kristinn Skrevet 13. juni 2023 #61 Del Skrevet 13. juni 2023 Hei!☺️ For en koselig tråd! Gratulerer til alle som er gravid🥰 Jeg og samboeren venter vårt første barn. Jeg er 28 år og 8+2 på vei. Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende. Håper alt går bra❤️ Barn 1 - Termin 24.01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #62 Del Skrevet 13. juni 2023 Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 13. juni 2023 #63 Del Skrevet 13. juni 2023 EmKay skrev (1 time siden): Gratulerer! ❤️ Så gøy (og sikkert travelt) med to så tette da! Hadde egentlig planer om 1,5-2 år mellom våre, men så skjedde livet og vi måtte utsette planene litt. Så når blir det vel rundt 2 år og 7ish måneder mellom. Men tenker det nok blir fint det også! Tusentakk og ligeså!❤️ Høres fint ut med 2-3 år mellom🥰 Forberedt på at det blir utrolig travelt men sikkert veldig gøy også🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 13. juni 2023 #64 Del Skrevet 13. juni 2023 Elise93 skrev (9 minutter siden): Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕 Såå bra at alt var fint, gratulerer så mye!💗🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #65 Del Skrevet 13. juni 2023 Daisy'sDuckling skrev (1 minutt siden): Såå bra at alt var fint, gratulerer så mye!💗🥹 Tusen takk, gratulerer så mye til deg også! 💕🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy'sDuckling Skrevet 13. juni 2023 #66 Del Skrevet 13. juni 2023 kristinn skrev (29 minutter siden): Hei!☺️ For en koselig tråd! Gratulerer til alle som er gravid🥰 Jeg og samboeren venter vårt første barn. Jeg er 28 år og 8+2 på vei. Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende. Håper alt går bra❤️ Barn 1 - Termin 24.01 Gratulerer så mye❤️ dere har mye gøy i vente!🙊👶🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onomato Skrevet 13. juni 2023 #67 Del Skrevet 13. juni 2023 Hei! Jeg slenger meg med her 😊 Samboer og jeg venter også vårt første barn. Jeg tror jeg er 14 DPO i dag, men jeg kan ha feilberegnet EL litt, for jeg fikk 2-3 på Clearblue-test i dag tidlig. Kan jo også være at jeg produserer mye HCG da 🤔 Ikke si tvillinger, da får jeg dånedimpen 😬😅 Jeg er 31 år og ganske nervøs, men også glad 😊 Hadde egentlig regna med å bruke noen måneder på å bli gravid, siden jeg ikke er helt pur-ung lenger, så jeg fikk litt bakoversveis når den satt på første forsøk. Det er i hvert fall fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon! 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Georgin Skrevet 13. juni 2023 #68 Del Skrevet 13. juni 2023 Elise93 skrev (54 minutter siden): Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕 Åå så bra❤️❤️ er så glad på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #69 Del Skrevet 13. juni 2023 Georgin skrev (3 minutter siden): Åå så bra❤️❤️ er så glad på dine vegne!! ❤️ Hvordan går det med deg da? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Georgin Skrevet 13. juni 2023 #70 Del Skrevet 13. juni 2023 Elise93 skrev (4 minutter siden): ❤️ Hvordan går det med deg da? 💕 Det går greit, mange tanker hele tiden 🙈 Idag er jeg 6+3 og synes dagene går såå sakte🙃 skulle egentlig på tidlig ultralyd denne uken, men timen ble flyttet til onsdag neste uke. Så da må jeg finne frem litt ekstra tålmodighet😅 Bytter hele tiden mellom å være sikker på at det ikke går, og å ha forhåpninger om at dette kanskje er gangen det går🤞🏻 Gruer meg helt forferdelig til ultralyden, samtidig som jeg bare vil ha den unnagjort. Skulle gjerne hatt noen flere symptomer, ikke bare ømme pupper🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. juni 2023 #71 Del Skrevet 13. juni 2023 Elise93 skrev (1 time siden): Idag har jeg vært på tidlig ultralyd på sykehuset og alt så bra ut 😭😭❤️ Jeg er sååå letta! Alle organer osv de kunne sjekke så bra ut, lav sjanse for kromosomfeil! Lille bønna ville ikke slutte å sprelle så brukte lang tid på å sjekke alt, men jeg er bare såå takknemlig for at alt gikk bra 😭 endelig er det vår tur etter 2 lange år 💕 Så koselig ❤️ gratulerer så mye ❤️ jeg håper vi andre kommer oss dit også 🤞🏻. Det må ha vært utrolig tøft å vente 2 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #72 Del Skrevet 13. juni 2023 Georgin skrev (5 timer siden): Det går greit, mange tanker hele tiden 🙈 Idag er jeg 6+3 og synes dagene går såå sakte🙃 skulle egentlig på tidlig ultralyd denne uken, men timen ble flyttet til onsdag neste uke. Så da må jeg finne frem litt ekstra tålmodighet😅 Bytter hele tiden mellom å være sikker på at det ikke går, og å ha forhåpninger om at dette kanskje er gangen det går🤞🏻 Gruer meg helt forferdelig til ultralyden, samtidig som jeg bare vil ha den unnagjort. Skulle gjerne hatt noen flere symptomer, ikke bare ømme pupper🤪 Skjønner deg veldig godt! De ukene før man vet om det er liv er veldig nervepirrende.. Men krysser alt for gode nyheter om en uke og ventetiden er verdt det! 💕 jeg hadde/har heller ingen symptomer utover ømme pupper 😂 enig i at flere symptomer hadde vært betryggende! Men det trenger heldigvis ikke bety noe 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #73 Del Skrevet 13. juni 2023 *blueberry* skrev (4 timer siden): Så koselig ❤️ gratulerer så mye ❤️ jeg håper vi andre kommer oss dit også 🤞🏻. Det må ha vært utrolig tøft å vente 2 år. Tusen takk og gratulerer til deg også 😘 ja, det har vært 2 lange år... Men endelig går det vår vei 🥺❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa87 Skrevet 13. juni 2023 #74 Del Skrevet 13. juni 2023 Noen som vet om hcg på 1300 4+4 er høyt?🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #75 Del Skrevet 13. juni 2023 hufsa87 skrev (3 minutter siden): Noen som vet om hcg på 1300 4+4 er høyt?🙈 Jeg tror det er ganske normalt 😊sjekket sist gang jeg var gravid og da hadde jeg 2000 på 4+6☺️ det viktigste er om den dobler seg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. juni 2023 #76 Del Skrevet 13. juni 2023 Onomato skrev (7 timer siden): Hei! Jeg slenger meg med her 😊 Samboer og jeg venter også vårt første barn. Jeg tror jeg er 14 DPO i dag, men jeg kan ha feilberegnet EL litt, for jeg fikk 2-3 på Clearblue-test i dag tidlig. Kan jo også være at jeg produserer mye HCG da 🤔 Ikke si tvillinger, da får jeg dånedimpen 😬😅 Jeg er 31 år og ganske nervøs, men også glad 😊 Hadde egentlig regna med å bruke noen måneder på å bli gravid, siden jeg ikke er helt pur-ung lenger, så jeg fikk litt bakoversveis når den satt på første forsøk. Det er i hvert fall fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon! 😊 Gratulerer 🥰 jeg tror det er ganske vanlig å få 2-3 uker når man er 14 dpo, jeg har selv fått det med 2 tidligere graviditeter! Og der var det bare en hver gang 🙈 Så tror ikke du trenger å bekymre deg om tvillinger på grunnlag av det altså, selv om en aldri vet 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onomato Skrevet 13. juni 2023 #77 Del Skrevet 13. juni 2023 Elise93 skrev (14 minutter siden): Gratulerer 🥰 jeg tror det er ganske vanlig å få 2-3 uker når man er 14 dpo, jeg har selv fått det med 2 tidligere graviditeter! Og der var det bare en hver gang 🙈 Så tror ikke du trenger å bekymre deg om tvillinger på grunnlag av det altså, selv om en aldri vet 🤭 Tusen takk 🥰 Og tusen takk for beroligende ord, det var godt å høre! 😁 Jeg er litt overvelda over graviditeten og har avtakende blanda følelser, så alt som virker unormalt gjør meg litt på tuppa. Nå begynner jeg heldigvis å senke skuldrene litt, også hjelper det å prate med andre i samme situasjon 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 14. juni 2023 #78 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Hei 😊 Er 3+4 i dag og tenkte jeg kunne bli med her 😊. Har en forhistorie med flere SA og alle før uke 6. Så vi får se om dette går veien 🩷 Jeg er 33 og har 2 barn fra før. Denne syklusen var medisinert. Går på progesteron for å klare å holde på graviditeten. Uff håper virkelig dette går veien 🙏🏻 Hei @Onomato er meg du svarte i innlegget om flere enn ett foster 😅 tror vi er litt i samme situasjon. Fikk også 2-3 i går 13dpo. I og med at jeg har mistet flere ganger sliter jeg litt med å la testingen ligge. Jeg er livredd for å se svakere streker. Havner ofte i en ond sirkel så fort jeg ser en strek. Og det er denne evige testingen frem til 3+ som er slitsom. Kanskje noen kjenner seg igjen eller er det bare meg? 🙈 Blir koselig å skravle med flere i samme situasjon og termin. Får krysse fingrene for at jeg får følge dere frem til mål 😊 Endret 14. juni 2023 av Fullmåne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 14. juni 2023 #79 Del Skrevet 14. juni 2023 kristinn skrev (20 timer siden): Hei!☺️ For en koselig tråd! Gratulerer til alle som er gravid🥰 Jeg og samboeren venter vårt første barn. Jeg er 28 år og 8+2 på vei. Første gang jeg er gravid, så dette er veldig spennende. Håper alt går bra❤️ Barn 1 - Termin 24.01 Velkommen! Og gratulerer så masse ❤️ Dere har så mye gøy å se frem til! Onomato skrev (19 timer siden): Hei! Jeg slenger meg med her 😊 Samboer og jeg venter også vårt første barn. Jeg tror jeg er 14 DPO i dag, men jeg kan ha feilberegnet EL litt, for jeg fikk 2-3 på Clearblue-test i dag tidlig. Kan jo også være at jeg produserer mye HCG da 🤔 Ikke si tvillinger, da får jeg dånedimpen 😬😅 Jeg er 31 år og ganske nervøs, men også glad 😊 Hadde egentlig regna med å bruke noen måneder på å bli gravid, siden jeg ikke er helt pur-ung lenger, så jeg fikk litt bakoversveis når den satt på første forsøk. Det er i hvert fall fint å ha noen å skravle med som er i samme situasjon! 😊 Velkommen til deg også! Jeg prøvde regne meg frem til termindato for deg i oversikten, si ifra om jeg har bommet 😛 Var i samme båt som deg forrige svangerskap - 15 år på hormonprevensjon, og rimelig slurvete med den, så hadde slått meg litt til ro med at det kunne ta lang tid om det i det hele tatt gikk. Men jaggu satt den på første 😛 Fullmåne skrev (1 time siden): Hei 😊 Er 3+4 i dag og tenkte jeg kunne bli med her 😊. Har en forhistorie med flere SA og alle før uke 6. Så vi får se om dette går veien 🩷 Jeg er 33 og har 2 barn fra før. Denne syklusen var medisinert. Går på progesteron for å klare å holde på graviditeten. Uff håper virkelig dette går veien 🙏🏻 Hei @Onomato er meg du svarte i innlegget om flere enn ett foster 😅 tror vi er litt i samme situasjon. Fikk også 2-3 i går 13dpo. I og med at jeg har mistet flere ganger sliter jeg litt med å la testingen ligge. Jeg er livredd for å se svakere streker. Havner ofte i en ond sirkel så fort jeg ser en strek. Og det er denne evige testingen frem til 3+ som er slitsom. Kanskje noen kjenner seg igjen eller er det bare meg? 🙈 Blir koselig å skravle med flere i samme situasjon og termin. Får krysse fingrene for at jeg får følge dere frem til mål 😊 Velkommen ❤️ Trist å høre om SA, håper virkelig den sitter for deg denne gang! Jeg har også testet ganske mye denne gang, og var deilig å til slutt se 3+! Jeg gjorde ikke det sist, så vet ikke helt hvorfor jeg hadde så behov for å se på fremgangen denne gang. Tror prøverforumet her har tullet litt med hodet mitt 🙈 Regnet meg ut til en termindato for deg også, skrik ut om den er feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullmåne Skrevet 14. juni 2023 #80 Del Skrevet 14. juni 2023 EmKay skrev (6 minutter siden): Velkommen ❤️ Trist å høre om SA, håper virkelig den sitter for deg denne gang! Jeg har også testet ganske mye denne gang, og var deilig å til slutt se 3+! Jeg gjorde ikke det sist, så vet ikke helt hvorfor jeg hadde så behov for å se på fremgangen denne gang. Tror prøverforumet her har tullet litt med hodet mitt 🙈 Regnet meg ut til en termindato for deg også, skrik ut om den er feil! Takk 😊 Termindatoen er riktig 👏🏻 Ja man leser så mye forskjellig her inne og det gjør at man ofte blir litt usikker på diverse. Men glemmer at vi alle er forskjellige 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå