha tippet, ville jeg ha tippet om 6 måneder. Nei, det blir for dumt å gjette. Han kan være klar i mars, og.. :)

Popelka; tusen takk for infoen om prolaktin! Litt dumt at høyt prolaktin har med eggstokkfunksjonen å gjøre...men samtidig så var jeg bare litt for høyt. Tok en ny prøve i dag, for det skulle taes en på nytt på dag 3-5. Så da får jeg sikkert høre på fredag.

Pi@; Ser ut som vi er rimelig i samme båt der i gården, ja.. Hmm, hva skal man gjøre med disse mennene? Jaja, de får bestemme selv. Meeeeen, det skader jo ikke å prøve å påvirke litt, da. :sjarmor:

Grace; Nei, skal holde den artikkelen for meg selv, ja. :ler:

Skytte; Tusen takk! Alltid koselig med besøk fra deg, knuppen!

Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å leve i uvissheten om når mannen skal bli klar, men det virker som du takler det veldig bra :klappe: , men hvis det skulle bli dumt og vanskelig så er "erfaren venter" Pi@ her.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Pi@! Kjempe :klem: din vei!

I mellomtiden får jeg kose meg med at andre her inne blir prøvere og gravide. Håper ikke vi blir så langt bak. :sjenert:

Er snart 26 år og vi har vært sammen i 6 år, så jeg synes kanskje vi burde være kvalifisert snart.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok heeelt sikkert dere er kvalifiserte ja!!

Bare typisk at disse mennene skal være så redde for alt!

I begynnelsen på vår prøving var sambo sånn at "vi tar det som det kommer..."

"er ikke noe å steve og prøve på..." "blir det så blir det"

Men så gikk det noen mnd og da fikk pipa en annen lyd ja!

Og da vi etter 14 mnd fikk to blå...Da var det en som var overlykkelig over at det endelig ble!!

Så de forandrer seg en del de også! Heldigvis!

En liten hverdagshistorie.........! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Skytte, for historien! :klem: Nå har jeg lagd vannbakkels etter den fantastiske oppskriften din! :sikle: Gjett om samboeren ble glad, da! De ble kjempegode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, jenter! Vi bare koser oss i dag og slapper av. Lese litt bøker og sånt. Jeg kan virkelig anbefale boka Babybekjennelser; Guide for nybakte foreldre. Den består av et tegnet bilde på hvert ark og med en morsom setning. Den tok virkelig mange graviditetsopplevelser på kornet, altså. Skikkelig morsomt!

Ellers, så har mannen tenkt å studere igjen. Mest sannsynlig et eller annet som tar tre år. Hmm, passer ikke det fint, mon tro? :icon_question: Ikke noe problem for han å bli far under studiene, vel? Blir i hvert fall ikke aktuelt å vente til han er ferdig og 30 år.... :sjenert:

Jeg har tro på at jeg kommer meg i jobb snart. Har speedet opp jobbsøkingen betraktelig. Skal si fra når jeg får meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu!!

Tror ikke det skal bli noe problem for mannen din å være student og pappa!

Tvert imot! Hva vil han studere?

Og jeg håper virkelig at du får napp på jobb snart!!! Har troen på deg jeg altså!

Ha en fin kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@: :klem: tilbake.

Skytte: Ja, skulle jo tro at pappa og student var en fin kombinasjon. Da får han jo være mer hjemme enn om han hadde jobbet. Han vet ikke helt hva han har lyst til enda, men fristen er jo 15.april, så han driver og undersøker hver dag nå på ulike studier. Tror økonomi frister han. Og det har han nese for også.

I går og i dag har jeg vært forkjølt... :tristbla: Og jeg som tar tran, da? Jaja, Marit Bjørgen ble syk, hun og, selv om hun hiver nedpå med tran.

Det renner fra øynene, jeg ser så utrolig trist ut... :tristbla: Kan ikke styre det, ser ut som jeg griner fra det ene øyet.

Har utsatt en del jobb-telefoner jeg skulle ha tatt. Synes ikke det tar seg ut med en forkjølt stemme når jeg skal forhøre meg om jobber og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søren..... :sur: Mannen og jeg så Ut på Nrk1 19.55 i dag... Det var en dokumentarserie om tenåringer. Fikk se tre stk tenåringer som var....hva skal jeg si?....tenåringer!

Så mannen ble alvorlig og sa; "det kan jo bli koselig med en baby, men søren, heller, om jeg gidder å ha sånne uhøflige og håpløse tenåringer i hus... Det tror jeg virkelig jeg ikke er klar for! Tror ikke jeg har lyst til det, altså...!".

:overrasket::sur::sjenert::grine::grine::grine:

Snakk om preventivt program, ass.

Hva er det jeg gjør feil? Hvorfor får alle andre par barn og ikke oss? Vi har vært sammen i 6 år.... Uææææh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: æsj at dere skulle se det programmet. Litt sånn samboeren min tenker også, om hva som kan skje med en tenåring i huset. Jeg prøver bare å si "halloooo det er veldig veldig lenge til, og innen den tid har vi klart å påvirke ungen vår i riktig retning så det her går helt fiiiin."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hilser på i det nye nabolaget! :vinke:

Så bra at eggløsningen er funnet!

Min er forsvunnet denne syklusen... :grine:

Uffda så kjipt med det programmet.

Men han glømmer det fort skal du se! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda....men tror du det satt så dypt?

Håper ikke det.Var forhåpentligvis bare en reaksjon der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...