Gå til innhold

Hvordan oppfatter dere Tesla-eiere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Neida, du har helt rett. De som kjøper Tesla har ikke peiling på bil, bare for mye penger å bruke på bil. For å kjøpe noe som ikke er ferdig utviklet styrer vi unna vi som kan bil.

Anonymkode: 36c8c...047

Og dere som "kan bil" kjører?

Anonymkode: f7b1e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/17/2023 at 12:58 PM, Donald Duck said:

Til lykke med lokket over ladeporten som ikke går opp 9 av 10 ganger, med dørhåndtak som bare slutter å fungere for så og funke, ladekabel som du aldri får ut igjen hvis du først får åpna lokket, dører som åpner seg selv under kjøring og livet på henger på tur til verksted..

Hilsen lite fornøyd eier av 2 teslaer! 

Tesla Y? 
 

 

Anonymkode: d977f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 12.23):

? 🤔

Anonymkode: d977f...386

Pretensiøse personer som grenser til å være drittsekker.

Anonymkode: 6b6f7...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2023 at 1:05 AM, Fant80 said:

Åja jaja jeg har stereotype om Tesla-Kvinner også jeg. 😂

-I 30-40 årene 40-årene

-Alt er Hvitt hjemme. Hvit sofa. etc. Ellers ser alt ut som i nyeste bohus katalogen. (Man pusser opp OFTE) Hater hvitt, alt er i varianter av FARGER

-Man har en hvit Tesla. Denne er finansiert gjennom mannen som jobber offshore Svart Tesla. Mine penger. 

-Litt sån "Få den dritten bort" "Jeg kjører Tesla" Når man skal ha parkeringsplass Finne ledig parkeringsplass 

-Reiser langt bort i ALLE ferier Dét gjør jeg

-Enkelte beauty inngrep er man ikke ukjent med. Restylane,botox,silikon. Aldri i helvete om noe slik dritt skal inn i huden min

-Driver med joga,og toppturer - oppfatter seg selv som "glad og positiv" Zzz. Leser bøker, spiller piano og hører på klassisk musikk

-...Men er det egentlig ikke 

 

 

Anonymkode: d977f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Pretensiøse personer som grenser til å være drittsekker.

Anonymkode: 6b6f7...bbb

Om en person som eier en relativt billig drittbil er pretensiøs, hva er da en BMW-eier? De krysser stort sett aldri av på tilbehørspakken med folkeskikk og blinklysolje...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (2 minutter siden):

Om en person som eier en relativt billig drittbil er pretensiøs, hva er da en BMW-eier? De krysser stort sett aldri av på tilbehørspakken med folkeskikk og blinklysolje...

Hehe... ja, det er også et poeng, men mitt inntrykk er at Tesla-eiere er "mer drittsekk" enn BMW-eiere.

Anonymkode: 6b6f7...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Model Y er årets mest solgte bil, og koster mindre enn en RAV4. Hva er det med dere som misliker/hater elbiler generelt og Teslaeiere spesifikt?

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 0.22):

Tesla Y? 
 

 

Anonymkode: d977f...386

Model s og x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 23.4.2023 den 11.50):

Model Y er årets mest solgte bil, og koster mindre enn en RAV4. Hva er det med dere som misliker/hater elbiler generelt og Teslaeiere spesifikt?

Fordi tesla er den største drit bilen som noen gang er lansert. Har som sagt 100 ganger før eid 2 stk, en ny og en brukt (ca 6700km) og det skjer ALDRI mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 23.4.2023 den 0.27):

Om en person som eier en relativt billig drittbil er pretensiøs, hva er da en BMW-eier? De krysser stort sett aldri av på tilbehørspakken med folkeskikk og blinklysolje...

Vel jeg har den største dieselmotoren bmw har levert i en 5 serie og den kosta under halvparten av den brukte teslaen jeg hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Donald Duck said:

Vel jeg har den største dieselmotoren bmw har levert i en 5 serie og den kosta under halvparten av den brukte teslaen jeg hadde?

Hva sier egentlig det? En TeslaXPlaid koster 1,3mill, en godt brukt S får du på finn.no til 104'147kr, inkl.omregistrering. En BMW med M550 koster 1,3 mill. Litt usikker på hva du sikter til, men enten har du kjøpt et kondemnert vrak, eller så er det ikke helt korrekt påstand

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med små peniser som kjører tesla.

Anonymkode: 29d65...45c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter dem som arrogante, kyniske, med feil verdier i livet (alå, støtte tesla liksom? Transhumanisme?). 

Men så er jeg ikke bedre selv da vi kjører Volvo. Så skal ikke si så mye mer ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er veldig opptatt av at de har de beste bilene. 

Anonymkode: ed728...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (På 17.4.2023 den 12.58):

Til lykke med lokket over ladeporten som ikke går opp 9 av 10 ganger

?

Anonymkode: d0c73...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

De er veldig opptatt av at de har de beste bilene. 

Anonymkode: ed728...dc2

Tesla-eiere? Det er jo helt middelmådige biler, uten noe spesielt ved seg. Den er lavt priset, har akseptabel kvalitet og eiere i de fleste samfunnsklasser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bil har bare ett formål og det er å forflytte meg fra a til b.

Jeg er samma sjåføren jeg i både tesla, bmw og volvo. Bryr meg fint lite om hva folk kjører rundt i, eller  hva andre mener om hva jeg kjører rundt i.

Så hav jeg mener om teslaeiere? Som alle andre, jeg legger ikke merke til deg hvis du kjører som du skal

Anonymkode: e870d...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (10 timer siden):

Hva sier egentlig det? En TeslaXPlaid koster 1,3mill, en godt brukt S får du på finn.no til 104'147kr, inkl.omregistrering. En BMW med M550 koster 1,3 mill. Litt usikker på hva du sikter til, men enten har du kjøpt et kondemnert vrak, eller så er det ikke helt korrekt påstand

Jeg hadde ikke akkurat en positiv opplevelse med dem jeg hadde på noen måte. Var altid noe som var feil og det lyste alltid ei lampe.

 Og F11 G-power M550d koster ikke 1.3mill på noen måte. G serien gjør nok det. G serien har 400hk orginalt og F11 G-power har 435.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Donald Duck said:

Fordi tesla er den største drit bilen som noen gang er lansert. Har som sagt 100 ganger før eid 2 stk, en ny og en brukt (ca 6700km) og det skjer ALDRI mer

Har en Tesla Y og det er min første elbil og så langt har den ikke vist noen problemer.

9 hours ago, AnonymBruker said:

Menn med små peniser som kjører tesla.

Anonymkode: 29d65...45c

Jeg er dame, hva sier det om meg da?

4 hours ago, newman01 said:

Tesla-eiere? Det er jo helt middelmådige biler, uten noe spesielt ved seg. Den er lavt priset, har akseptabel kvalitet og eiere i de fleste samfunnsklasser

550000 slik min kostet er lavt priset?? 😳

 

Anonymkode: d977f...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bygger opp en profil basert på de kjøretøyene en omgås i trafikken. F.eks. Audi og BMW som tradisjonelt  har store problemer med å kjøre i kø. I motsatt ende har jeg Subaru 4wd som ofte er usikre/forsiktige i trafikkmaskiner og rundkjøringer, noe som nok skyldes at dette er en populær bil i fjellbygder.

Jeg kan leve med begge generaliseringene over. De som kjører Tesla er en egen klasse av drittsekksjåfører etter min erfaring, ene og alene grunnet brå sniking med hjelp av kollektivfeltet. Men jeg kompenserer med å ha det som underholdning å bokse dem inn hvis de ligger bak busser i kollektivfeltet 🙂

Anonymkode: 00ebf...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...