Gå til innhold

selskap og bordplassering - hva ville du foretrukket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ærlig talt, hvorfor ikke?! De morsomste festene er der hvor man splitter parene. Det er tryggere med partneren ved sin side, og det krever mer innsats fra hver enkelt om man ikke har det, men jeg synes absolutt at det å blande folk skaper en trivligere og livligere fest. 

Anonymkode: 63be7...fba

Og jeg mener stikk motsatt. De festene hvor folk koser seg er der de naturlig kan blomstre og komme ut av komfortsonen, ikke tvinges

Anonymkode: 16fc5...542

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tips: Ha en blandet mingle-/blikjentaktivitet ETTER maten. 

Erfaring fra et 40-årslag vi var i en gang: Det var ingen bordkort, så vi plasserte oss naturligvis parvis sammen med noen vi kjente fra før. Etter maten var det en quiz med forhåndsbestemte lag på tvers av familie og bekjentskaper. Da var folk varme i trøya etter noen enheter til maten, og smalltalken på quizlaga var lett og hyggelig.
Resten av kvelden ble det naturlig mingling og folk gikk fra bord til bord og snakket med hverandre. Det var en artig kveld.

Anonymkode: e85bd...3e0

Dette er en god idé. På konfirmasjonen til min sønn var det både familie og mange av hans venner som ikke kjente hverandre. Vi hadde med flere større spill som vi satte frem etter talene. Det ble en kjempesuksess og veldig sosialt på tvers av de som kjente hverandre. Vi hadde ingen lag og ikke noe organisert, men folk ordnet det selv. Typ dart, bordtennis, shuffelboard, curling bordspill osv.

Anonymkode: 16fc5...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...