Gå til innhold

Voksen datter uten inntekt


Helene

Anbefalte innlegg

Ryddet for forherligelse av lovbrudd, brukerangrep, brukerforfølgelse, oppfordring til lovbrudd, nedsettende ytringer, avsporinger og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 14.6.2023 den 0.06):

Hvorfor snakker du hele tiden om det som står oppført som alminnelig inntekt på selvangivelsen? Det sier jo ingenting om hvor mye du har utbetalt i mnd.

Anonymkode: 6fa68...f63

Jeg får utbetalt 16 000 kr pr mnd. Jeg er helt åpen og ærlig. Men, min inntekt burde ikke spille noen rolle. Dette er snakk om et voksent menneske som sitter helt uten inntekt. Flyktninger, asylsøkere mm får losji og mat over hodet. Min datter fikk ingenting. Bare fordi hun fikk rom til meg, mamman. Ikke penger til lege eller medisiner. Ikke til transport, ikke til mat. Datteren har aldri bedt om annen hjelp enn å overleve. 
 

Siden den dagen hun meldte seg hos nav har hun vært med på alt av tiltak. Ingenting har gitt inntekt, men hun møter opp hver dag. Hun er ikke skapt til å være hjemme å gjøre ingenting. Ja, hun har helseutfordringer, men er som meg, deltar alltid, prøver. 
 

Nå har hun endelig kommet inn på et tiltak som gir litt inntekt. Hun kommer til å «tjene» 5000 kr pr mnd de neste 3 mnd. For datteren er dette en formue. Fra ingenting, til 5000. 
 

Nå får hun litt menneskelighet tilbake. Hun kan betale for lege og medisiner. Transport, eller noe mat hun liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...