Elise93 Skrevet 26. august 2023 #261 Del Skrevet 26. august 2023 Her går det også bra! 🥰 er 22+3 og kjenner masse liv om dagen, noe som er veldig hyggelig! 💕 er i veldig fin form, noe jeg er veldig glad for siden jeg hat en jobb der jeg står og går ganske mye. Har begynt å innrede barnerom og kjøpt inn endel allerede❤️ syns det er rart, men utrolig koselig å tenke på at vi har en liten baby neste år. Er gått inn i "nesting-modus" der jeg bare vil kjøpe inn og ordne alt 🙈 men skal vente litt med de dyreste tingene og prøve å gjøre noen kupp på black friday! Lykke til på OUL til dere som skal snart 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 27. august 2023 #262 Del Skrevet 27. august 2023 Elise93 skrev (21 timer siden): Her går det også bra! 🥰 er 22+3 og kjenner masse liv om dagen, noe som er veldig hyggelig! 💕 er i veldig fin form, noe jeg er veldig glad for siden jeg hat en jobb der jeg står og går ganske mye. Har begynt å innrede barnerom og kjøpt inn endel allerede❤️ syns det er rart, men utrolig koselig å tenke på at vi har en liten baby neste år. Er gått inn i "nesting-modus" der jeg bare vil kjøpe inn og ordne alt 🙈 men skal vente litt med de dyreste tingene og prøve å gjøre noen kupp på black friday! Lykke til på OUL til dere som skal snart 🥰 Gleder meg til jeg kan kjenne liv 💕 Det er så koselig Det var lurt 👏🏻 Det er black friday snart det har jeg helt glemt. Skal absolutt vente med diverse innkjøp til da Takk for tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 30. august 2023 #263 Del Skrevet 30. august 2023 Elise93 skrev (På 26.8.2023 den 9.48): Her går det også bra! 🥰 er 22+3 og kjenner masse liv om dagen, noe som er veldig hyggelig! 💕 er i veldig fin form, noe jeg er veldig glad for siden jeg hat en jobb der jeg står og går ganske mye. Har begynt å innrede barnerom og kjøpt inn endel allerede❤️ syns det er rart, men utrolig koselig å tenke på at vi har en liten baby neste år. Er gått inn i "nesting-modus" der jeg bare vil kjøpe inn og ordne alt 🙈 men skal vente litt med de dyreste tingene og prøve å gjøre noen kupp på black friday! Lykke til på OUL til dere som skal snart 🥰 Åh, så gøy! Elsket den fasen sist, denne gang tror jeg at jeg tar barnerom og sånn når h*n skal flytte ut fra vårt rom 😛 Men black friday er lurt! Jeg gjorde maaaange kupp, som babycall, bilstol, brystpumpe (som forsåvidt knapt ble brukt), seng+madrass, stokke tripp trapp ++++ En del ting som vogn og sånn var ikke på tilbud da, men kom på kampanje senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 30. august 2023 #264 Del Skrevet 30. august 2023 EmKay skrev (4 timer siden): Åh, så gøy! Elsket den fasen sist, denne gang tror jeg at jeg tar barnerom og sånn når h*n skal flytte ut fra vårt rom 😛 Men black friday er lurt! Jeg gjorde maaaange kupp, som babycall, bilstol, brystpumpe (som forsåvidt knapt ble brukt), seng+madrass, stokke tripp trapp ++++ En del ting som vogn og sånn var ikke på tilbud da, men kom på kampanje senere Man rekker vel kanskje å utnytte januarsalget også 😅 såvidt 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 1. september 2023 #265 Del Skrevet 1. september 2023 Hei dere🎉 18+5 i dag, og OUL overstått! Alt så fint og flott ut, lille var også litt foran vekstkurven sin og målte 19+3, som bare var fint mente jordmor. Vi så også en perfekt liten fot og et vink til skjermen, hihi Også fikk vi vite at vi venter en liten gutt 💙 Sååå glad og lettet nå 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. september 2023 #266 Del Skrevet 1. september 2023 sommerfugl154 skrev (3 timer siden): Hei dere🎉 18+5 i dag, og OUL overstått! Alt så fint og flott ut, lille var også litt foran vekstkurven sin og målte 19+3, som bare var fint mente jordmor. Vi så også en perfekt liten fot og et vink til skjermen, hihi Også fikk vi vite at vi venter en liten gutt 💙 Sååå glad og lettet nå 🥰🥰 Så koselig 😍💙. Fikk du ny termindato? En hel uke til jeg skal på OUL, holder på å gå på veggen av all ventingen 🙈. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 1. september 2023 #267 Del Skrevet 1. september 2023 (endret) 6 minutter siden, *blueberry* said: Så koselig 😍💙. Fikk du ny termindato? En hel uke til jeg skal på OUL, holder på å gå på veggen av all ventingen 🙈. Ja jeg føler meg litt «småforelsket» og gleder meg til å bli kjent med den lille krabaten vår💙 Tenk at det skal bli vår egen lille sønn! Det føles veldig ekte nå! Nei, vi har fått barn ved hjelp av Ivf og da er terminen «skrevet i stein» fra første sekund. Men OM den skulle ha blitt flytta så ville det blitt ny termin omkring 25/26 Januar ☺️ Så en eller annen gang i januar/februar får vi nok møte han! Hehe, ja jeg skjønner at du er utålmodig! Jeg har vært såååå spent! Gått på veggen omtrent de siste dagene. Heldigvis har det gått i ett med jobb og da har tiden flydd avgårde En uke går fort👏🏻👏🏻 Snart er det din tur! Endret 1. september 2023 av sommerfugl154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. september 2023 #268 Del Skrevet 1. september 2023 sommerfugl154 skrev (Akkurat nå): Ja jeg føler meg litt «småforelsket» og gleder meg til å bli kjent med den lille krabaten vår💙 Tenk at det skal bli vår egen lille sønn! Det føles veldig ekte nå! Nei, vi har fått barn ved hjelp av Ivf og da er terminen «krevet i stein» fra første sekund. Men OM den skulle ha blitt flytta så ville det blitt ny termin omkring 25/26 Januar ☺️ Så en eller annen gang i januar/februar får vi nok møte han! Hehe, ja jeg skjønner at du er utålmodig! Jeg har vært såååå spent! Gått på veggen omtrent de siste dagene. Heldigvis har det gått i ett med jobb og da var tiden flydd. En uke går fort👏🏻👏🏻 Snart er det din tur! Jeg skjønner ☺️ Så koselig at det føles mer ekte 💙 jeg har nok fortsatt litt kognitiv distanse enda 😅. Det blir spennende å se hvilken dato de velger å dukke opp, kanskje noen i tråden her blir dato«tvillinger» 🥰. Vi gleder oss veldig til å få vite hvem som er der inne for da går det liksom an å si han eller hun og faktisk se på litt babyklær osv. Synes butikkene har veldig forskjell på gutt- og jenteklær til tross for at fargene er så duse og nøytrale. Må si jeg gruer meg en del også for jo nærmere slike avtaler jeg kommer jo større katastrofetanker får jeg. Vil bare høre at alt er bra ❤️🤞🏻. Er det din første også? Føler kanskje jeg er litt ekstra hysterisk siden jeg ikke har gjort dette før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 1. september 2023 #269 Del Skrevet 1. september 2023 20 minutter siden, *blueberry* said: Jeg skjønner ☺️ Så koselig at det føles mer ekte 💙 jeg har nok fortsatt litt kognitiv distanse enda 😅. Det blir spennende å se hvilken dato de velger å dukke opp, kanskje noen i tråden her blir dato«tvillinger» 🥰. Vi gleder oss veldig til å få vite hvem som er der inne for da går det liksom an å si han eller hun og faktisk se på litt babyklær osv. Synes butikkene har veldig forskjell på gutt- og jenteklær til tross for at fargene er så duse og nøytrale. Må si jeg gruer meg en del også for jo nærmere slike avtaler jeg kommer jo større katastrofetanker får jeg. Vil bare høre at alt er bra ❤️🤞🏻. Er det din første også? Føler kanskje jeg er litt ekstra hysterisk siden jeg ikke har gjort dette før. Ja det er vår første ☺️ Så det er veldig stas! Men sant som du sier, man har jo ingen erfaring og er kanskje litt ekstra bekymret pga det! Ja klart man vil høre at alt er bra🩷 men om alt var fint på tidlig ul, så skal det jo heldigvis mye til om det ikke er sånn nå også🥰 Det var det som beroliget meg litt, men fikk litt puls på venterommet i dag likevel 😅 Føles fint å kunne si «han» og vite litt mer om bebisen☺️ Det blir bra når det blir din tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. september 2023 #270 Del Skrevet 1. september 2023 sommerfugl154 skrev (Akkurat nå): Ja det er vår første ☺️ Så det er veldig stas! Men sant som du sier, man har jo ingen erfaring og er kanskje litt ekstra bekymret pga det! Ja klart man vil høre at alt er bra🩷 men om alt var fint på tidlig ul, så skal det jo heldigvis mye til om det ikke er sånn nå også🥰 Det var det som beroliget meg litt, men fikk litt puls på venterommet i dag likevel 😅 Føles fint å kunne si «han» og vite litt mer om bebisen☺️ Det blir bra når det blir din tur! Ja, jeg prøver å huske at alt gikk bra på TUL ❤️. Jeg var så anspent på den at mannen fikk mer glede av det enn meg tror jeg, jeg fikk ikke med meg at baby var aktiv engang 🙈. Ventet bare på å høre «alt ser bra ut», og da var det jo over 😅. Har flere rundt meg som akkurat har fått nr 2, 3 og 5 som er så chill, mens jeg går og bekymrer meg for alle mulige småting. Om det er baby, ting man trenger, fødsel eller noe annet. Spennende blir det sikkert uansett, og så lenge alt er bra er det samme om det er en han eller hun, men da kan vi endelig tenke litt mer spesifikt 😍❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. september 2023 #271 Del Skrevet 7. september 2023 Da har vi også vært på OUL ☺️ Alt var heldigvis bra 🥹 Det blir ei jente og ny termin er 03. Februar 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 7. september 2023 #272 Del Skrevet 7. september 2023 6 hours ago, *blueberry* said: Da har vi også vært på OUL ☺️ Alt var heldigvis bra 🥹 Det blir ei jente og ny termin er 03. Februar 💗 Så fantastisk 😍👏🏻 Gratulerer så mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. september 2023 #273 Del Skrevet 7. september 2023 sommerfugl154 skrev (55 minutter siden): Så fantastisk 😍👏🏻 Gratulerer så mye! Tusen takk 🥹❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 18. september 2023 #274 Del Skrevet 18. september 2023 Hei alle! Long time no see ❤️ Hvordan går det med dere? Selv har vi fått vite at vi skal ha en liten gutt. Men en jente fra før blir det veldig gøy. Den kommende storesøster har bestemt at han skal hete Fantus 😛 Jeg kjenner endelig daglig bevegelse, og det er deilig! Ellers er jeg just blitt 50% sykemeldt. Har en bekken som krangler noe voldsomt, og kan deler av tiden ikke gå Men prøver meg med litt redusert jobb fra hjemmekontor i førsten, så får vi se hvordan det går. Skal til Spania neste uke sammen med småen og en venninne med jevnaldrende barn, så jeg håper litt varme og svømming kan hjelpe litt på bekkenet ❤️ Har enda ikke fått gitt beskjed til jobben om sykemeldingen. Lå strykeflat med Covid hele forrige uke, og nå dette. Samvittigheten tærer, for jobben er veldig flink å tilrettelegge. Gruer meg til å gi beskjed om at det dessverre ikke er nok, selv om jeg vet de vil ta det veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 18. september 2023 #275 Del Skrevet 18. september 2023 Gratulerer med en liten prins i magen 😍❤️ så gøy! Deilig å kjenne bevegelse hver dag. Helsa kommer først selv om det er kjedelig, jobben forstår helt sikkert 😊 Her går det bra! Har sjekket meg for svangerskapsdiabetes og fikk svar at jeg ikke har det☺️ har vært i Roma nå nylig og var ganske forsiktig med hva jeg spiste osv, men drakk et glass ferskpressa appelsinjuice. Jeg tenkte at de fjerna skallet, men det gjør de kanskje ikke, så nå er jeg bekymra for om jeg har fått i meg noe toxoplasma bakterier 🙈 men vet jo at det er ganske liten sjanse for det! Har vært i Syden maange ganger og spist masse frukt og grønt og har jo ikke fått det i meg til nå, så må jo være veldig liten sjanse! Men man blir alltid bekymra fordet 🙈🙈 Ellers var jeg nylig på 24 ukers kontroll og der så alt bra ut. Symfysemål var litt under normalen men jeg er ganske liten jeg også så hun sa at hun ikke var bekymra 😊 er 25+4 idag, takknemlig for hver dag jeg kjenner masse liv og bebis har det bra 😍 for hver dag som går er det større og større sjanse for at ting går bra dersom bebis vil ut tidligere! Det er fint å tenke på ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 18. september 2023 #276 Del Skrevet 18. september 2023 Elise93 skrev (1 time siden): Gratulerer med en liten prins i magen 😍❤️ så gøy! Deilig å kjenne bevegelse hver dag. Helsa kommer først selv om det er kjedelig, jobben forstår helt sikkert 😊 Her går det bra! Har sjekket meg for svangerskapsdiabetes og fikk svar at jeg ikke har det☺️ har vært i Roma nå nylig og var ganske forsiktig med hva jeg spiste osv, men drakk et glass ferskpressa appelsinjuice. Jeg tenkte at de fjerna skallet, men det gjør de kanskje ikke, så nå er jeg bekymra for om jeg har fått i meg noe toxoplasma bakterier 🙈 men vet jo at det er ganske liten sjanse for det! Har vært i Syden maange ganger og spist masse frukt og grønt og har jo ikke fått det i meg til nå, så må jo være veldig liten sjanse! Men man blir alltid bekymra fordet 🙈🙈 Ellers var jeg nylig på 24 ukers kontroll og der så alt bra ut. Symfysemål var litt under normalen men jeg er ganske liten jeg også så hun sa at hun ikke var bekymra 😊 er 25+4 idag, takknemlig for hver dag jeg kjenner masse liv og bebis har det bra 😍 for hver dag som går er det større og større sjanse for at ting går bra dersom bebis vil ut tidligere! Det er fint å tenke på ❤️ Tusen takk! ❤️ Ja det blir veldig gøy. Det føles riktignok litt uvant og småskummelt - en jente hadde liksom være så kjent. Men tror nok det skal bli veldig fint med en av hver Åh, ja å passere den magiske 24-ukers grensen er veldig deilig! Og fint å slippe svangerskapsdiabetesen! Jeg hadde det sist, men håper virkelig å slippe unna denne gang. Så fingers crossed! Og det er veldig rart hvor mye man bekymrer seg for med en bebis i magen, som man ikke har viet et tanke tidligere. Men det har nok gått veldig fint ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. september 2023 #277 Del Skrevet 18. september 2023 Så koselig med en liten gutt @EmKay 😍💙. Håper plagene dine forbedrer seg også må du ikke ha dårlig samvittighet ang jobben. Jeg har vært hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden til jenta igjen 💗 skal på ny kontroll på sykehuset i uke 24 for det var litt vanskelig å se plassering av navlestrengen på OUL skjønte jeg, men det var ikke noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 22. september 2023 #278 Del Skrevet 22. september 2023 EmKay skrev (På 18.9.2023 den 11.23): Hei alle! Long time no see ❤️ Hvordan går det med dere? Selv har vi fått vite at vi skal ha en liten gutt. Men en jente fra før blir det veldig gøy. Den kommende storesøster har bestemt at han skal hete Fantus 😛 Jeg kjenner endelig daglig bevegelse, og det er deilig! Ellers er jeg just blitt 50% sykemeldt. Har en bekken som krangler noe voldsomt, og kan deler av tiden ikke gå Men prøver meg med litt redusert jobb fra hjemmekontor i førsten, så får vi se hvordan det går. Skal til Spania neste uke sammen med småen og en venninne med jevnaldrende barn, så jeg håper litt varme og svømming kan hjelpe litt på bekkenet ❤️ Har enda ikke fått gitt beskjed til jobben om sykemeldingen. Lå strykeflat med Covid hele forrige uke, og nå dette. Samvittigheten tærer, for jobben er veldig flink å tilrettelegge. Gruer meg til å gi beskjed om at det dessverre ikke er nok, selv om jeg vet de vil ta det veldig fint. Gratulerer med lillegutt 🩵 Er i uke 19 nå og i god form 😊 Var på kontroll i går å alt var bra med den lille i magen 👏🏻🙏🏻 Bekken er ikke noe å tulle med. Viktig å ta forhåndsregler tidlig så du ikke får varige skader. De på jobben vet nok at du gjør så godt du kan. Det er ikke noe godt å jobbe med plager. Du får nyte varmen i Spania. Det gjør nok ekstra godt for bekkenet ditt ☀️☀️☀️ God tur ☀️☀️☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 22. september 2023 #279 Del Skrevet 22. september 2023 *blueberry* skrev (På 18.9.2023 den 14.53): Så koselig med en liten gutt @EmKay 😍💙. Håper plagene dine forbedrer seg også må du ikke ha dårlig samvittighet ang jobben. Jeg har vært hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden til jenta igjen 💗 skal på ny kontroll på sykehuset i uke 24 for det var litt vanskelig å se plassering av navlestrengen på OUL skjønte jeg, men det var ikke noe farlig. Har hatt det samme «problemer» med navlestrengen. Var det på morkaken de ikke så plasseringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 22. september 2023 #280 Del Skrevet 22. september 2023 Fullmåne skrev (32 minutter siden): Har hatt det samme «problemer» med navlestrengen. Var det på morkaken de ikke så plasseringen? Ja, lille var litt for glad i å putte et bein eller en arm over så jordmor kunne ikke se helt sikkert 😅. Det var uansett ikke farlig sa hun, men hvis den sitter på enden får man litt ekstra oppfølging så de vil gjerne vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå