Gå til innhold

Gravid med en opptatt mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er noe av det dummeste jeg hører! Hun har vært like mye med på å ødelegge en familie som ham!

Anonymkode: 74b53...ace

100% enig!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så nå at du er ved termin og da er det skrevet i stein. Babyen kommer og du må ta det som kommer i etterkant. Barnet har krav på å vite om sitt opphav så den er biten må du bare ta og du må stå i det. Hva sier din nærmeste familie og vennekrets, Ts? Jeg regner med de vet du skal ha baby? 

Anonymkode: 2e43c...822

Skrevet

Mange menn får flere kull med barn mens veldig mange er barnløse. Vanskelig dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er noe av det dummeste jeg hører! Hun har vært like mye med på å ødelegge en familie som ham!

Hva faen!? Det er den gifte mannen som eier kuken han puttet inn i feil kvinne. Om ikke TS voldtok den stakkars gifte mannen da…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forklarer du dette til familie og venner? Og kan du leve med deg selv ved å ha et barn som ikke får kjenne faren sin? Jeg hadde aldri villet født et barn i en slik situasjon! Så egoistisk er jeg ikke!

Det var ikke sånn det skulle bli. Han skulle fortelle det og ungen skulle få kjenne pappaen. Jeg har ikke noe valg nå. Kan liksom ikke gi f i føde ungen, og heller ikke slutte å leve med meg selv. 

Ts

Anonymkode: 666a8...9c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke sånn det skulle bli. Han skulle fortelle det og ungen skulle få kjenne pappaen. Jeg har ikke noe valg nå. Kan liksom ikke gi f i føde ungen, og heller ikke slutte å leve med meg selv. 

Ts

Han bestemmer ikke om du forteller det 🤣 er du ikke en voksen kvinne som tar egne valg? 

Anonymkode: 5ae2d...426

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke er i dine sko. Alvoret skjønner du først når du sitter med en skrikende baby og ønsker å sove.. men det går ikke, for det er ingen der til å ta over. Det her kommer til å gå til helvet... før eller siden.

Anonymkode: 58e93...97f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Skulle ikke denne «mannen» legge kortene på bordet hjemme hos konemor? Hva skjedde?

Anonymkode: e66c2...9de

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han bestemmer ikke om du forteller det 🤣 er du ikke en voksen kvinne som tar egne valg? 

Jo, men er det rett at jeg ødelegger for hans barn? De er vandt med å ha pappaen sin 24/7.

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men er det rett at jeg ødelegger for hans barn? De er vandt med å ha pappaen sin 24/7.

Du ødelegger ingenting, fakta er at det barnet har søsken. Og en pappa. 

Her er det pappaen som har ødelagt for seg selv. Hvorfor skal du beskytte pappaen? Hva får du igjen for det? 

Tenk om barna faktisk vil ha noe med søskenet sitt å gjøre, da. Hvilken rett har du til å frata dem muligheten? 

Ærlighet varer lengst.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så nå at du er ved termin og da er det skrevet i stein. Babyen kommer og du må ta det som kommer i etterkant. Barnet har krav på å vite om sitt opphav så den er biten må du bare ta og du må stå i det. Hva sier din nærmeste familie og vennekrets, Ts? Jeg regner med de vet du skal ha baby? 

Anonymkode: 2e43c...822

Selvfølgelig. Ikke lett å unngå at alle vet. Jeg har sagt sannheta. At faren skal få fortelle dette til familie først, før jeg oppgir. Vil ikke at kona skal få vite av andre, han burde fortelle selv. Folk rundt meg er bare positive nå. Alt er jo så normalt i disse dager. Kunne vært et donorbarn fks. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Gjør det som er best for deg ts ❤️ det er han som har gjort feil, ikke du

Anonymkode: 8ab13...8cf

Man er ikke akkurat uyen skyld når man ligger med en opptatt mann... 

Anonymkode: 0fce8...ff6

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ødelegger ingenting, fakta er at det barnet har søsken. Og en pappa. 

Her er det pappaen som har ødelagt for seg selv. Hvorfor skal du beskytte pappaen? Hva får du igjen for det? 

Tenk om barna faktisk vil ha noe med søskenet sitt å gjøre, da. Hvilken rett har du til å frata dem muligheten? 

Ærlighet varer lengst.

Har selv vokst opp uten å vite om en bortadoptert søster, så jeg vet. Alt dette er tatt i betraktning. Men hva er verst for barna hans? Å ikke vite om et lite søsken, eller miste faren sin på mange måter. Han må sikkert flytte fra kona, få unger 50% om de i det heletatt ønsker å være hos han.. Lener meg mest til å fortelle alt når de er større og flyttet hjemmefra. Pr nå virker det som om jeg tenker mer på barna hans enn han gjør selv. 

• Liker 1
Skrevet

Her må du føre han opp som far og søke om bidrag. Så får det bli hans problem om og hvordan han eventuelt forteller dette til sin kone. Når situasjonen nå er som den er må du gjøre det som er best for barnet ditt, og det er å kjenne til pappaen sin. Så får pappaen bekymre seg for sine andre barn.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er uheldig at du ikke setter ditt barn først. De andre barna har to foreldre på sin side. Hvis ikke du er utelukkende på ditt barns side, hvem skal være det da?

Og hvis dette med at han ikke stiller opp er kommet som en bombe nå, en uke før termin, så må det jo bety at du har fortalt familie og venner om denne mannen. Så det er faktisk for sent å holde dette hemmelig.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan adoptere bort barnet. Er mange desperate barnløse som står i kø. 

Anonymkode: 55338...112

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
fjellglad skrev (2 minutter siden):

Her må du føre han opp som far og søke om bidrag. Så får det bli hans problem om og hvordan han eventuelt forteller dette til sin kone. Når situasjonen nå er som den er må du gjøre det som er best for barnet ditt, og det er å kjenne til pappaen sin. Så får pappaen bekymre seg for sine andre barn.

Om jeg raserer hans familie ved å oppgi far på papiret vil han i hvertfall ikke se den her. Tror ikke han får betalt noe her uten at kona oppdager det. Bortsett fra det økonomiske vil ikke min lille merke noe av faren tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan adoptere bort barnet. Er mange desperate barnløse som står i kø. 

Anonymkode: 55338...112

Tuller du eller? Aldri i livet om jeg adopterer vekk babyen min. Jeg har barn fra før som gleder seg hysterisk til å få en lillebror. Står ikke på verken lyst, stabilitet, økonomi, kjærlighet eller husrom her. Bortsett fra biten med pappaen er alt på stell. 

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må tenke på deg og din baby. Men du tenker jo mer på hans barn og hans kone. Du beskytter han mer, enn ditt eget barn. 

Anonymkode: e66c2...9de

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er uheldig at du ikke setter ditt barn først. De andre barna har to foreldre på sin side. Hvis ikke du er utelukkende på ditt barns side, hvem skal være det da?

Og hvis dette med at han ikke stiller opp er kommet som en bombe nå, en uke før termin, så må det jo bety at du har fortalt familie og venner om denne mannen. Så det er faktisk for sent å holde dette hemmelig.

Enig i det første der.. aldri møtt barna hans jeg, men har liksom blitt glad i dem på mitt vis.. en veldig idyllisk familie om man ser bort fra farens krumspring.. de er i en sårbar alder, og sitter langt inne å la de få svi pga dette. 
Jeg har vært ærlig mot alle rundt meg fra dag en. Alt er ute, bortsett fra navnet hans. Ventet på at han selv skal fortelle kona. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...