AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #21 Skrevet 25. mai 2023 WhisperingWind skrev (4 minutter siden): Man kan avtale bidrag privat. Men barnet er uansett uskyldig og har rett å vite hvem far er. Å lyve til barnet for at det så en dag finner ut om far og halvsøsken kan destruere forholdet og tilliten mellom deg og barnet. Hadde neppe direkte jugd. Hadde nok sagt at barnet ikke kan få vite enda. Vil ikke ødelegge forholdet mellom meg og barnet heller. Så må ha en plan. Føler jeg drukner her og angret dypt på å ikke ta abort. Så ikke for meg dette. Anonymkode: 666a8...9c8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #22 Skrevet 25. mai 2023 Hvor langt på vei er du? Anonymkode: 41b12...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #23 Skrevet 25. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: For din egen del! Ta abort! Du aner ikke hvor krevende dette kommer til å bli! Gå gjennom svangerskap, fødsel og småbarnstid alene. En far som alltid vil være bitter overfor deg! Å tro meg, kona hans finner det ut og livet ditt kommer ikke til å bli en dans på roser! Å barnet ditt vil for alltid være et halvsøsken og noe upalanlagt. Gjør deg selv og klumpen i magen en tjeneste. Få livet ditt på stell, gå videre og stift famiie med en mann som faktisk elsker deg og ønsker et barn med deg! Denne mannen har brukt deg og kommer aldri til å se din vei eller å forlate det han har! Anonymkode: 6e34e...9c4 Enig! Støtter 100 % Anonymkode: 97eb8...602 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #24 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ganske uetisk å sette ett barn til verden uten å fortelle om faren og søsken, besteforeldre ol. Er det ikke bedre for deg og evt barnet å da ta å behandle det som det feilgrepet det var. Vet om 2 som ikke ble fortalt hvem faren var, det kom likevel frem til slutt, men faren ville ikke vedkjenne seg barnet, ene tok selvmord når var 18 år, andre var ei jente som Hele ungdomsårene letet etter bekreftelser fra andre eldre gutter og levde ett veldig risikofylt liv, ble voldtatt flere ganger og har fortalt meg selv det var pga alt trøbbelet med opphavet hennes som hadde satt livet hennes på den veien.. Hun møtte tilslutt en ordentlig gutt og har nå fått livet på stell, men kunne likegodt gått helt den andre veien. Det er jo lov rettslig ikke lovlig å ikke oppgi kjent far. Hadde heller enten prøvd å skaffe meg mitt eget familieliv, eller gått for alenemor på den mer ryddige måten. Anonymkode: 41b12...9ba Sånne historier er det mange av, og nettopp årsaken til kvalmen jeg føler på. Når det er sagt er ikke abort et alternativ nå. Må være alenemor, og gjøre alt jeg kan for å få et godt forhold til ungen. Anonymkode: 666a8...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #25 Skrevet 25. mai 2023 Barn har rett til å kjenne sitt opphav og som nevnt høyere oppe kan skaden av å ikke kjenne det være stor. Mannen har gjort tabben allerede og skaden er gjort. Anonymkode: de053...50e 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #26 Skrevet 25. mai 2023 Orker ikke svare alle dere som mener abort er rett. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg tatt abort. Grensa er overgått for lenge siden. Har termin neste uke. Anonymkode: 666a8...9c8 6
ElectricScum Skrevet 25. mai 2023 #27 Skrevet 25. mai 2023 Ja, dette var en nydelig suppe. Om du skal beholde barnet, så ser jeg ikke noe annen rimelig løsning enn at den slasken du skal få barn med bare må ta konsekvensene av rotet sitt. Det blir hans ansvar å rydde opp best mulig på hjemmebane. Barnet må selvsagt få vite hvem som er faren og at det har søsken. Det handler jo ikke om å beskytte barnet mot en kriminell voldsutøver eller narkoman. Denne typen klarer, etter egne utsagn, å være en storartet far 😑. Da får han bare buckle up og fortsette med samme jobb overfor den lille nykommeren. 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #28 Skrevet 25. mai 2023 ElectricScum skrev (1 minutt siden): Ja, dette var en nydelig suppe. Om du skal beholde barnet, så ser jeg ikke noe annen rimelig løsning enn at den slasken du skal få barn med bare må ta konsekvensene av rotet sitt. Det blir hans ansvar å rydde opp best mulig på hjemmebane. Barnet må selvsagt få vite hvem som er faren og at det har søsken. Det handler jo ikke om å beskytte barnet mot en kriminell voldsutøver eller narkoman. Denne typen klarer, etter egne utsagn, å være en storartet far 😑. Da får han bare buckle up og fortsette med samme jobb overfor den lille nykommeren. Jeg er enig i tankegangen. Vet at han er en super pappa for sine. Denne blir ikke ansett som hans av han selv. Anonymkode: 666a8...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #29 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Orker ikke svare alle dere som mener abort er rett. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg tatt abort. Grensa er overgått for lenge siden. Har termin neste uke. Anonymkode: 666a8...9c8 Så ikke dette før nå. Da er det vel ikke så mye å gjøre. Far vet jo han er barnets far. Da hadde jeg ført han opp som far og krevd bidrag for å gi barnet best mulig økonomiske vilkår. Hvordan resten blir må nesten far finne ut av. Anonymkode: 414e3...dfb 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #30 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Var ei engangsgreie, så ble egt ikke ordentlig kjent før etter jeg sto med positiv test. Anonymkode: 666a8...9c8 En engangsgreie men du vet allerede at han kun er med dama på grunn av barna, han forstudier barna, barna forguder han? Dere rakk visst mye på kort tid 😅 Anonymkode: 92a31...51e 11
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #31 Skrevet 25. mai 2023 DU har ikke gjort noe galt. HAN har gjort noe galt. Du har litt tid å tenke over om du skal beholde. Han sa først at du skal beholde? Pisspreik! Det mente han ikke. Han sa det for å være hyggelig. Nå vil han du skal ta abort likevel, fordi HAN får kalde føtter for KONA. Han vil ikke bli avslørt, slik at han leve livet bekymringsfritt videre med kone og barn. Bestemm selv hva du vil. Ikke hør på han, han lyver uansett hva han sier! En gift utro mann lyver ALLTID til koner og elskerinner! Anonymkode: e66c2...9de 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #32 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gjør det som er best for deg ts ❤️ det er han som har gjort feil, ikke du Anonymkode: 8ab13...8cf Når du med viten og vilje har sex med en opptatt mann er du vel så mye skyld i situasjonen jo. Alenemor med bidrag er vel løsningen her. Anonymkode: 29b34...ee2 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #33 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): DU har ikke gjort noe galt. HAN har gjort noe galt. Du har litt tid å tenke over om du skal beholde. Han sa først at du skal beholde? Pisspreik! Det mente han ikke. Han sa det for å være hyggelig. Nå vil han du skal ta abort likevel, fordi HAN får kalde føtter for KONA. Han vil ikke bli avslørt, slik at han leve livet bekymringsfritt videre med kone og barn. Bestemm selv hva du vil. Ikke hør på han, han lyver uansett hva han sier! En gift utro mann lyver ALLTID til koner og elskerinner! Anonymkode: e66c2...9de Han har vært støttende og positiv hele veien. Han fikk vite om dette i oktober, og den lille melder sin ankomst når som helst. Anonymkode: 666a8...9c8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #34 Skrevet 25. mai 2023 Dette er enkelt. Barnet ditt fortjener en far i bildet. Og konen til denne mannen fortjener å vite hvilket avskum hun er sammen med, og få lov til å velge om hun vil fortsette å være sammen med denne grisen. Han fortjener å betale bidrag til alle barna, og må stille opp for alle. Drittmann. Anonymkode: 9511f...41c 4
sommermor Skrevet 25. mai 2023 #35 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DU har ikke gjort noe galt. HAN har gjort noe galt. Du har litt tid å tenke over om du skal beholde. Han sa først at du skal beholde? Pisspreik! Det mente han ikke. Han sa det for å være hyggelig. Nå vil han du skal ta abort likevel, fordi HAN får kalde føtter for KONA. Han vil ikke bli avslørt, slik at han leve livet bekymringsfritt videre med kone og barn. Bestemm selv hva du vil. Ikke hør på han, han lyver uansett hva han sier! En gift utro mann lyver ALLTID til koner og elskerinner! Anonymkode: e66c2...9de Selfølgelig har hun gjort noe galt siden hun hadde sex med en gift mann ! Stakkars kona hans sier nå jeg. 8 3
Enmanelskeråhate Skrevet 25. mai 2023 #36 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): For å få bidrag må jeg kreve via nav, og da finner kona ut av det. Jeg vil ikke ødelegge mer enn jeg alt har gjort. Anonymkode: 666a8...9c8 Han får betale privat da etter avtale mellom dere, tipper han er med på det hvis han ikke ønsker å bli avslørt, fortsatt mange år til du trenger å fortelle barnet hvem faren er og innen den tid kan jo forholdet hans være over osv osv så det ordner seg nok 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #37 Skrevet 25. mai 2023 sommermor skrev (3 minutter siden): Selfølgelig har hun gjort noe galt siden hun hadde sex med en gift mann ! Stakkars kona hans sier nå jeg. Helt enig! Sex kan føre til barn, til tross for prev. Skulle aldri gjort det. TS Anonymkode: 666a8...9c8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #38 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Gjør det som er best for deg ts ❤️ det er han som har gjort feil, ikke du Anonymkode: 8ab13...8cf Dette er noe av det dummeste jeg hører! Hun har vært like mye med på å ødelegge en familie som ham! Anonymkode: 74b53...ace 6 2
Enmanelskeråhate Skrevet 25. mai 2023 #39 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er noe av det dummeste jeg hører! Hun har vært like mye med på å ødelegge en familie som ham! Anonymkode: 74b53...ace Tull 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #40 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Den lille vil få det bra med meg! Men litt å stå i når jeg evt ikke kan fortelle han hvem faren er. Alle de andre spørsmålene er gjenomgått mange ganger. Jeg er fremdeles gravid, så valget er tatt. Spørsmålet er hvordan forholde meg til den endrede planen til faren. Anonymkode: 666a8...9c8 Hvordan forklarer du dette til familie og venner? Og kan du leve med deg selv ved å ha et barn som ikke får kjenne faren sin? Jeg hadde aldri villet født et barn i en slik situasjon! Så egoistisk er jeg ikke! Anonymkode: 74b53...ace 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå