Gå til innhold

Hvorfor er det ingen menn som vil ha tynne jenter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo nydelig høyde og kroppstørrelse! Du er petit dame. Jeg er også slank dame, men er 173 høy. Misunner dere petit damer, altså 🤗

Anonymkode: 364db...b45

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du ser anorektisk ut

Nope, gjør ikke det. Ser ikke ut som jeg er 42 kg om jeg og venner skulle gjettet, ser mer ut som jeg er 45 kg, er ikke sykelig tynn nei. Passer med høyden

Anonymkode: 9c1b4...0f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har jo nydelig høyde og kroppstørrelse! Du er petit dame. Jeg er også slank dame, men er 173 høy. Misunner dere petit damer, altså 🤗

Anonymkode: 364db...b45

Koslig å høre

Anonymkode: 9c1b4...0f5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nope, gjør ikke det. Ser ikke ut som jeg er 42 kg om jeg og venner skulle gjettet, ser mer ut som jeg er 45 kg, er ikke sykelig tynn nei. Passer med høyden

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Folk flest ser virkelig ikke forskjellen på 3 kg uansett.

 

Pupper, hofte og rumpe er populært uansett høyde. Normalvektig virker å være bra det, men så spørs det hvordan fettet er fordelt osv. Er ikke like "heldig" jeg heller😅

Anonymkode: bc240...ccd

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke usikre damer. 

Anonymkode: 62706...918

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hva snakker du om? Veldig veldig mange som liker tynne/slanke/trente jenter❤️ Modeller er jo som oftest tynne/slanke til og med. 

Men kan det være at du virker usikker på deg selv? Det merker folk og det kan være de styrer unna det.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er selvtilliten din som er problemet? Jeg er 170 og veier 54 kg, tror samtlige menn jeg har datet har sagt jeg har drømmekroppen og får mye oppmerksomhet selv om jeg har fått høre jevnlig at jeg er for tynn (nesten alltid fra damer). Du hørtes jo nett og flott ut!

Anonymkode: ec2f4...92d

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk flest ser virkelig ikke forskjellen på 3 kg uansett.

 

Pupper, hofte og rumpe er populært uansett høyde. Normalvektig virker å være bra det, men så spørs det hvordan fettet er fordelt osv. Er ikke like "heldig" jeg heller😅

Anonymkode: bc240...ccd

3 kg på noen som kun er 152 synes GODT. Det syns godt på meg som er 10cm høyere

Anonymkode: 6a3e0...fbe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du har jo nydelig høyde og kroppstørrelse! Du er petit dame. Jeg er også slank dame, men er 173 høy. Misunner dere petit damer, altså 🤗

Anonymkode: 364db...b45

Jeg er også 173, og stolt av høyden min. Har alltid syntes litt synd på kvinner på 150-160. Ser liksom aldri voksne ut.

Anonymkode: c09d6...a91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer hvilken aldersgruppe og miljø du vanker i ts? Mulig at det i visse kretser henger litt igjen av rumpemoten? Du er litt undervektig, men så lenge du er frisk og sprek, og rumpa er større enn midjen, så hadde det ikke vært et problem for meg. Jeg digger kvinner av friidretts og løpertypen. 

Anonymkode: d5beb...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Du... Du må ha vært svært uheldig med mennene du har møtt. For du høres flott ut! Og midt i blinken for de fleste menn der ute. Flat rumpe og håndfulle pupper er helt perfekt! :) 

Hvorfor man blir valgt bort går ikke kun på utseende. Det går på hvem man dater, hvilke preferanser daten har, hvilke alternativ daten har, hvordan alternativene til daten fremstår, hvordan alternativene til daten er, hvordan du fremstår, hvordan du er, hvordan tilfeldighetene spiller inn OSV. Ikke sant? Dating, herunder finne seg en partner, få kjemi med vedkommende og få ting til å klaffe med alt av følelser på spill, er et kompleks samspill mellom to personer der svært mange ulike forstyrrende faktorer er involvert. Ikke ta nederlag personlig, og iallfall ikke konkludèr med at det er kun utseende ditt det går på. 

Bare fortsett du med det du holder på med og slik du ser ut. Dette ordner seg skal du se! :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil kun ha supertynne jenter. Lette lenge før jeg fant en modelltynn jente å slå meg til ro med. Beste som fins. Naturlig supertynn og ingen slanking fødte to barn og det klarer man ikke å se på henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Kanskje er det nedarvet biologi?...Tynne kvinner hadde trolig ikke ressurser til æ bære fram et velskapt barn .?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert nok av menn som liker din type, men jeg foretrekker større, myke damer :)

En forklaring vil bare være en rettferdiggjøring av en preferanse jeg ikke selv har valgt, men: foretrukker former med god polstring, fordi jeg synes det er digg å se på og klå på.

Eksene mine har stort sett veid minst det dobbelte av deg 😅

Anonymkode: 99441...9ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er populært med formfulle kvinner med større romper og bryster. Litt som Kim Kardashian. Virker som det er populært blant menn i dag. 

Sjeldent at menn foretrekker flate pupper og flat rumpe. Men betyr ikke at de velger bort kvinner pågrunn av det. Men tror de tiltrekkes de formfulle kvinnene mer enn oss «flate»🤣

Syns ofte jeg hører det innad i vennekretsen når kompiser snakker. De vil ofte ha litt fyldige damer.

Er selv ganske flat forresten 🙈

Anonymkode: d57b3...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har lest. Over alt finner man menn som har tynne kjærester.

Anonymkode: 1c42c...730

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du høres perfekt ut.  Det din type fasong jeg i hovedsak tiltrekkes av. :-)

Anonymkode: 8ad8d...c9f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig stor før,og fikk masse oppmerksomhet fra menn.

Nå er jeg tynn, og får mer uønsket oppmerksomhet.

Mannen min synes jeg er mer attraktiv nå som jeg er tynn.

Det syns jeg selv også, føler meg mere vel.

Men selvtillit og holdningen til seg selv spiller også en vesentlig stor rolle.

Om man trives i sin egen kropp,så utstråler man en selvsikkerhet som menn liker/foretrekker.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...