AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #201 Skrevet 7. mai 2023 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): At om folk røyker ute så er det tilnærmet lite farlig for de som er rundt https://www.kontekst.no/kreftforeningen-tiden-er-overmoden-for-roykfrie-utendorskonserter/ Kreftforeningen er ikke enig med deg. Passiv røyking, også utendørs er såklart skadelig. Da spesielt for folk med lungesykdommer. Anonymkode: 83d57...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #202 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.kontekst.no/kreftforeningen-tiden-er-overmoden-for-roykfrie-utendorskonserter/ Kreftforeningen er ikke enig med deg. Passiv røyking, også utendørs er såklart skadelig. Da spesielt for folk med lungesykdommer. Anonymkode: 83d57...4e8 Fra artikkelen... Å bli utsatt for passiv røyking er forbundet med helserisiko – også utendørs, og det kan være et hinder for mennesker med astma/lungesykdommer. Anonymkode: 83d57...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #203 Skrevet 7. mai 2023 De fleste foreldrene til vennene mine røyket da vi var unge. Mine foreldre røyket da jeg var barn. Men selvsagt, foreldrene røyket aldri rundt barna. Har aldri hørt om foreldre som sier at sitt barn ikke kan besøke venner fordi deres foreldre røyker, så dette var nytt. Du kan jo ringe foreldrene til jenta, og forklare at du ikke røyker rundt barna. Anonymkode: 1bda3...927 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #204 Skrevet 7. mai 2023 Bare å slutte ts, og begynne å snuse hvit snus istedet. Da holder man fortsatt vekta 😊 Anonymkode: 8cf7a...ecb
Snok1 Skrevet 8. mai 2023 #205 Skrevet 8. mai 2023 Fru Uperfekt skrev (5 timer siden): At om folk røyker ute så er det tilnærmet lite farlig for de som er rundt Jeg mener TS skal slutte å røyke ut fra omsorg for hennes egen helse, ikke andres. 1
Triolita Skrevet 8. mai 2023 #206 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 18.07): Her får du et lite hint, det bør du ta til deg og endre livsstilen din. Ingen skikkelige mødre røyker. Anonymkode: 26366...50a Er du seriøs nå? Mener du virkelig at man ikke er en skikkelig mor om man røyker? Både mamma og pappa røkte, og de var de beste foreldrene man kunne hatt. Kjenner andre også som røyker, både inne og ute, de er nå ordentlige foreldre selv om de røyker. Klart prioriteringen burde vært annerledes, men de er ikke uegnet som mor eller far av den grunn. Skikkelig dum kommentar. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #207 Skrevet 8. mai 2023 Interessant tråd. Har lært meg mye, som at det fremdeles er lov å putte folk i bokser. Møtte en gang en røyker som stinket og ikke tok hensyn, så ingen røykere tar hensyn til andre og alle stinker røyk. Kom en gang en dame med hunden sin på armen inn på butikken/så en hundebæsj som ikke var plukket opp en gang, så alle hundeeiere er respektløse og tror de kan dure på som de vil. En svart mann ranet noen jeg kjenner, så alle mørkhuda menn er farlige..... Osv.. Blir rett og slett trist av å lese tråden her. Røyker ikke selv, og ja jeg vet at noen lukter røyk uten å vite det selv, og at noen lukter litt selv om de røyker ute. Men likevel. Jeg er kjempe allergisk mot hund, men jeg nekter da ikke ungene å besøke noen med hund likevel? Nei, jeg bare timer det med dusje dag, så det er rett på badet og dusje og få nye klær når de kommer hjem. Har opplevd flere ganger som ansatt I butikk og få kjeft (og faktisk blitt skjelt ut ved et par anledninger) når jeg har spurt pent om overparfymerte mennesker eller de som drar med seg hunden inn kan vise litt hensyn pga allergi. Faktisk ikke mer enn en uke siden jeg fikk anfall bak kassen og måtte ha hjelp ut for å lufte meg og få pusten tilbake pga kunde med hund på armen! Så til TS: ta deg en telefon til moren og spørr om det her virkelig kan stemme, håper for alles del at det er en misforståelse. Og visst ikke, så hadde jeg fader sagt det som det er altså, idiotisk oppførsel av et voksent menneske... Anonymkode: 1a46c...21c 2
Mbr1 Skrevet 9. mai 2023 #208 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 21.08): Enig! Røyking er low life og white trash. V Anonymkode: 4e35d...c01 Latterliggjøre de som røyker med å kalle de white trash og low life er voksent..😅 Skikkelig tøff du.. Sikker på at flertallet av de som røyker her inne har tusen ganger bedre liv enn deg som kommer med slike lavmål kommentarer ..😊
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #209 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 21.03): Herregud - hva FAEN feiler det dagens foreldregenerasjon 🙄🤣 Hjelpe meg, hvor hardt alle barna deres skal lande på trynet når de blir voksne og skal ut i det virkelige liv. Så skjøre og krenkede av ALT. Gud hjelpe meg, jeg er faktisk livredd. Anonymkode: 4a6d3...4f1 👏🏻👏🏻👏🏻 💯 Anonymkode: 3f349...493 2 1
Matas Skrevet 10. mai 2023 #210 Skrevet 10. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. - Matas, mod.
TinaEmilie98 Skrevet 11. mai 2023 #212 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 18.07): Her får du et lite hint, det bør du ta til deg og endre livsstilen din. Ingen skikkelige mødre røyker. Anonymkode: 26366...50a For noe tull! Kjenner mange mødre som røyker, og de er ikke dårlige mødre av den grunn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå