Gå til innhold

Hvorfor er det ingen menn som vil ha tynne jenter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, Automagisk said:

Jo men de feite deilige er mange mange flere...( og takk for det)..

Det er jo bare i postindustriell tidsalder dette har skjedd. Det er ikke på grunn av evolusjonære drivere når det skjer på et øyeblikk, som dette er i evolusjonært perspektiv. Menmen. 

Anonymkode: dd4d5...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Meg du siterte. Jeg er fornøyd med min egen høyde også. Aldri hørt noe negativt fra noen om den. Men jeg skulle gjerne vært litt lavere, for det føles vel litt mer feminint. Ønsker ikke føle meg som en av gutta 🙈 Jeg bruker lave sandaler på jobb (helsevesen) sånn at jeg ikke blir 180 liksom. Ikke noe feil med det, bare meg som vil føle meg liit lavere. Høres vel dumt ut 😅 Har alltid vært spinkel og slank. Så TS sin høyde høres perfekt ut. 

Anonymkode: 364db...b45

Jeg hadde også fint kunne tenkt meg å miste 6-7 cm, men nå sto visst jeg langt fremme i køen når høyde ble delt ut. Har lært meg å like høyden min og fant meg en høy mann som i tillegg liker høye kvinner. Jeg kan gå med høyhælte sko og likevel være lavere enn ham, så det hjelper veldig. Største utfordringen er å finne bukser som passer i lengden…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender som regel opp med tynne jenter i forhold, men sjeldnere i korte relasjoner. Husk at de fleste menn et ute etter noe kortvarig. Da velger de oftest de damene de tenker er enklest å oppnå samleie med.

Store pupper og rumpe er lite hensiktsmessig. Husk at neandertalerne døde ut mens slankere homo sapiens overlevde. Du er skapt for å overleve og få barn som også overlever.

Endret av Majer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok ikke at du er slank, men pupper, hofte og rumpe er gjerne mer kvinnelig. Timeglassfigur kan man fint ha selv om man er slank :) 

Anonymkode: a272f...d68

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er jo bare i postindustriell tidsalder dette har skjedd. Det er ikke på grunn av evolusjonære drivere når det skjer på et øyeblikk, som dette er i evolusjonært perspektiv. Menmen. 

Anonymkode: dd4d5...1b7

Nei det vet vi ingenting om...kvinner ble nok feite for hundre tusen år siden og i perioder det var mye mat ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikker på at det ikke er selvtilliten din som er problemet? Jeg er 170 og veier 54 kg, tror samtlige menn jeg har datet har sagt jeg har drømmekroppen og får mye oppmerksomhet selv om jeg har fått høre jevnlig at jeg er for tynn (nesten alltid fra damer). Du hørtes jo nett og flott ut!

Anonymkode: ec2f4...92d

Samme. Mange kvinner mener jeg er for tynn, menn elsker kroppen min. Jeg er høy og tynn med c-cup. Modeller er slanke, det er fordi klær ser penest ut på dem. 

Anonymkode: 1073b...0cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
Majer skrev (15 minutter siden):

Jeg ender som regel opp med tynne jenter i forhold, men sjeldnere i korte relasjoner. Husk at de fleste menn et ute etter noe kortvarig. Da velger de oftest de damene de tenker er enklest å oppnå samleie med.

Store pupper og rumpe er lite hensiktsmessig. Husk at neandertalerne døde ut mens slankere homo sapiens overlevde. Du er skapt for å overleve og få barn som også overlever.

Slankere homo sapiens?..🙈😂..du forstår at mer muskelmasse og grovere beinbygning ( les neandertaler) ikke er synonymt med feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme. Mange kvinner mener jeg er for tynn, menn elsker kroppen min. Jeg er høy og tynn med c-cup. Modeller er slanke, det er fordi klær ser penest ut på dem. 

Anonymkode: 1073b...0cb

Og fordi motebransjen styres av homser som egentlig liker magre unggutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det de fleste menn VIL ha. Så skjønner ikke hvor du har fått den teorien fra?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automagisk skrev (1 minutt siden):

Og fordi motebransjen styres av homser som egentlig liker magre unggutter...

Hahah ja hvis du tror på den konspirasjonsteorien så.

Anonymkode: 1073b...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en trollepost 🤣 

Men i tilfelle ikke: Menn har ulike preferanser, som kvinner har. Mange liker formfulle og mange liker tynne. Det handler nok heller om usikkerhet som dytter de vekk.
 

Som tynn kvinne har jeg i hvert fall aldri hatt dette problemet…de fleste menn som går for meg er jo tiltrukket av kroppen min og har elsket den

Anonymkode: 7994f...f98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hahah ja hvis du tror på den konspirasjonsteorien så.

Anonymkode: 1073b...0cb

🙈😂😂...Det er vel det ene som ikke er en konspirasjonsteori...🙈..hvilken hetero mann bryr seg fletta om mote?..😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (28 minutter siden):

Jeg ender som regel opp med tynne jenter i forhold, men sjeldnere i korte relasjoner. Husk at de fleste menn et ute etter noe kortvarig. Da velger de oftest de damene de tenker er enklest å oppnå samleie med.

Store pupper og rumpe er lite hensiktsmessig. Husk at neandertalerne døde ut mens slankere homo sapiens overlevde. Du er skapt for å overleve og få barn som også overlever.

«De fleste menn er ute etter noe kortvarig»? Mange menn, kanskje. Ikke de fleste. De fleste vil finne seg noen å dele livet med, men de tester gjerne flere på veien dit. Målet er uansett å finne seg en langvarig relasjon. 

Anonymkode: fc962...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
29_j skrev (1 minutt siden):

Tull.. Jeg kjenner flere men som liker tynne damer. Begge eksene mine likte slanke hofter, små rumper som bl.a jeg har. Ikke digre rumper. Godt man er forskjellig😊

Jeg opplever stadig at kvinner tror vi menn liker tynne markerte kvinner...kan det være at kvinner overfører egne preferanser til menn og tror det er likedan begge veier?...Tynne menn betyr mye testosteron....tynne kvinner betyr ikke mye østrogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Automagisk said:

Jeg opplever stadig at kvinner tror vi menn liker tynne markerte kvinner...kan det være at kvinner overfører egne preferanser til menn og tror det er likedan begge veier?...Tynne menn betyr mye testosteron....tynne kvinner betyr ikke mye østrogen..

Altså... jeg er utdannet genetiker, og jeg må si at du har ganske lang vei å gå for å forstå både evolusjon og fysiologi. Vet du hvorfor mange kvinner legger på seg når de kommer i overgangsalderen?  Det er fordi de får lavere østrogennivåer. Så man kan ikke bruke det å være tykk som et utgangspunkt for å finne en kvinne med høye østrogennivåer. Her snakker vi selvsagt generalisert.

Anonymkode: dd4d5...1b7

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
29_j skrev (2 minutter siden):

Usikker... Men utifra mine nå 35år (ikke 29 lengre) , så vet jeg at jeg har fått mye komplimenter for å være "stram". Hvertfall de mennene som liker stramme kropper har likt meg, men er jo helt klart menn som også liker brede hofter, store rumper. De mennene har ikke jeg rota meg borti isåfall...😅 Så igjen, veldig individuelt. Har bare hørt at "mine" menn like små sprettrumper fremfor store rumper. 

Jeg har så til de grader mye østrogen i kroppen, så det kan nok ikke ha noe sammenheng. ;)

- Er forressten ikke syltynn. Trener styrketrening. 

🙈😂..Det finnes et marked for alle sies det...vi menn er fæle til å si det vi tror kvinnen vil høre for å komme i buksa på dere da...😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste mennesker liker en person på grunn av mange faktorer, og ikke på grunn av utseendet alene. Det handler like mye om personlighet, sjarm og kjemi. Hvis man virkelig liker noen, spiller ikke ti kilo til eller fra noen rolle, så det er nok andre grunner for at disse mennene ikke har blitt interessert.

Kanskje dere ikke har klart å få til en flørtende tone dere imellom? Enten fordi du er sjenert, han er sjenert, dere passer ikke sammen personlighetsmessig eller det har ikke vært noen erotisk kjemi, rett og slett?  

Jeg tviler veldig på at det har med vekten din å gjøre. 

Anonymkode: 998aa...a94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Mer og ta i mer å væra gla i er mitt motto 😃 

Mitt motto også 😁

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...