Gå til innhold

Hvorfor er det ingen menn som vil ha tynne jenter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inverto

Fysikken din er i min preferanse-sone. Jeg har heller et problem med overvekt og fedme. Så nei, jeg er ikke i mot tynne damer haha

Men selvsagt, så må personligheten, oppførselen, karisma og kjemien mellom meg og dama være smooth : ) utseendet er utilstrekkelig i seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er ikke at menn liker jenter med store rumper og tjukke lår. De liker jenter med smal beinbygning hvor det lille overskudsfettet man har syns godt og legger seg pent. Jeg er 165 høy og 56 kg. Hos meg legger fettet seg på rumpa, puppene, lårene og hoftene. Jeg har tynn mage og tynne knær, legger, ankler og armer. Jeg får ekstremt mye oppmerksomhet for figuren min og jeg er ikke akkurat tjukk.

Anonymkode: 3fc60...69c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hvordan man bærer kroppen sin har mer å si enn selve kroppen (innen rimelighetens grenser da). I tillegg har menn ulike preferanser akkurat som oss kvinner. Mannen min liker kvinner i øvre skiktet av normalvekt med litt størrelse på rumpe og lår, men jeg har vært mager deler av forholdet vårt (173 cm og 54 kg) og han fant meg attraktiv da også. Svogeren min liker utelukkende kvinner over normalvekt. Bestekompisen til mannen og broren min foretrekker magre kvinner med lite rumpe og små pupper. Helst under 165 cm og i nedre sjikt av normalvekt/øvre sjikt av undervektig.  
Men som sagt, jeg tror selvtillit, selvbilde og utstråling har mye å si 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalogy
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir alltid valgt bort for jenter med større rumpe og tjukke hofter, og dette er ofte deres type, hvorfor er det ingen som liker tynne jenter med nesten flate rumper og håndfull pupper? Er det virkelig så ille? Jeg er ikke flat altså, men jeg har heller ikke sånn super stor rumpe, det eneste som hjelper meg er å ha pent ansikt, men blir trist av at de jeg liker alltid vil ha jenter med mye større former. Hva er galt med tynne jenter ? Er 42 kg , 152 cm .

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Pfft. Kunne glatt datet deg, jeg. Det samme kunne jævla mange andre menn. Så du tar nok feil, hvor enn håpløst det føles akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (1 time siden):

Hva snakker du om? Veldig veldig mange som liker tynne/slanke/trente jenter❤️ Modeller er jo som oftest tynne/slanke til og med. 

Men kan det være at du virker usikker på deg selv? Det merker folk og det kan være de styrer unna det.

Det er ikke det at jeg er usikker på meg selv, fikk høre av kompisen til crushet mitt at de drev å snakke om hvem som var finest i klassen, og da sa han meg, men når det kommer til kroppen min var jeg veldig langt ned i lista. Og alle jeg har kontakt med om det er gutt liker bare jenter med stor rumpe osv, og etterhvert får jeg bare høre at de likte ansiktet mitt bare og ikke kroppen. Jeg skjønner det ikke slev siden jeg liker hvordan kroppen min ser ut, men noen liker bare ikke tynne damer idk.

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS er en spinner 😁

Anonymkode: 5ebf1...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er også 173, og stolt av høyden min. Har alltid syntes litt synd på kvinner på 150-160. Ser liksom aldri voksne ut.

Anonymkode: c09d6...a91

Du trenger virkelig ikke syns synd på oss. Jeg elsker at jeg ikke er særlig høy.

Så er det jo kjempe bra at du er fornøyd med din høyde. Da fikk ihvertfall vi to det som vi ville. 

Anonymkode: b0176...d83

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres flott ut jeg, absolutt min preferanse det der. Tviler veldig sterkt på at du blir valgt bort fordi du er tynn altså 

Anonymkode: 354ac...e9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være mennene synes det er personligheten din som er slitsom. Dette med "ingen menn vil ha tynnne jenter som meg" kan jo vitne om at man sliter med selvinnsikten og virkelighetsforståelsen.  Uten at jeg ønsker å være nedlatende. 

Anonymkode: a4e5f...318

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller snu på det. Som en slank mann selv oppfatter jeg det som bortimot umulig å få kontakt med slanke, norske kvinner. Vil jeg date slanke kvinner må jeg matche med noen som opprinnelig kommer fra ymse andre land.

Anonymkode: b64f4...625

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Automagisk said:

Kanskje er det nedarvet biologi?...Tynne kvinner hadde trolig ikke ressurser til æ bære fram et velskapt barn .?

Det var en vits, sant🤣

Anonymkode: dd4d5...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 høy og veier 42 kg blir for meg et barn. Du ser sikkert nydelig ut, men jeg liker damer med mer former og kjøtt på kroppen. 

Anonymkode: 18a7f...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var en vits, sant🤣

Anonymkode: dd4d5...1b7

Selvsagt ikke...var garantert dårlig med mat i perioder av året for tusener av år siden og tynne kvinner uten fett hadde opplagt mindre mulighet til å bære fram et barn.

For egen del synes jeg kvinner trenger minst 15-20 kg ekstra for å være tiltrekkende..

Endret av Automagisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er ikke det at jeg er usikker på meg selv, fikk høre av kompisen til crushet mitt at de drev å snakke om hvem som var finest i klassen, og da sa han meg, men når det kommer til kroppen min var jeg veldig langt ned i lista. Og alle jeg har kontakt med om det er gutt liker bare jenter med stor rumpe osv, og etterhvert får jeg bare høre at de likte ansiktet mitt bare og ikke kroppen. Jeg skjønner det ikke slev siden jeg liker hvordan kroppen min ser ut, men noen liker bare ikke tynne damer idk.

Anonymkode: 9c1b4...0f5

Akkurat. Det er en gjeng umodne skolegutter, som diskuterer og rater  jentene. Ikke bry deg om det. 

Anonymkode: d5beb...ee7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er også 173, og stolt av høyden min. Har alltid syntes litt synd på kvinner på 150-160. Ser liksom aldri voksne ut.

Anonymkode: c09d6...a91

Meg du siterte. Jeg er fornøyd med min egen høyde også. Aldri hørt noe negativt fra noen om den. Men jeg skulle gjerne vært litt lavere, for det føles vel litt mer feminint. Ønsker ikke føle meg som en av gutta 🙈 Jeg bruker lave sandaler på jobb (helsevesen) sånn at jeg ikke blir 180 liksom. Ikke noe feil med det, bare meg som vil føle meg liit lavere. Høres vel dumt ut 😅 Har alltid vært spinkel og slank. Så TS sin høyde høres perfekt ut. 

Anonymkode: 364db...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Automagisk said:

Selvsagt ikke...var garantert dårlig med mat i perioder av året for tusener av år siden og tynne kvinner uten fett hadde opplagt mindre mulighet til å bære fram et barn.

For egen del synes jeg kvinner trenger minst 15-20 kg ekstra for å være tiltrekkende..

Men ifølge den logikken skulle jo disse kvinnene vært utryddet. Vi fikk jo ikke formelt oss. Men her er vi likevel! 

Anonymkode: dd4d5...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men ifølge den logikken skulle jo disse kvinnene vært utryddet. Vi fikk jo ikke formelt oss. Men her er vi likevel! 

Anonymkode: dd4d5...1b7

Jo men de feite deilige er mange mange flere...( og takk for det)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler nok mer om at du har dannet et eget bilde i forhold til det. Alle er forskjellige, og det er naturlig at menn liker alle typer jenter og omvendt. Ikke legg for mye oppmerksomhet i kroppen, personligheten er like mye, og om ikke viktigere.😊

Og forresten, det kroppsforholdet høres perfekt ut, fordi ALLE kropper er det, punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har vel like mange preferanser på damer, som vi damer har på menn.... 🤔 Noen liker større damer og andre liker tynne damer. Hadde jo vært kjedelig om alle likte det samme 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...