Gå til innhold

Hvorfor er det ingen menn som vil ha tynne jenter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kaster meg uti det med en teori om at dette gjelder personligheten din. Det er ingen jeg kjenner som fysisk alene ville utelukket en tynn formløs kvinne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Det er nok helt tilfeldig, jeg er 160 og 48 kilo og ene venninnen min er 153 og 43 kilo, ingen av oss har pupper, men vi er pene veltrente jenter og har begge hatt en hale av menn etter oss hele livet. Har aldri noen gang blitt dumpet, og den eneste gangen jeg ble valgt bort var det en ung mann som var mer moden enn meg og synes jeg drakk for mye alkohol (heia ham, tøffe tenåringen!)

 

Anonymkode: 83755...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 minutter siden):

Mitt motto også 😁

Det er bra 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne jenter er jo absolutt mest attraktivt, men ikke unormalt tynne da. Heller bitte litt former en sånn usunn "modell tynn"

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke det at jeg er usikker på meg selv, fikk høre av kompisen til crushet mitt at de drev å snakke om hvem som var finest i klassen, og da sa han meg, men når det kommer til kroppen min var jeg veldig langt ned i lista. Og alle jeg har kontakt med om det er gutt liker bare jenter med stor rumpe osv, og etterhvert får jeg bare høre at de likte ansiktet mitt bare og ikke kroppen. Jeg skjønner det ikke slev siden jeg liker hvordan kroppen min ser ut, men noen liker bare ikke tynne damer idk.

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Noen liker store jenter, noen liker tynne jenter, noen trente jenter osv. Folk liker forskjellig. Vet ikke hva guttene i din klasse egentlig mener og liker, men det er og har i alle fall alltid vært veldig populært med tynne/slanke/trente. Men alle er bra nok som de er og alle liker forskjellig. Så er det jo de som er slank og har stor rumpe. Ofte operert, men også trent rumpa. Du må i alle fall aldri finne på å operere rumpa eller puppene. Flest menn liker det naturlig. Husk tenåringsgutter blir menn :) (hvis de er tenåringer) 

Vær stolt av hvordan du ser ut og den kroppen du har. Trening og fysisk aktivitet er mer enn nok for både kropp, fysisk og psykisk helse💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en sannhet i at tynne jenter har færre sexpartnere gjennom livet. Spørsmålet er om det skyldes at de har mindre draget eller om de rett og slett får kjæreste tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majer skrev (2 timer siden):

Det er jo en sannhet i at tynne jenter har færre sexpartnere gjennom livet. Spørsmålet er om det skyldes at de har mindre draget eller om de rett og slett får kjæreste tidligere.

det er neppe en sannhet nei.

Anonymkode: 83755...426

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (3 timer siden):

Det er jo en sannhet i at tynne jenter har færre sexpartnere gjennom livet. Spørsmålet er om det skyldes at de har mindre draget eller om de rett og slett får kjæreste tidligere.

Vi venter spent på kilden 

Anonymkode: d5beb...ee7

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Det er veldig mange menn som like tynne jenter, meg selv inkludert

Anonymkode: e7592...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Som m25 høres jo du utseendemessig bra ut. Utseendemessig må jo pent ansikt være det viktigste - det er jo det en ser mest til og det en først og fremst forbinder utseendemessig til personen. Og hva gjelder resten høres jo du og ganske bra ut. Ta det heller som en bonus slik du er for de fleste useriøse gutter/menn er ute etter de «kvalitetene» du sier du ikke har. Siden du har det problemet du sier du har kan det hende du går etter feil type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automagisk skrev (12 timer siden):

Jo men de feite deilige er mange mange flere...( og takk for det)..

Det handler nok mer om at vi bor i et overflodssamfunn enn at det har vært preferansen oppigjennom. Går vi tilbake bare femti år, på 70-tallet, så var "ingen" feite. 

Til ts. Det er MANGE som vil ha tynne/slanke damer. Det er faktisk for få av oss til alle som vil ha.

Anonymkode: 573f8...323

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slutt å henge mislykketheten din på kroppen - for den er perfekt for de fleste menn. Vi liker små og nette kvinner 😍 Beklager å si det men her er det noe med personligheten din som kanskje må jobbes med. Du virker usikker og negativ, og det er turn-off for menn. 

Anonymkode: 48575...a87

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er jo ikke sant. Tynne får seg da kjærester. Det handler mer om ansiktet, sjarm og kjemi! 

Anonymkode: 52611...eb7

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/25/2023 at 7:15 PM, Automagisk said:

Og fordi motebransjen styres av homser som egentlig liker magre unggutter...

Har både hofter, rumpe og pupper med BMI på 18,5, menn får ikke nok av meg når de ser meg naken og jeg beholder selvtilliten til tross for innlegg som dette ;) 

Anonymkode: ec2f4...92d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt andre ting enn kroppen din som sørger for at du ikke lykkes med mannfolka. Ingenting galt med det du beskriver. Kanskje ta et kritisk syn på de du faktisk liker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 18.03):

Det er ikke det at jeg er usikker på meg selv, fikk høre av kompisen til crushet mitt at de drev å snakke om hvem som var finest i klassen, og da sa han meg, men når det kommer til kroppen min var jeg veldig langt ned i lista. 

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Klassen ja. 

Lister ja.

Dette har ingenting å gjøre med faktisk tiltrekning. 

 

Anonymkode: 095da...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...